במקום קייטנה: קורס טיסה אונליין לבני הנוער אצלכם בבית

קורס טיס
לומדים לטוס במבנה... | צילום: הטייסת קורס טיסה אונליין

קייטנה בבית לבני נוער: קורס קיץ של טיסה קרבית, ממש קייטנה אונליין אצלכם בבית, שמועברת על ידי טייסי קרב במיל’ של חיל האוויר. בקורס לומדים את מיומנויות הטיסה השונות דרך סימולטורים ותקשורת דרך הזום. תוכלו לתרגל טיסה ותרגילים שונים כמו טיסת מבנה, הקפות, ניווט, ועוד…

מחפשים להגשים את החלום לטוס?… גם כשהשמיים סגורים, הטייסת מפעילה קורס טיסה בבית. הקורס יתבצע באמצעות סימולטורים ותקשורת דרך הזום והדיסקורד. הקייטנה מתאימה לבני נוער מגיל 12 עד 18.

לפרטים חייגו: 053-9382132

 

טיסה אונליין
מוכנים להמריא?… | צילום: הטייסת קורס טיסה אונליין

 

קייטנת טיסה קרבית אונליין מהבית

טייסי קרב בכירים במיל’ של חיל האוויר הישראלי מציעים לכם קייטנה המותאמת לרוח התקופה ומגשימים לכם את החלום גם מהבית. הקייטנה אורכת שבועיים ובה מקבלים הכוונה למצוינות, באמצעות שיח בנושא הערכים מעולם הטיסה.

תלמדו על מדידה ושיפור, מנהיגות והובלה, עבודת צוות, התאוששות מחוסר הצלחה ועוד כלים למצוינות אישית. בנוסף למפגש בו שומעים את הסיפור האישי של טייס קרב בכיר. תתקיים הרצאה בנושא שיפור מתמיד, על פי מתודולוגיית חיל האוויר הישראלי, ככלי פרקטי לחיים.

 

קורס טייס
צילום מהסימולטור טיסה דרכו תלמדו לטוס… | צילום: הטייסת קורס טיסה אונליין

 

במהלך הקייטנה שמתקיימת אצלכם בבית, הילדים ובני הנוער יעסקו במגוון מיומנויות הטיסה כמו הקפות, ניווט, אווירובטיקה, טיסת מבנה ועוד.

במפגשי הקורס אונליין תעברו תדריך משימה יומי, תכנון יחידני או צוותי. לאחר מכן תתרגלו טיסות בסימולטור ובסוף תערכו תחקיר טיסה מקצועי. במהלך הקורס יבוצע שימוש באופן שוטף בתוכנת תחקיר ייעודית כחלק מתהליך הלימוד.

 

קורס טיסה
קורס טיסה אונליין של הטייסת | צילום: הטייסת קורס טיסה אונליין

 

קייטנה לנוער בבית: קורס טיסה קרבית של הטייסת

את הקורס מוביל טייס קרב בכיר במילואים, מלווה במדריכות סימולטור.
התקשורת בזמן הטיסה תתבצע באמצעות DISCORD | התקשורת בזמן ההרצאות תיערך ב-ZOOM.

קייטנת הטיסה מתאימה לבני נוער בגילאי 12 עד 18

מתי: בכל קורס מתקיימים עשרה מפגשים, המתפרשים במשך שבועיים. הקייטנה תתקיים בין השעות 13:00-11:00 | שעות לתרגול עצמאי: 16:00-14:00.
מחזור ראשון בין הימים ראשון, 27 ביולי, עד יום חמישי, 6 באוגוסט.
מחזור שני בין הימים ראשון, 16.8 עד יום חמישי, 27.8.

להרשמה חייגו: 053-9382132

לאתר הטייסת: לחצו כאן…

 

 

אין תגובות

השאר תגובה