פעילויות לילדים עם סבא וסבתא-חדר השטרודל האינטראקטיבי

לראשונה בישראל ובעולם, הוקם חדר משחקי המולטימדיה העדכני ביותר בתוך בית דיור מוגן – בבית גיל פז בכפר סבא. הצעקה האחרונה, משחקי מחשב מכל הסוגים, מקרני ענק, משחקי תיקרה המשלבים עולם תוכן אטרקטיבי המגשר פערים בין סבים וסבתות לנכדים ונינים
 
סבים וסבתות בגיל השלישי מעוניינים להיות יותר ויותר עם הנכדים והנינים. אלה, לרוב אינם משתפים פעולה. פער הדורות, פער בעולמות התוכן, חוסר סבלנות המאופיינת בגיל הצעיר מצמצם ביקורים למינימום. מה עושים? לאחר בדיקה מעמיקה שנועדה למצוא דרכים לחזק את הקשר המשפחתי של דיירי בית גיל פז עם הנכדים והנינים של דיירי הבית, מצא הבית שיש להשקיע מאמץ ולבנות עולם תוכן אטרקטיבי, המדבר לשפת הילדים ובני הנוער ובכך לגרום להם לרצות להגיע יותר ויותר לסבא וסבתא. בלובי של בית גיל פז הוקם חדר זכוכית מעוצב בסגנון הייטקי, המעניק לדיירים ובני משפחתם חוויה מיוחדת במינה – החדר מצויד במאות משחקי מחשב עדכניים ומשוכללים המהווים אטרקציה לבני הדור הצעיר. הפרויקט מאפשר לדיירי הבית, למצוא שפה משותפת לעולם התוכן של יקיריהם הצעירים. לזמן איכות גדול יותר. לחדר המופלא קראו באופן טבעי"חדר שטורדל"המאפיין כל כך את עולם האינטרנט והטכנולוגיה מחד, ומאידך את תבשיליה של סבתא.
 
בית גיל פז מייצג גישה חדשה בעבודה עם הגיל השלישי ובני משפחתם. חדר שטרודל פועל לצמצום פערים בין הדורות, באמצעות חוויה ייחודית המשלבת טכנולוגיה ואהבה למשפחה. לקרב משפחות. להביא ליותר זמן ביקור מצד הנכדים והנינים. להפוך את הבית למקום אליו שואפים הילדים להגיע.
 
 
 
 
 

תגובה אחת

השאר תגובה