נפתחה הבוקר עונת הסקי 2020 בחרמון

סנואו פארק, קפיצות סנובורד בחרמון, שלג ביער אודם
קופצים לחרמון אתם באים?

אחרי הסופה של סופ”ש הקרוב הבוקר תתחיל עונת הסקי 2020 בחרמון עם אלפי גולשים שצפויים להתייצב משעות הבוקר המוקדמות בעליה לחרמון בתקווה להיות הראשונים לגלוש על השלג הראשון.

אחרי 2 סופי שבוע חורפיים במיוחד, כולל שלג שנערם גם ביישובי צפון הגולן, באתר החרמון הודיעו על פתיחת האתר הבוקר לגולשים עם יותר ממטר שלג במפלס העליון וכ-60 ס”מ של שלג במפלס התחתון בו נמצא בית הספר לסקי, משטח המזחלות, מגלשת ההרים והסקיי ריידר החדש.

עונת הסקי 2020 מה חדש?

סוף השבוע האחרון, שהיה גשום וחורפי במיוחד, כיסה את אתר החרמון במעטה לבן מלא, לאחר פילוס צירי התנועה מהשלג, האתר שהיה סגור בסופ”ש בשל תנאי מזג האוויר ייפתח הבוקר לראשונה גם לגולשי הסקי והסנובורד, אחרי שאלפי מבקרים שאינם גולשים כבר פקדו את האתר ונהנו מבילוי חנוכה ומחוויית שלג ראשונה ומהנה בשבועיים האחרונים.

 

עונת הסקי 2020 בחרמון
פותחים את עונת הסקי 2020 בחרמון. צילום: אתר החרמון

snow park סנו פארק

השנה הושקעה עבודה בבניית סנו פארק לגולשי הסקי המקצועיים, מתחם לגולשים שנבנה בהר עצמו ולא בשלג כפי שנבנה לראשונה בשנה שעברה. מי שיגיע למתחם שנמצא באזור מסלול השיאון יוכל להנות מקפיצות סקי וסנובורד מקצועיות.

 

רכבל המבקרים החדש באתר החרמון                                                                                                 רכבל המבקרים החדש באתר החרמון. צילום: אתר החרמון

הרכבל החדש

באתר שנצבע בלבן החלו העונה בהפעלת רכבל הקרוניות החדש בחרמון החדש שנחנך ממש החודש, לרווחת המבקרים הרבים. מדובר ברכבל מתקדם שיענה על צורכי האתר ויקצר משמעותית את התורים של המבקרים ברכבל העליון.

השבועיים האחרונים שייזכר מאירועי הגשם המשמעותיים שידעה המדינה, כך גם לגבי אתר החרמון שקיבל מנת שלג ראשונה החורף, מנה יפה ומכובדת שאפשרה את פתיחת האתר למבקרים.

 

לקראת חורף 2020 נעשו באתר החרמון עבודות לבניית הרכבל החדש, שנמשכה כ-9 חודשים. הרכבל מציב את אתר החרמון בראש רשימת הרכבלים בארץ, עם רכבל בן 42 קרוניות, בכל אחת עולים 8 מבקרים, הרכבל מונגש לבעלי מוגבלויות ומאפשר עליה למפלס העליון עם כיסאות גלגלים.

מהירות הנסיעה כ-5 דק’ לעומת 15 דק’ ברכבל הישן, במהלך שעה אחת יעלו כ-2,400 איש לעומת 700 ברכבל הקודם.

מי שזוכר את רכבל המבקרים הקודם זוכר את חוויית הנסיעה בגובה רב בכסאות פתוחים שהיה קשה במיוחד לילדים קטנים בימים של קור ורוחות.. שלא לדבר על התורים וכמויות של כפפות וציוד שנפל מהרכבל לאורך כל עונה…

 

פעילויות קיץ באתר החרמון

אבובי קיץ באתר החרמון | צילום: עדי פרץ

 

אטרקציות בחרמון

אתר החרמון הוא אתר נופש פעיל בכל ימות השנה, אתר הסקי והשלג האמיתי היחיד בישראל, עוגן תיירות מרכזי מבין האטרקציות בצפון הגולן שמושך אליו מאות אלפי מבקרים מידי שנה. האתר משתרע על פני כ,2400 דונם, בגובה של 1,600 – 2,040 מטר מעל פני הים.

למבקרים בחרמון מחכות המון אטרקציות לילדים ולכל הגילאים:

 

סקי וסנובורד ובית ספר לגלישה על השלג

בחודשי החורף, בדגש על ימי שלג, פעילות האתר מתרכזת בבילוי כולל בשלג לצד אתר סקי מקצועני, מסלולי גלישה, סקי, סנובורד ובית ספר ישראלי לגלישה. שמתאים לילדים מגילאי 3 ומעלה. לא תאמינו איזה מהר ילדים לומדים סקי או סנובורד!

מזחלות השלג והרכבלים

קבוצות, בתי ספר, משפחות ומבקרים רבים מגיעים מכל רחבי הארץ לחוות יום בשלג הישראלי, בנסיעה ברכבל המבקרים למפלס העליון, אורך הרכבל 1,250 מ’ והוא פועל לאורך השנה, העלייה מותרת בכל גיל. במפלס העליון של האתר ניתן ליהנות מבילוי בבור מזחלות השלג.

 

קארטינג ואבובים במורדות החרמון. צילום: אתר החרמון

מגלשות האקסטרים בהרים

במפלס התחתון פועלות מגלשות האקסטרים (כל השנה), מסלול באורך 1 ק”מ, עליו נעה המזחלת ומגיעה למהירות של עד 45 קמ”ש, הגולש שולט באמצעות בלם יד במהירות המזחלת. המסלול בנוי מעליות, ירידות וסיבובים מפתיעים בין נופי החרמון הסלעיים או המושלגים תלוי בעונה.

ניתן לגלוש במזחלת לבד, או עם הילדים (שניים בכל מגלשה) ומדובר בחוויה מלאת אקסטרים.

מגבלות:
מגיל 3 ומעלה.
עד גובה 1.45 ס”מ בליווי מבוגר.

הרכבל הישן – קיץ באתר החרמון. צילום: אתר החרמון

 

סקייריידר: האטרקציה החדשה של החרמון

סקיי ריידר

אם אתם ממש מתגעגעים לרכבל הישן וחייבים לנסוע בכסאות פתוחים (רק באקסטרים כמו בלונה פארק) תוכלו לעלות על הסקיי ריידר, מתקן עם כסאות תלויים באוויר, סוג של רכבת הרים רגועה יותר, חוויה במיוחד בזמן שיש מלא שלג מסביב.

 

כרטיסים לחרמון באינטרנט

בקרוב, תתאפשר מכירה אינטרנטית של כרטיסים לאתר, דבר שיקל על המבקרים הרבים ועל הגולשים באתר ויקצר את זמני ההמתנה והתורים ברכבלים ובמעליות הסקי.

 

אתר החרמון שעות פעילות:

08:00 – 16:00 כניסת רכבים עד 15:00

אם אתם גולשים – מומלץ להגיע מוקדם כדי לחנות בחניון העליון. במדיה והוא מלא ישנם חניון תחתון ממנו יוצאים שאטלים ללא תשלום לכניסה לאתר.

הכניסה (בעונת החורף) בתשלום, המתקנים בתשלום במהלך כל השנה.

לפרטים: 053-9382382

 

אין תגובות

השאר תגובה