קולקציית חורף2013-14שלcarter’sב-H&O‏

רשת האופנהH&Oמציגה בלעדית את קולקציית סתיו חורף2013-14 של מותג אופנת התינוקות מארה"ב-  CARTER’S.
 
הקולקצייה החדשה לתינוקות שמה דגש על איכות הבדים ונוחות הלבישה ויש שימת דגש על רכות הבדים הסרוגים והארוגים. בנוסף, המוצרים עצמם מצטיינים בנוחותם: גומי גמיש ללבישה קלה ונוחה, לחצניות לפתיחה קלה ומהירה. הפריטים מותאמים ללבישה יומיומית, הן לשעות הפנאי והן לאירועים חגיגיים. 
 
מותג אופנת התינוקות מארה"בCarter’sכבר נטמע ברשת והפך למותג ידוע ומוכר בכל בית בישראל. זוהי העונה החמישית של המותג ברשת ובין הפריטים נמצא את אחת מהתמחויות המותגCarter’s,מארזי מתנה,  ביגוד ראשוני בכמה חלקים, אוברולים, חמישיית בגדי גוף וחליפות לצד אביזרים משלימים כגון שמיכות, סינרים, גרביים וכובעים לקטנטנים וגם אביזרי שיער לקטנטנות. 
 
הקולקציה מציעה ברובה מגוון מערכות לבוש מוכנות, המוצעות כיחידה אחת ונותנות פתרונות מיידיים לרכישה, ניתן למצוא בקולקציה מארזי רגליות תואמים למארזי בגדי הגוף, מגוון חליפות של שניים או שלושה חלקים במבחר צבעים, דפוסים ובדים כגון: אינטרלוק, פליז, פוטר ועוד.
בגדי תינוקות, בגדים לילדים, קולקציית חורף
 
קולקציית הבנים -בהשראת הבייסבול האמריקאי בצבעוניות המוכרת של כחול, אדום, לבן, אפור וצהוב שמשתלב עם טרנד הפסים של העונה. 
 
קולקציית הבנות-בהשראת המוטיבים הגרפיים העדכניים של פסים ונקודות שמשתלב מצוין עם הטרנד החייתי של דפוסי נמרים, זברות ואריות ובצבעוניות מתוקה של כתום, ורוד, ירוק מנטה וצבעי פסטל נוספים.
 
בין המוצרים הנוספים החדשים למותג: חליפות פוטר שני חלקים בצבעוניות המאפיינת של המותג, אוברולים מבדי הפליז המחממים במגוון מידות רחב יותר (עד שנתיים).
CARTERS KIDS,בגדי ילדים, בגדים לתינוקות, קולקציית חורף

טווח מחירים:
רביעיית בגדי גוף -109.99 ₪
מארז4 רגליות – 89.99 ₪
אוברול פליז -79.99 ₪
חליפת פוטר-89.99 ₪
מארז3 חלקים – 99.99 ₪
מארז מתנה4 חלקים-119.99 ₪.
 
TODDLERS
חליפות פליז3 חלקים גם במידות ילדים (טודלרז),  במידות2-4  בהן ניתן למצוא מארזים של שניים או שלושה חלקים, ובנוסף דגמים בודדים בלבד במידות 5-7.
 
ניתן להשיג ברשת בחנויותCARTER’Sבקניון וייצמן תל אביב, בקניון איילון רמת גן, ברחוב אוסישקין62 ברמת השרון ובחנויות H&Oברחבי הארץ.
 

אין תגובות

השאר תגובה