פתיחת שנת הלימודים בחולון עיר הילדים

28.8.12
שנת הלימודים תשע"ג נפתחה הבוקר כסדרה וללא תקלות ו-33,401 ילדי חולון החלו את לימודיהם.
בגנים ובבתי הספר ניכרה אווירה חגיגית מהולה בהתרגשות, במיוחד בקרב ילדי א’ והוריהם, וילדי הגיל הרך, שזו שנתם הראשונה בגן.

ראש העיר, מוטי ששון, ראש מינהל החינוך, דורית בן יהודה, ומנהלים במינהל החינוך העירוני, סיירו במספר מוסדות חינוך וברכו את הילדים הנרגשים והוריהם ביומם הראשון. הסיור השנה עמד בסימן פתיחת מוסדות חינוך חדשים בעיר וכמיטב המסורת הוא החל בשעות הבוקר במעבר החצייה בקרבת בי"ס ביאליק, בו וידא ששון כי התלמידים חוצים בבטחה את הכביש בסיוען של משמרות הזה"ב.

משם עברה הפמליה לבית הספר היסודי החדש שרון בקרית אילון ולמספר גני ילדים חדשים הצמודים אליו. בטקס שנערך בביה"ס השתתף גם מפקד מחוז תל אביב במשטרת ישראל, ניצב אהרון אקסול, ובכירי משטרה נוספים. ששון ברך את התלמידים וההורים וביחד עם אקסול קבע את המזוזה בכניסה לבית הספר.

ראש העיר ובעלי התפקידים השתתפו גם בטקסי פתיחת שנת הלימודים בתיכון החדש והייחודי, הייטק היי ובבית הספר בני מנחם של חב"ד. בהייטק היי ניתן היה לחוש ברוחו המיוחדת של בית הספר, כשצוות המורים עם המנהלת קיבלו את התלמידים והוריהם בשירה ובריקודים, אליהם נסחפו כל הנוכחים. בבית הספר בני מנחם–חב"ד העניקו הילדים לראש העיר ספר ברכות שכתבו לו.
הסיור נחתם בבית ספר עוז של החינוך המיוחד.

תודות למינהל החינוך נפתחו בעיר34 כיתות גן חדשות במסגרת יישום חוק חינוך חינם מגיל 3 (חוק טרכטנברג). במהלך השנה האחרונה אותרו שטחים מתאימים בתוך בתי הספר, במרכזים הקהילתיים ובמבני ציבור אחרים ונעשו בהם עבודות תשתית להכשרתם ולהתאמתם לכיתות גן, כולל חצרות פעילות נפרדות, הכוללות מתקני משחק. הגנים צוידו בהתאם, חוברו לרשת האינטרנט העירונית ושובצו בהם גננות וסייעות. סך הכל נקלטו בגנים העירוניים כ-1,600 ילדי 4-3.  

צילום: טל קירשנבאום    

אין תגובות

השאר תגובה