פעילויות לילדים במוזיאון תל אביב לאמנות

פעילויות לילדים בחופש הגדול במוזיאון תל אביב לאמנות – הצגות לכל המשפחה, שיח גלריה לילדים על אוספי המוזיאון, סדנאות יצירה, תערוכה אינטרקאקטיבית ואטרקציות נוספות במזגן. 

מוזיאון תל אביב לאמנות יוצא עם שלל פעילויות יצירתית ומגוונות לילדים ולכל המשפחה במהלך חודש אוגוסט. כל הפעילויות יתקיימו במתחם המוזיאון, שדרות שאול המלך27, תל אביב.
 
מופעי גלריה במוזיאון תל אביב לאמנות
מוזיאון תל אביב לאמנות יקיים במהלך חודש אוגוסט מופעי גלריה מיוחדים: במסגרת המופעים יתקיימו שלוש הצגות שונות בגלריות האוספים, שבהן יתעוררו לחיים הדמויות המפורסמות מיצירות המופת של המוזיאון, ויצאו החוצה היישר אל הילדים והוריהם במפגש תיאטרלי. 
כל מופעי הגלריה ייערכו בשעה11:00 בבוקר. מחיר כרטיס לילד 55 ₪. כרטיסים בקופת המוזיאון. לגילאי 6 ומעלה.
 
מכחול אמן ואיש סקרן 
שני שחקנים מחליפים תפקידים שונים בהשראת תמונות.
הצייר מונה, רקדנית הבלט של דגה, אשת הצייר יבלנסקי, ומוסקיטר זועם המחפש את ציורו במוזיאון, תרים בלווית הקהל אחר פתרון לתעלומה.
שחקנים: חן חגי, רועי ששון
יום ב’5.8 | יום ב’ 12.8 | יום ה’ 15.8 | יום ב’  19.8
 
האצילות מחייבת
מהו ריקוד המינואט? כיצד מחזר אציל מגנואה אחר דוכסית אנגליה? מסע אל העבר דרך דיוקנאות מהמאה השבע־עשרה המתעוררים לחיים באמצעות משחק, נגינה ושירה ובשיתוף הצופים.
שחקנית: רוני יעקובוביץ; נגן: בועז פלג
יום ג’13.8 | יום ד’ 22.8
האשה שגרה בתמונה 
הנסיכה מבבל מציורו של ון דונגן ופרדריקה בר, מציורו של קלימט, הופכות לדמויות ססגוניות במחזה.
שחקניות: סיגל פירחי–אמיר, נטע מורן
יום ג’20.8 | יום ה’ 22.8
 
שיח גלריה לילדים 
מוזיאון תל אביב לאמנות ביוזמה מקורית: במהלך חודש אוגוסט יקיים המוזיאון שני מפגשים של שיח גלריה לילדים על אוספי המוזיאון. השיח מיועד לגילאי7-12 ומעלה מלווים בהוריהם.
הכניסה לילדים למוזיאון הינה חופשית, אך יש להירשם טלפונית מראש בקופת המוזיאון ומספר המקומות מוגבל.
שעה11:00, ימי שבת 17.8 | 24.8
 
שלישי וחמישי קסומים 
שלישי וחמישי קסומים במוזיאון תל אביב לאמנות, הינה פעילות משותפת להורים ולילדים בגילאי7-5, בימי שלישי וחמישי אחר הצהריים, החל מהשעה 17:00 ועד 18:30. הפעילות כוללת סיור חוויתי באוספי המוזיאון תוך צפייה מודרכת ביצירות, ושילוב הפעילות המעשית בסדנה שבהשראתן. 
מחיר הפעילות:65 ₪ לילד ולמלווה, (לילד נוסף: 10 ₪).
מספר המקומות מוגבל. כרטיסים בקופת המוזיאון. 
יום ג’6.8 | יום ה’ 8.8 |  יום ג’13.6 |  יום ה’15.8 |  יום ג’20.8
 
מוזיאון תל אביב לאמנות, אטרקציות לילדים, פעילויות לחופש הגדול

הרפתקאות בוקר: על גלגלים

סדנה לבני11-7 בליווי מבוגר בעקבות התערוכה האינטראקטיבית לכל המשפחה ‘אמנות בכל אופן’ במוזיאון תל אביב לאמנות. יצירה ועיסוק סביב גלגלים קטנים, גדולים, מצוירים ומפוסלים, וזאת בהפעלה בגלריות המוזיאון ובעשייה בסדנה.
מחיר הפעילות:70 ₪ לילד ולמלווה, (לילד נוסף: 10 ₪).
מספר המקומות מוגבל. כרטיסים בקופת המוזיאון. 
יום ה’8.8 | יום ג’ 13.8 | יום ה’ 15.8 | יום ב’  19.8
בין השעות 13:00-10:00   
תערוכה אינטראקטיבית לכל המשפחה: אמנות בכל אופן
אוצרת : שרה ריימן שור.
נקודת המוצא של התערוכה היא יצירתו המפורסמת של מרסל דושן ‘גלגל אופניים על שרפרף’, ולצד היצירות מוזמנים המבקרים לפעול בפינות הפעלה אינטראקטיביות בעלות מאפיינים סיבוביים, כגון סימולאטור של אופניים המדמה רכיבה במסלולים שונים ברחבי תל אביב, ציור ומשחק של דמות מתגלגלת, רכיבה מתואמת של שניים על אופניים, גלגל מזל, דיווש באופניים המפעילות זיאוטרופ מסתובב, ציור על לוח מודעות עגול, ועוד הרבה פעילויות מגוונות. כמו כן, המבקרים יוכלו גם ליהנות מאפליקציית סמארטפון ייחודית לתערוכה זו.
הכניסה לילדים חינם למוזיאון ולתערוכה.
 
פעילויות ומשחקים במוזיאון לכל המשפחה 
המדריך הקולי המיוחד לילדים:המדריך מעניק הזדמנות לילדים בני6 ומעלה, לסייר בין היצירות באוספי הקבע של המוזיאון ולחוות אמנות בגובה העיניים, תוך אתגר והפעלות. המדריך הקולי כולל מסך מגע המציע חוויה אינטראקטיבית והפעלות הקשורות למרבית העבודות המשולבות במדריך. על ידי הקשת המספר הנמצא ליד התמונה, יכנסו הילדים לעולם של חוויות קוליות וויזואליות אודות היצירה בה הם צופים ובכך יעשירו את עולמם במהלך הסיור במוזיאון. המדריך מתאים גם להורים שמצטרפים לילדיהם ורוצים להפוך את הביקור במוזיאון לחוויה משותפת ולימודית.
מחיר המדריך הקוּלי לילדים:15 ₪, כולל באנגלית.  
 
מחברת המוזיאון שלי’: משחק הפעלה לכל המשפחה: משחק הפעלה חדש שהוא הזמנה להתבוננות, למחשבה, ובעיקר להנאה. המשחק מציג את תולדות המוזיאון למן צוואתו של ראש העיר הראשון, מר מאיר דיזנגוף, ולפיה היה ביתו למשכנו המקורי של מוזיאון תל אביב, ועד ימינו. במחברת ימצאו המבקרים הצעירים והוריהם משימות חיפוש וציור. דף נייר גמיש המצורף למחברת יאפשר לילדים להתנסות בחוויית קיפול של גוף תלת־ממדי, מחווה לבניין החדש.25 ₪, בחנויות המוזיאון.
 
 
כל הפעילויות יתקיימו במוזיאון תל אביב לאמנות
שדרות שאול המלך27, תל אביב
שעות פתיחה: יום ראשון–סגור
ימי שני ורביעי:10:00 – 16:00
יום שלישי וחמישי 10:00 – 22:00
שישי:10:00 – 14:00
שבת:10:00 – 16:00
טלפון:03-6077020
 

צילום: עמית טורקניץ

 

אין תגובות

השאר תגובה