פעילות לילדים בשבת: קטיף, תערוכה חדשה, טיול או פסטיבל

סובב ערבה באופניים
סובב ערבה באופניים | צילום: רונן טופלברג

סערה חולפת ועוד אחת בדרך, ואפשר לנסות לברוח מהן בפסטיבל צבעוני בדרום, לטייל במרכז לאור עששיות, לפגוש דינוזאורים ואיש שלג לא-משלג, לקטוף צמחי חורף בצפון, לגלות מי אהב לצאת לגן בשבת, לטייל בלב ציור צבעוני בתערוכה חדשה, לפתוח את שבוע החלל הישראלי שייצא לדרך השבוע, ועוד פעילויות לסוף השבוע הקרוב…

אם חיפשת טיולים לסוף השבוע, יש מגוון טיולים לשבת. מוזמנים לבקר צבים במרכז ההצלה לצבי ים, להעיף עפיפונים על קו החוף, לטייל בשמורה נסתרת, לשחק במשחק בריחה בגן לאומי או להשתתף בתחרות צילומים.

 

פעילות לילדים בסופ”ש

 

שבת עם הילדים גינת אוכל

הגינה מחכה לכם, רעננה אחרי הגשם, שתגיעו לקטוף וליהנות מכל מה שתראו. בשבת תוכלו להגיע עם הילדים, לקטוף איתם פירות הדר ולסחוט אותם למיץ. תיצרו יחד מקלות גשם, תסיירו בכוורות שבמשק ותשמעו קצת על חיי הדבורים והכוורת. יש גם סיור מודרך בגינה שאפשר להצטרף אליו כל שעה עגולה. בסיור קוטפים קלמנטינות ושותלים ירקות חורף.
לפרטים נוספים חייגו: 053-9382203

לכל הפרטים על הסדנה והפעילות בשבת…

 

קטיף קלמנטינות לילדים
מוזמנים לקטוף את פירות ההדר ולסחוט למיץ טבעי, טרי ובריא | קרדיט: משק הלברכט

 

פעילות לילדים בשבת בתל אביב

ביום חמישי, 16 בינואר, יוצאים לסיור עששיות. אתם מוזמנים להצטרף לסיור, להאזין לקולות של בעלי החיים שפעילים בלילה, לגלות כוכבים מלטפים מאירים, ללמוד על הקפאת תנועה כאמצעי להגנה בטבע, להיות ביחד כקבוצה ולהאיר את הלילה.

בשבת, 18 בינואר, אתם מוזמנים לגני הטבע, לסיור מיוחד בעקבות חמשת החושים. תלקטו יחד עשבי בר ותבלין, תשמעו סיפורים ואפילו תכינו ממרח מתבליני החווה…

להרשמה לסיור העששיות ופרטים נוספים על הפעילות בגני הטבע…

 

סיור עששיות
סיור עששיות | צילום: דני מרי אש

 

החדר מבולגן?…

במוזיאוני חיפה מציעים מידי שבת פעילויות במגוון המוזיאונים בעיר.
בשבת הקרובה 18.1, תתקיים פעילות במוזיאון חיפה לאומנות, בעקבות התערוכה החדשה: החדר שלי. בפעילות ייצרו הילדים כיס תלוי, שזה מן ארגונית לחדר, וזו הזדמנות טובה לעבור יחד עם הילדים על מה שרוצים לשמור.

לכל הפרטים והרשמה לפעילות בשבת…

 

פעילות בשבת לילדים
כיס תלוי | צילום: יעל גרוסמן ארזואן

 

תערוכה חדשה נפתחת, בדיוק לכבוד שבת

התערוכה שהיללו הביקורות בעולם והכתירו אותה בין החשובות והמרגשות שהוצגו, מגיעה למתחם ארנה בהרצליה.
התערוכה הבינלאומית של ואן גוך מכילה 2000 מיצירותיו של האמן ותגיע בשלמותה למבנה שעוצב במיוחד במתחם. באמצעות הקרנה עוצרת נשימה שנותנת נקודת מבט חדשה, התקופות השונות בחייו והסיפורים שמאחורי הציורים מקבלים מימד חדש ופורץ גבולות עם ציורים שיוצאים מהמסגרת ומוצגים ב- 360 מעלות בין פינות וקירות.

לכל המידע על התערוכה החדשה של ואן גוך בארץ… 

 

 

פסטיבל מנורת לילה

פסטיבל לכל המשפחה עולה בסופ”ש, בו יוצגו מגוון מיצבים פיסוליים, מיצגים חיים, הקרנות וידאו והופעות חיות של מוזיקה מקומית והופעות משובחות.
פסטיבל מנורת לילה מזמין אתכם ואת הילדים להצגה, סיור גרפיטי, הקראת סיפורי עם שלא הכרתם, מופעי מחול ועוד אירועים לכל המשפחה ברחוב פיין הפונה מערבה אל עבר רציפי התחנה המרכזית הישנה.

לכל המידע והפעילויות בפסטיבל…

 

סיפורי עם שלא הכרתם: האיבליס, הנערה, הסולטן וזנב האריה | צילום: אלהם רוקני

 

מלקטים בחוות דרך התבלינים

בשבת תתקיים פעילות ליקוט לילדים ולכל המשפחה בחוות דרך התבלינים. הצמחים שניתן ללקט בסיורי הליקוט בעונת החורף הם בעלי סגולות רפואיות המגנים על מערכת החיסון, תומכים במערכת העיכול, מעניקים אנרגיה לגוף וחלקם נועדו לבישול ואפייה.

יתקיימו פעילויות יצירה לילדים כמו הדבקת תבלינים על צורות שונות מעץ וקישוטם, ומילוי בקבוקי זכוכית בתבלינים בשלל צבעים. בנוסף, ניתן ליהנות מבית קפה במרפסת החווה, ומשוק תבלינים שיתקיים עם שפע של תבלינים, תערובות גורמה וצמחי מרפא.

לכל הפרטים על פעילות שבת בחוות דרך התבלינים…

 

פעילות לילדים בשבת
מוזמנים ללקט מיני צמחים בחוות דרך התבלינים | צילום: הדס ניצן

 

 

פסטיבל צבעוני וחינמי בדרום

במהלך חודש ינואר 2020, יתקיים באילת פסטיבל הצבעים ואתם מוזמנים להגיע ולהתפעל עם כל המשפחה משלל הדמויות ומופעי הרחוב החיים והמדהימים בפסטיבל.

הפסטיבל יתקיים במסגרת אירועי החורף בעיר Eilat winter sun festival ויכלול מבחר אטרקציות, מופעי רחוב ומיצגים אומנותיים ססגוניים. בנוסף לכך, ברחבת הפסטיבל תוצב עמדת לגו ענק להרכבה חופשית, וכן מתחם צביעה של בתים מקרטון לעיצוב בית החלומות הפרטי של כל ילד.

לכל המידע על פסטיבל הצבעים…

 

פסטיבל הצבעים באילת
סלון יופי באמצע הרחוב | צילום: יח”צ

 

 

תערוכה חדשה: אקסטרים

התערוכה אקסטרים תבחן את העשור שחלף ותעסוק בשינויים שהתחוללו בתחום העיצוב ובעולם.
בתערוכה מעל ל-80 עבודות של מעצבים ידועים מהעולם ומישראל. הפרויקטים המוצגים נוגעים בנושאים אקטואליים בארץ ובעולם, ומצליחים להעביר מסרים, מושגים ושאלות חשובות גם לילדים.

אנו חיים בעידן של מצבי קיצון, והתערוכה מציגה את מצבי הקיצון שקיימים מול העתיד, כך שנראה איך ניתן למנוע את העתיד האפור שלפנינו. הילדים יוכלו ליהנות, ללמוד ולשאול מהמיצגים השונים במוזיאון העיצוב חולון. באמצעות סרטונים שמנסים לשקף את העתיד, משחק מחשב שמעלה שאלות מוסריות, אקדח אימוג’ים, כיסאות שמעלים מחשבה, משחק לגו ואפילו צבע חדש.

מה רואים בתערוכה החדשה במוזיאון העיצוב?…

 

אקסטרים מוזיאון העיצוב חולון

 

אוהבים אינסטגרם?

מוזמנים להצטרף אלינו באינסטגרם ולקבל המון רעיונות לבילוי כל יום עם הילדים ישירות לפיד.
רוצים לשתף את התמונות מהטיולים שלכם? מוזמנים לתייג אותנו  (@kinderland) בסטורי או
בתמונות שאתם מעלים ונשתף את התמונות והסרטונים הטובים לכולם.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by kinderland קינדרלנד (@kinderland) on

רכיבה עם כל המשפחה

בסוף השבוע הקרוב יערך בערבה האירוע ספיריט רייד ערבה. האירוע מיועד לרוכבי אופני שטח, ויכלול 4 מקצים, אחד מהם גם למשפחות. מוזמנים לפדל עם הילדים בכיף על רקע הנוף המדברי…

בנוסף, בנקודות הזינוק והסיום של האירוע יתקיים הפנינג גדול שיציע מגוון הפעלות ספורטיביות לכל המשפחה, דוכנים ושוק איכרים עם תוצרת מקומית של חקלאי הערבה ועוד. המשפחות המשתתפות או המלוות יוכלו ליהנות גם משלל האטרקציות והפעילויות שיש לערבה התיכונה להציע ביניהן סדנאות יוגה, טיולים רכובים ומסעדות מקומיות.

כבר נרשמתם?…

סובב ערבה באופניים
סובב ערבה באופניים | צילום: רונן טופלברג

 

 

לפתוח יומנים: שבוע החלל הישראלי

בשבוע הבא יתקיים שבוע החלל הישראלי, מה שאומר שמוזיאונים, מצפי כוכבים ומקומות נוספים נפתחים ללא תשלום ומקיימים מגוון של פעילויות מיוחדות לילדים, בני נוער ומבוגרים. השנה נושא שבוע החלל הוא: חיים ועובדים בחלל, ותוכלו למצוא פתרונות למגורים בחלל, בין היתר, בפארק קרסו למדע. בפארק קרסו תכירו מקרוב את אימוני האסטרונאוטים, תבינו איך עובד ספינר בחלל, תנווטו בין כוכבים, תצפו במופע למערכת השמש ועוד.

גם במוזיאון המדע בירושלים, בנוסף לעוד מקומות ברחבי הארץ, מציינים את שבוע החלל הישראלי. סדנאות בנייה, הדגמות מדעיות, תצפיות עם טלסקופים ממצפה הכוכבים, פלנטריום מתנפח, סרט בתלת ממד, מופעים משעשעים ועוד פעילויות.

יום ציון שבוע החלל הישראלי בפארק קרסו למדע…

חוגגים את שבוע החלל הישראלי במוזיאון המדע בירושלים ע”ש בלומפילד…

 

פעילות בשבת לילדים
לא רק לאסטרונאטים ואסטרונאוטיות… | צילום: יעל אילן

 

שתהיה שבת נעימה וחמימה
מכולנו בקינדרלנד 🙂

אין תגובות

השאר תגובה