פעילות לכל המשפחה בתל אביב? תכירו את אקו דרייב קווסט

אקו דרייב קווסט בפארק הירקון, פעילות לכל המשפחה בתל אביב
אקו דרייב קווסט בפארק הירקון

חדרי בריחה יש בלי סוף… אבל משחקי בריחה שמשחקים בחוץ? אפשר לספור על יד אחת… תכירו את אקו דרייב קווסט (Eco Drive Quest), משחק בריחה רכוב בפארק הירקון-גני יהושע, פעילות לכל המשפחה בתל אביב עם רכבי גולף משפחתיים שייקחו אתכם עם הילדים אל מקומות מיוחדים כשעל הדרך תפתרו חידות מאתגרות ואולי תצליחו להציל ברגע האחרון את העולם ממדען מטורף, שמנסה להוציא את האיזון האקולוגי משלוותו.

פעילות לכל המשפחה בתל אביב, משחק בריחה פארק הירקון
פעילות לכל המשפחה בתל אביב? משחק בריחה בפארק הירקון

הפעם יצאנו באמצע השבוע לבדוק חדר בריחה או יותר נכון משחק בריחה חדש שנקרא אקו דרייב קווסט של חברת Trippy וגילינו שהחדר הוא בעצם פארק… פארק הירקון.

במשחק במקום לנסות ולפרוץ החוצה מתוך חדר נעול, נכנסנו לרכבי גולף חשמליים וניסינו לנווט את דרכנו במרחבי פארק גני יהושע, בניסיון למצוא את הפצצה שהטמין פרופסור כאוס שאותה היינו אמורים לנטרל לפני שהיא תהרוס לנצח את האיזון האקולוגי בתל אביב.

משחק בריחה – איך זה עובד? 

כדי לעבור בהצלחה בין התחנות של המשחק, מחכה למשפחות ולמשתתפים בתוך רכבי הגולף ערכת משחק הכוללת זכוכית מגדלת, משקפת, מפה של פארק הירקון עם רמזים ושלל אביזרים שהקשר ביניהם נראה מקרי בהתחלה כמו מצבר, זכוכית מגדלת או משקפת אבל בעזרתם אולי תצליחו להבין מה קורה ולפתור את החידות בזמן.

פעילות לילדים בתל אביב, אקו דרייב קווסט
יש לכם שעה וחצי להציל את העולם…

בדרך לפתרון תוכלו להנות עם הילדים מגילוי של מקומות מפתיעים כמו גן הסלעים, הגן הטרופי, 7 טחנות האגמים, הגשרים ושלל פינות ירוקות. משחק שמתאים בתור פעילות לכל המשפחה בתל אביב, בה תוכלו לפגוש בעלי חיים וצמחים ולהכיר את המערכת האקולוגית המורכבת שמתקיימת בפארק, ממש מתחת לאף באמצע העיר הגדולה.

בכל אחת מהנקודות תחכה לכם חידה חדשה, שעל מנת להגיע לפתרונה, צריך להתחבר אל הטבע – להקשיב לציוץ הציפורים, לבדוק את המים באגם ובעיקר להיות ערניים לסביבה. כל המשימות במשחק הבריחה לקוחות מעולמות האקולוגיה, ובמהלך הפתרון, לומדים על החשיבות של שמירה על הטבע.

גן הפסלים, פארק הירקון, גני יהושע, טיול לשבת, מקומות לפיקניק

בגן הפסלים הייתם פעם?

אקו דרייב – יוצאים מהקופסא

אנחנו זכינו להשתתף במשחק בריחה בבוקר, בקבוצה קטנה של עיתונאים ובלוגרים שרובם (כן כן גם אנחנו…) היו עסוקים יותר בלתעד את המשחק מאשר לפתור את החידות המאתגרות והמיוחדות שחיכו לנו במהלך המסלול ואם לא היינו מקבלים עזרה ממקור מפתיע ברגע האחרון, כנראה שלא היינו מצליחים להציל את תל אביב ולחזור ולספר לכם איך היה…

אבל עדיין… זכינו לבלות שעה של כיף בטבע התל אביבי המפתיע, לגלות שאם יוצאים באמת מגלים מקומות מפתיעים והצלחנו לאתגר את עצמנו עם משימות וחידות כמו כתב מורס, חיפוש נקודות דרך משקפת ופתרונות שמשלבים את חוש הראיה והשמיעה המוזיקלית וחוש הניווט, שהוא בפני עצמו מאתגר לא פחות, כולם אתגרים שלא תמצאו באף חדר בריחה סטנדרטי.

דרייב קווסט, פעילות לכל המשפחה בתל אביב
סטונהאנג’ או גני יהושע? מחפשים רמזים בדרך לפתרון החידה

החוויה מתאימה כבילוי מגבש לכל המשפחה, רעיון מצוין לימי הולדת או סתם כפעילות לילדים בשבת בבוקר (מומלץ מגילאי 6 ומעלה), פעילות שגם המבוגרים האחראיים ימצאו בה אתגר ובניווט ופתרון המשימות בין הנקודות במשחק.

שורה תחתונה? משחק מאתגר ומומלץ בחום!

                                                               רכבי הגולף של אקו דרייב קווסט

אקו דרייב קוסט: משחק פעילות לכל המשפחה בתל אביב

מינימום 4 אנשים למשחק. משך הפעילות כשעה וחצי

לפרטים, מחירים והזמנות צלצלו: 1-700-700-412
או באתר  www.trippy.org.il

אין תגובות

השאר תגובה