פעילות לילדים בסוכות-ארועי סוכות בכרמלים

טיולים ופעילויות לכל המשפחה בחבל כרמלים – סיור מדענים בטכנודע, בציר במי קדם, פארק דייג, מסלולים אתגריים ואטרקציות נוספות בסוכות

חבל כרמלים המשתרע בין הים והכרמל, הינו חבל ארץ מרהיב ביופיו המשלב חופים פראיים ומוסדרים לרחצה, איזור הררי וירוק כל השנה, אזור חקלאי של מטעים כרמים וחצרות משק, ומושבות היסטוריות השומרות על ניחוח של פעם.                                                            

תיירות כרמלים מזמינה את המבקרים לבלות במהלך סוכות בחבל כרמלים בשלל אירועים בין הירוק של הכרמל לכחול של הים באטרקציות המשפחתיות, באתרי האקסטרים, בפארקים ובגנים, במוזאונים ובמרכזי המבקרים, וכמובן בשלל בתי הקפה והמסעדות בחבל כרמלים.   
 
פעילות סוכות בטכנודע בגבעת אולגה – בעקבות המדענים הגדולים
הסודות המדעיים של התגליות וההמצאות הגדולות נחשפים בטכנודע: סיור מדענים מומחז – המדענים הגדולים מזמינים אתכם ללכת בעקבותיהם בפארק ומוזיאון המדע לסיור מודרך ומשעשע בעקבות דמויותיהם, עבודתם ותגליותיהם. בסיור יפגשו המבקרים את ארכימדס, אייזיק ניוטון ועוד מדענים ומגלים מפורסמים כשהם מספרים על חייהם ועבודת ומשתפים את הקהל בדיאלוג המשעשע ביניהם. 
הניסויים שהובילו להמצאות המדעיות המפורסמות ששינו את חיינו. בהפנינג יתקיימו שתי סדנאות בהתאמה לגיל המשתתפים: 
1.הקסם של אדיסון (סדנה המתאימה לגילאי4-7): סדנאות מרתקות במעבדות הטכנודע הסוחפת את הילדים וההורים אל האמת המדעית שמאחורי המצאותיו של תומס אלווה אדיסון. בסדנה יפגשו המשתתפים את גיבורנו, תומאס אדיסון ויבינו את תרומתו להמצאת הנורה החשמלית על ידי התנסות בהרכבת מעגל חשמלי ויחד יאירו את המעבדה הקסומה שלו באורות וחשמל. 
 
2.לחשוב כמו ליאונרדו (סדנה המתאימה לגילאי8+ ): סדנה מרתקת החושפת את גאוניותו של ליאונרדו דה וינצ’י וכיצד הגה רעיונות מדעיים אשר התממשו בעת המודרנית. בסדנה יכירו המדענים החובבים את העקרונות המדעיים שעומדים מאחורי המצאותיו ויבנו בעצמם את דגמי ליאונרדו. 
 
חול המועד סוכות, ימים א’, ב’, ג’  12-14/10/14 
שעות פתיחה:9:00-16:00
לפרטים נוספים:053-7106958  
כרטיס כניסה– 48שקלים.
כתובת: רח’ הרב ניסים גבעת אולגה חדרה.

 

 
פארק מי קדם, טיולי משפחות, טיול עם הילדים, טיולים עם הילדים בסוכות, אירועי סוכות2014
טיולי משפחות בסוכות – פארק מי קדם. 
 
 
סיורי בציר היין באתר מי קדם בפארק אלונה 
באתר מי קדם שבפארק אלונה, מציעים בילוי חוויתי ובלתי נשכח לכל המשפחה, מדובר באתר ארכיאולוגי מיוחד במינו הלוקח את המבקרים אחורה במנהרת הזמן, לתקופה הרומית-ביזנטית. מי קדם הינו חלק ממפעל מים קדום שהוקם באזור על מנת לספק מענה הולם לצורך ההולך וגובר במי שתייה ומים לחקלאות, כתוצאה מהגידול המשמעותי שחל באוכלוסית העיר קיסריה בתקופה הרומית. הסיור כולל הסבר על ההסטוריה של המקום וצפייה בסרטון, לאחר מכן – הליכה מהנה וחוויתית, בליווי מדריך, בנקבת מים בעומק של כחצי מטר.
 
בחודש החגים – ראש השנה וסוכות, מציעים באתר מי קדם פעילות מיוחדת: סיור בציר ענבים – במסגרת הסיור ישתתפו המבקרים בסחיטת מיץ מענבי היין שנבצרו בכרמים ויטעמו את התירוש הסיור יתקיים בליווי סיפורים מרתקים בנושא רומאים, יין ומים.
 
סיורי הבציר יתקיימו פעמיים ביום בשעות:10:30 ו- 14:00
אתר מי קדם נמצא מזרחית לבנימינה ליד מושב עמיקם.
שעות פתיחה: כל ימות השבוע– 9:00-17:00 
ימי ששי וערבי חג– 9:00-14:00 
יש להצטייד בנעליים ובגדים להליכה במים ובפנסים.
 
מחיר כניסה לאתר ללא סיור בציר: לילדים מעל גיל5-18 שקלים, למבוגר – 24 שקלים
מחיר כניסה לאתר כולל סיור בציר: מבוגר -55 שקלים, ילד מגיל 5-18 – 45 שקלים, ילד מגיל 3-5 – 20 שקלים
להזמנות:04-6388622

 

 
פעילויות לילדים בסוכות, אירועי סוכות, טיולי סוכות עם הילדים, אטרקציות לילדים
מטיילים עם הילדים בסוכות. צילום: משה שי


ים כרמל – מרחב אטרקציות ופעילויות אתגריות בלב יער עופר שבכרמל 

ים כרמל הממוקם בכרמל ומשקיף אל נוף מרהיב, כולל מגוון אטרקציות ופעילויות אתגריות ייחודיות וראשונות מסוגן בישראל, בין הפעילויות המוצעות: מגלשת הרים אתגרית שמתחילה ממצפה עופר וגולשת בין עצי היער ומשלבת מהירות אדרנלין וחווית טבע. מסלול אבובים יבש היחיד בישראל, המעניק חוויה שאותה הכרנו עד כה מהרי האלפים, מסלול האבובים כולל קפיצות, סיבובים והנאה יוצאת דופן. אומגה באורך100 מטרים – מסלול גלישת אומגה ארוך ומהנה בנוף המרהיב של צמרות הכרמל והים. קיר טיפוס אתגרי וחדשני, מתחם חבלים עם מגוון רחב של מסלולים אתגריים וחבלים בגבהים שונים המעניקים תחושה של הליכה באוויר, מתחם טרמפולינות באנג’י.
כניסה חינם, התשלום בים כרמל הוא עבור כל אטרקציה.
 
מגלשת הרים– 55שקלים לירידה זוגית–הורה וילד
מסלול אבובים–רק7  שקלים לאדם,5 גלישות – 30שקלים. 
סנפלינג– 20שקלים לאדם, אומגה– 20שקלים, גשר חבלים– 20שקלים, קיר טיפוס– 20שקלים.
חדש! צמיד לפעילות חופשית של שעתיים בעלות65 ₪. לא כוללת את מגלשת ההרים.
שעות פתיחה: חול המועד10:00-16:00, חג 10:00-16:00, ערב חג, ימי ו’: 10:00-15:00
טלפון קופות -04-9592224
אופן ההגעה–חפשו את ים כרמל ב- WAZE 
 
 
מרכז המבקרים מלח הארץ בעתלית
פעילות חווייתית המתאימה לכל המשפחה: ביקור במרכז המבקרים החדש, נסיעה בטרקטור סביב בריכות המלח היפהפיות והשתתפות בקציר המלח.
הפעילות תתקיים בימים א’-ג,12-14.10, בשעות: 10:00 / 12:00 / 14:00 / 16:00 (ביום א’ 12.10 סיור אחרון בשעה 14:00).
ההשתתפות בתיאום מראש בלבד
טלפון:04-9549561
 
מסעדת אדמה בקתה קולינארית
חוויה משפחתית מיוחדת של טיול וארוחה. מה באמת קרה למחתרת ניל"י? היכן נעלמה ירושת אהרונסון? איך הפך דר בלום מחקלאי פשוט לחוקר מוח מפורסם? לזכרון יעקב היסטוריה מפוארת בת יותר מ-132 שנה, עת הגיעו המתיישבים הראשונים מרומניה לגבעת זמארין, רכשו את האדמה במלוא כספם ועמלו רבות על מנת להפוך את אדמת הטרשים לאדמה פוריה ומלבלבלת. סיפורי המתיישבים הראשונים מרתקים ומלאי גבורה, ורק חלקם הקטן נחשף וידוע.
 
ביסטרו אדמה מציע אוכל כפרי מקומי מוקפד מחומרי גלם טריים מהאזור, הכולל בשרים איכותיים, דגים ומנות צמחוניות ללא גלוטן. לקראת החגים מארגנת המסעדה מדי יום (גם בחג) טיול קליל ומהנה שיחשוף חלק מסודותיה של הגבעה הקסומה, ואולי אף יפגשו עם בתו של דר בלום. בסיום הפעילות תהנה כל המשפחה מארוחה מפנקת במסעדה השוכנת בבניין אבן משוחזר השוכן במדרחוב היפהפה של גבעת זמארין.
 
מי שמגיע היום לזכרון יעקב לא יכול למצוא ולו זכר לתלאות הקשות שעברו על ראשוני המתיישבים. זכרון יעקב הפכה למושבה ציורית בניחוח כפרי, גדושה בגלריות אומנות, בתים משוחזרים, נופים עוצרי נשימה – מהעמק ועד הים, הסיור יספר את סיפורם של המתיישבים הראשונים בגבעת זמארין תוך חידונים מותאמים לגילאים שונים, ויעבור בין הסמטאות, הנופים והכרמים היפים בגבעה.
 
הסיורים יצאו מדי יום, כולל שבת וחג החל מה- בשעות10:30 ,16:30. מותנה במינימום 10 משתתפים.
יש לתאם את הסיורים מראש בטלפון.

משך הסיור כשעה וחצי, מותאם לכל הגילאים, ויועבר על ידי מדריכה זכרונית 
 
נקודת המפגש: גן יד למייסדים, מול הכניסה הראשית לבית העלמין. הסיור מסתיים בגבעת זמרין העתיקה, שם מחכה לכם ארוחה מפנקת בביסטרו אדמה.
מחיר מבצע – סיור עם ארוחה מלאה:147₪ למבוגר, 100שח לילד מעל גיל8
עלות הסיור בלבד:50 ש"ח למשתתף (לאורחי המסעדה בלבד) ילדים מתחת לגיל8 ללא תשלום
שעות פתיחת המסעדה: א- שבת, מ-12:00 עד אחרון הסועדים 

טלפון:054-4315094

 
 
פרויקט עמים טעמים בעוספיא – בתים פתוחים בחול המועד סוכות
זו שנה חמישית, פותחות המשפחות המשתתפות בפרויקט עמים וטעמים בעוספיא את דלתות ביתן לקהל הרחב ומאפשרות הצצה נדירה אל תוך תוכי העדה, המאכלים, הסיפורים המרתקים וצלילים של מחוזות רחוקים.
סיור ברובע העתיק, אירוח בבית משפחה דרוזית לארוחה דרוזית אותנטית כיד המלך, ולסיום הרצאה מרתקת אודות העדה הדרוזית והברית עם ישראל.
מחיר:85 ₪ למבוגר, 50 ₪ לילד (מגיל 5-12)
הארוחות כשרות בהשגחת הרבנות לכשרות ארצית (ת.כשרות ומשגיח במקום)
קיימת במקום סוכה
האירוח בתיאום מראש בלבד בטלפון:0524535100
 
                          
 

אין תגובות

השאר תגובה