קפיצה קטנה לריו: קאזה דה ברזיל וים של אטרקציות לילדים באילת

אטרקציות לילדים באילת, החוף של מוש

לקראת אולימפיאדת ריו 2016 המתקרבת ולכבוד חגיגות ה-14 שנה למסעדת קאזה דה ברזיל, קפצנו לחד יומי לאילת, עם קבוצה של עיתונאים ובלוגרים לחגוג את המאורע בסדנה וארוחה ברזילאית מעולה וטיול קצר בין האטרקציות של אילת.

באילת ארחו אותנו בעלי הקאזה דה ברזיל אבי כראל ואשתו אהרונה עם צוות המסעדה בניצוחו של השף המלומד אומברטו טוקוס, ברזילאי מקורי ודור שני בענף שמנפנף כבר מגיל 7 אי שם בברזיל הרחוקה.

קאזה דה ברזיל אילת, מסעדות מומלצות באילת
השף אומברטו – קאזה דה ברזיל

 

סדנת בשרים ברזילאית: קצת לפני הארוחה עברנו סדנת בשרים ברזילאית עם הסברים מפורטים של אומברטו על חלקי הבשר, שיטות הצליה והעיבוד (לא, כבר לא שמים את הסטייק מתחת לאוכף של הגאוצ’ו) מה ההבדל בין אנטריקוט, סינטה, שייטל, אסאדו ופיקניה ועוד מונחים מקצועיים שכל דרום אמריקאי או חבר בכת הפלאו מכיר בעל פה.

מסעדה מומלצת באילת - קאזה דה ברזיל
אבי כראל קאזה דה ברזיל

השיפוד הרץ
קצת יין משובח של עמק האלה ומתחילים… שיטת האכילה הברזילאית נקראת
 “אשפטו קוהידו” בעברית: השיפוד הרץ… שאכן רץ בין כל האורחים המורעבים שהתאפקו להאיט את הקצב… פיקניה, אנטריקוט ואפילו שיפודי עוף ומולארד.   הכל כל כך טעים שברור איך הקאזה הגיעה לגיל המופלג של 14 שנה, שהוא ממש לא מובן מאליו בענף המסעדות התזזיתי בישראל.

 קאזה דה ברזיל אילת, מסעדות טובות באילת
התפריט
התפריט בקאזה דה ברזיל כולל את מסלולי השיפוד הרץ (צ’ורוסקריה) במחירים של החל מ-78 ל-14 סוגי בשרים ועד 178 ש”ח לסועד לארוחת אכול כפי יכולתך שנראה אותכם יכולים להתמודד איתה…
לצד הבשרים הגיעו גם פחמימות כמו אמפנדס ושורשי ארטישוק ירושלמי שהתקשו להתמודד עם תשומת הלב שלה זכו השיפודים הענקיים שלא הפסיקו לרוץ…

KASA-SE-BRASIL2
ואם כל זה לא מספיק – בסוף הגיע תורם של הקינוחים שכללו פנקוטה טעימה, מתוקים שונים וקינוח מיוחד שהוא מעין עוגת קוקוס עשויה במדויק, כמו שאומרים השפים – לא מתוקה מדי ובקיצור מעדן ששווה לטוס בשבילו עד אילת… די בושה שלא הכרנו קודם את המסעדה הזאת… בביקור הבא עם הילדים אנחנו כבר נזמין מקום לפני הטיסה לאילת…

קאזה דה ברזיל אילת – להזמנות: 053-9382690 או באתר...

ואחרי שאכלנו הגיע הזמן לעבוד לא? אז קפצנו לסיבוב קצר בחופי עיר השמש הנצחית שיש להם יופי מיוחד בעיקר בסוף החורף, כשהם עדיין ריקים יחסית ובחרנו לבקר בחוף של מוש הצמוד לחוף הדקל שהוא חתיכה קטנה מסיני האבודה.

CAMEL-RANCH-EILAT-4


אטרקציות לילדים באילת
מאחר ואנחנו תמיד מחפשים אטרקציות חדשות או ישנות וטובות שילהיבו את הילדים, גם הפעם רצינו לבדוק מה חדש בתחום האטרקציות לילדים באילת, במיוחד אחרי ששמענו שעיר המלכים נסגרה והאיימקס שהיה פעם סמלה של העיר עומד כמו פיל כחול ועצוב בכניסה לעיר.

CAMEL-RANCH-EILAT-3

מרכבות שלמה? חוות היען? חוות הגמלים? כל אלה שמות של אטרקציות שהוקמו בנחל שלמה (מי שאולי זוכר, זה הנחל שבו הוקמה ממש מזמן עיר הסרטים הטקסס ראנץ – אחת האטרקציות הוותיקות שהוקמו בארץ ועדיין עומדת בשממונה… אז רצינו להבין מה בדיוק קורה שם וגילינו שבמקום פוועלת רק חוות הגמלים אבל יש בה עוד המון אטרקציות ופעילויות לילדים. אפשר להעביר בחווה חצי יום בשקט המדברי של המקום.

חוות הגמלים אילת, אטרקציות לילדים באילת

ברגע שהגענו, 2 פקחים של רשות הטבע והגנים הגיעו וניסו למצוא עז כדי להשיג חלב עזים בשביל גדי קטן של יעלים שניצל מכלב משוטט בהרי אילת ונאסף על ידם. המשפחה שלו נצפתה בקרבת מקום וכשעזבנו את החווה לא נותר אלא לקוות שהאמא המודאגת של היעל הקטן תמצא אותו ושהוא יחזור לחיק הטבע.

DONKEY-FARM-EILAT

בחווה תוכלו להשתתף עם הילדים בטיולי רכיבה על גמלים, מרכבות חמורים, פינת חי, צפייה ביעלי הבר שמגיעים לחווה, וגולת הכותרת הוא פארק החבלים המתנוסס מעל החווה ובו אפשר לבלות שעות רבות בטיול בין גשרי חבלים ומתקני אקסטרים שונים כמו באנג’ו (שזאת מניפה של צנחנים), אומגות ועוד.

המצפה התת ימי באילת.

המצפה התת ימי באילת.

הפעם לא הספקנו לקפוץ  למצפה התת ימי של אילת שתמיד כיף לחזור אליו, לגלות עוד פעילות לילדים שלא הספקנו (ד”א – ידעתם שאפשר לנצל את הכרטיסים למצפה ל-3 ימים רצופים ולא חייבים להספיק הכל ביום אחד?) ביקור בבריכת הכרישים הענקית, שייט בסירת הזכוכית הצהובה, ביקור במגדלי התצפית התת ימיים שאפשר להתהפנט בהם למשך שעות, בריכת הצבים הענקיים, פינת הליטוף של הדגים (אמיתי!) סרטי התלת מימד ואטרקציות נוספות.
טיפ: בכל מקרה עדיף לרכוש את הכרטיסים למצפה התת ימי לפני שיורדים לאילת – ברכישה דרך האתר יש הנחה.

 EILAT-NIGHT
אז מה עוד יש לעשות באילת עם הילדים? חוץ מהמצפה התת ימי וחוות הגמלים תמיד נחמד לבלות בצלילה בחוף אלמוג או ריף הדולפינים, לקפוץ לטופ 94 – מתחם הטיפוס והאטרקציות החדש באזור התעשייה הצפוני של העיר ואם ממש חייבים ולילדים עוד נשאר כוח אפשר לקפוץ איתם לטיילת העמוסה לבילוי רועש במיוחד בין מסעדות ואלפי אנשים שמשוטטים בין המסעדות, הדוכנים ומתקני אטרקציות כמו הכדור המפורסם ולונה פארק קטן שפועלים בשעות הערב והחשיכה.
 מיקה סושי בר אילת

מיקה סושי בר
אחרי שחזר התיאבון המתמידים מבין המבלים, עברו לחוף הצפוני ליד מלון דן, שם נקראו שוב לדגל כדי להתמודד עם ארוחת ארבע קלה הכוללת בירה צוננת וטעימות סושי במסעדת החוף המומלצת מיקה סושי בר שאותה ננסה בפעם הבאה עלינו לטובה.

מיקה סושי בר אילת, מסעדות מומלצות באילת

מיקה היא מסעדת חוף עם מקומות ישיבה בקרבת המים, דשא סינטטי ובר אסיאתי עשיר הכולל את כל סוגי הסושי, דים סאם ועוד. מקום מעולה להעביר את אחרי הצהריים מול הים האדום.

החוף של מוש

חזרנו עייפים, שבעים ומרוצים והבטחנו לעצמנו שנחזור שוב.

 

 

 

אין תגובות

השאר תגובה