צ’רלי בננה-חיתולי בד רב פעמיים לתינוקות

חדש על המדף – צ’רלי בננה: חיתולים רב פעמיים לתינוקות
צ’רלי בננה הינו מותג בינלאומי למוצרים רב פעמיים לתינוקות המציע חיתולים רב פעמיים לקטנטנים.

חיתולי צ’רלי בננה הינם חיתולי בד חדשניים המותאמים אנטומית לאגן התינוק, מדליקים ומלאי סטייל. חיתולי הבד הרב פעמיים עשויים בד רך ונעים למגע עורו של התינוק, ומאפשרים לחתל בטבעיות בחיתול בד מהדור החדש – ללא כימיקלים מסוכנים, ללא חומרים העלולים לגרום לאלרגיה או תפרחת חיתולים, וללא הוצאה כספית גבוהה על רכישה חוזרת ונשנית של חיתולים. 
 

ההורים של היום מודעים יותר ויותר לחשיבות שמירת הסביבה, מודעים להיקף הכימיקלים אליהם אנו נחשפים ואף צורכים אותם ברמה היומיומית – ממזון, קוסמטיקה, ביגוד, היגיינה אישית ומוצרי ניקיון וכך גם עם חיתולים: המגמה כיום היא להשתמש במוצרים טבעיים, בסיסיים המותאמים לאורח החיים המודרני של ההורים. 
 
חיתולי הבד המודרניים אינם מזכירים כלל את חיתולי הבד של פעם שדרשו סיכות וקשירות, אלא נוחים לתפעול והחתלה, ומעוצבים בצבעים והדפסים מלאי סטייל ושיק. החיתולים עשויים משלוש שכבות בד: הראשונה היא בד מיקרו פליז נושם, נעים ורך שבא במגע עם עורו של התינוק, השכבה השנייה היא רפידת מיקרופייבר שסופחת את הנוזלים ואוגרת אותם, והשכבה השלישית היא מעטפת החיתול החיצונית האטומה לנוזלים.  
 
חיתולי צ’רלי בננה בעלי גזרהone sizeהמאפשרים התאמה אישית לכל שלב התפתחותו של התינוק באמצעות גומי מידות בצדדים ותיקתקים להתאמה מושלמת. החיתולים מיוצרים עם פנל קדמי חכם המאפשר לבחור באחת משתי האופציות: שימוש ברפידה רב פעמית שמגיעה עם החיתול או רפידה חד פעמית מתכלה. את החיתול ניתן לכבס במכונת הכביסה ולייבש בשמש או במייבש.
שימוש בחיתולי בד רב פעמיים של צ’רלי בננה מאפשר: 
חסכון כספי עצום: חסכון של כ-  3,000 ₪כולל כביסות כבר מהילד הראשון. מידה אחת שמתאימה לשימוש מגיל לידה ועד גיל שלוש .ניתן להעביר את החיתולים בין האחים ולחסוך אלפי שקלים גם בילדים הבאים.
נוחות ושמירה על בריאות התינוק: חיתולים רב פעמיים מבד נוחים ונעימים למגע עורו של התינוק, לא גורמים לתפרחת חיתולים, נקיים מכימיקלים וחומרים מסוכנים המצויים בחיתולים החד פעמיים כגון: כלור, בושם, דיאוקסין, סודיום פוליאקרילט ועוד.
סיוע בגמילה מהירה מחיתולים: חיתולי צ’רלי בננה מעוררים מודעות לצרכים אצל הקטנטנים, הודות לכך שאינם מכילים את החומרים הכימיים אשר הופכים את הנוזלים לג’ל. 
שמירה על איכות הסביבה: חיתולים חד פעמיים מיוצרים בתהליך כימי המזהם את הסביבה ובנוסף הם גורמים לטונות של זבל בלתי מתכלה–חיתול חד פעמי אחד יתכלה במשך כ– 500שנה, אם בכלל.
מחירים: חיתול בודד89 ₪
שלישיית חיתולים229 ₪
שישיית חיתולים 399-409 ₪
לרכישהלחצו כאן…
 
 

אין תגובות

השאר תגובה