פריטי וומן-חנות קונספט

המשביר לצרכן יפתח זו השנה השלישית את חנות הקונספט של עולם היופי הגדולה בישראלPRETTY WOMANשמציעה חווית יופי מיוחדת במינה בסגנון חווית יופי בינלאומית

המשביר לצרכן, רשת הכלבו הגדולה בישראל, יפתח זו השנה השלישית את חנות הקונספט של עולם היופי PRETTY WOMAN,שתציע ללקוחות חווית יופי יוצאת דופן תחת הסלוגן–חווית יופי בינלאומי. 
 
כרשת מובילה הכוללת את מיטב מותגי היופי הבינלאומיים, החליטה הרשת לייחד את החנות לקונספט יופי בינלאומי ולהעניק חוויה יוצאת דופן באווירה בינלאומית בהשראת בירות האופנה המובילות בעולם: מילאנו, פריז ולונדון. 
 
החנות תשתרע על פני כ-4,000 מ"ר ותרכז תחת קורת גג אחת את מיטב מותגי הקוסמטיקה והטיפוח המובילים שיחשפו את החידושים בתחום הטיפוח, הבישום והאיפור: לנקום, אסתי לאודר, קליניק, דקלאור ומותגים נוספים ביניהם: לוריאל, רבלון, גרנייה, מייבלין, רימל, ג’ייד, ניואה, חלאבין, בורז’ואה, קרליין ועוד.
 
שדרות אירופה: האירוע כולו יעוצב בהשראת שדרות אירופאיות. שחקנים אותנטיים יקבלו את פני המבקרים ויעניקו חוויה של טיול בשדרה אירופאית: נגנים, קריקטוריסטים, תאורה, מוזיקת רקע ותפאורה מתאימה ילוו את האירוע במעבר משדרה אחת לשנייה.
סדנת סטיילינג והרצאות מגוונות: הסטייליסטית דורין אטיאס – סטייליסטית, מבקרת אופנה ויועצת תדמית, תעניק לבאות המתחם סטיילינג אישי הכולל התאמת לוק אופנתי, איפור ושיער. מנהלת ההדרכה של אסתי לאודר- שרון גוטליב, תעביר הרצאות ייחודיות בנושא רושם ראשוני. ד"ר ארצי וד"ר יאנקו מבית החולים איכילוב ירצו על עולם האסתטיקה והפלסטיקה.
 
אטרקציות אופנתיות: המבקרים יוכלו ליהנות מאטרקציות מגוונות: תצוגות אופנה של הלבשה תחתונה של המותגים המובילים פמינה ובוניטה דה מאס, וכן תצוגות אופנה של המעצבים הישראליים: גוטקס, מאיה נגרי, ששון קדם, מיכל נגרין, נטלי דדון.
באירוע תתקיימנה הרצאות מגוונות של עולם הביוטי וכן יפתחו עמדות של עיסויים מפנקים, שירותי מניקור, עיצוב שיער וטיפולי פנים אשר יציעו ללקוחות חוויה מפנקת.
 
 
הסעות חינם מ-4 מוקדים ברחבי הארץ ללא תשלום: שאטלים יאספו את המבקרים מסניפים של המשביר: גרנד קניון חיפה (דרך שמחה גולן בתחנת האוטובוס),, קניון השרון נתניה (רחוב הפורצים פינת פתח תקווה), קניון מלחה ירושלים (שער סביון) וקניון הנגב באר שבע (שער התחנה) ויסיעו אותם למתחם בתל אביב. הרשמה מראש בסניפים. 
תאריכים ושעות:28.5 –  11:00 , 17:00  / 29.5 – 11:00 , 17:00 / 30.5 – 09:00

שעות פתיחה: יום רביעי וחמישי28-29.5 בין השעות: 10:00-22:00
יום שישי30.5.14 בין השעות: 09:00-15:00
 
מחיר הכניסה:19.90 ₪ בלבד.
חברי מועדוןCLUB365ייהנו מכניסה ללא תשלום.
 
פריטי וומן
האנגר11 תל אביב
28-30במאי, ימים רביעי עד שישי

 

 
   
 

אין תגובות

השאר תגובה