קורס יוטיוברים לילדים מהבית בהדרכת יוטיוברים ישראליים מצליחים

קורס אונליין חינם
נמרוד אלדיאה בסרטון הדרכה לילדים | צילום מסך מערוץ היוטיוב של הרשות לפיתוח הנגב

הכירו את המיזם שמשגע את ילדי הנגב: קורס יוטיוברים. המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל והרשות לפיתוח הנגב מסייעים בעיקר להורים תושבי הנגב ומשיקים קורס יוטיוברים במיוחד לילדים ובני נוער בהדרכת היוטיוברים המובילים בארץ.

מיכאל ספיר, מיכל מצוב, אנג’ל ברנס, טופ גיק: כל מי ששולט בעולם היוטיוב מכיר את השמות האלו ויודע שמדובר ביוטיוברים המובילים ברשת. כאלה שמאות אלפים עוקבים אחריהם ואחרי הסטוריז שלהם מידי יום.
עכשיו תארו לעצמכם שכל כוכבי הרשת האלה מכינים ביחד מדריכים על איך להיות יוטיוברים מקצועיים…

עם תחילת המיזם נרשמה כבר היענות של אלפי ילדים ובני נוער בנגב. ראשי רשויות בנגב כבר הביעו עניין בתכנית וביקשו להפיץ את הקישור לתכנית הלמידה מרחוק בקרב תלמידי בתי הספר ברשויות שלהם, כדי להבטיח כמה שעות של שקט ומנוחה להורים…

 

קורס יוטיובר לילד
קרין אלדאה בסרטון הדרכה לכיתות ז’ – י”ב על ז’אנרים פופולאריים ביוטיוב | צילום מסך מערוץ היוטיוב של הרשות לפיתוח הנגב

 

קורס יוטיוברים אונליין לילדים ובני נוער

קרין ונמרוד אלדאה מערוץ היוטיוב הפופולארי: טופ גיק, ילמדו בחודש הקרוב את הילדים מידי יום את הקורס: כיצד להיות יוטיובר מקצועי.
הסרטונים נעים בין 11 דקות, 40 דקות, עד שעה, ובהם הדרכות מצולמות שמכוונות לילדים בגילאים שונים.

במהלך החודש הקרוב, בימים ראשון עד חמישי בין השעות 13:00-15:00 יעלו כוכבי רשת מפורסמים וילמדו את ילדי הנגב המשתתפים גם בימי שיגרה בתכניות מצוינגב ונגב קוד, כיצד להשתמש ביוטיוב כדי להעביר מסרים שונים ולייצר סרטונים מצחיקים. כוכבי הרשת גם ישתפו את הילדים ובני הנוער איך עוברים עליהם ימי הבידוד והסגר.

במקביל יחולקו לילדים מהמגזר החרדי ערכות לימוד ומשחק מעשירות עד הבית.

בנוסף, מידי יום בין השעות 16:00-18:00 תשודר בתחנת הבית של תושבי הנגב, רדיו דרום, פינה מיוחדת בה ילדים ובני נוער יוכלו להעמיק ולקיים שיחות עם יוטיוברים מפורסמים שיספרו איך הם מעבירים את ימי הבידוד, ויקבלו המלצות וטיפים בשידור חי.

יש לכם פה את אחד הסרטונים, שמלמד ילדים בכיתות ד’ עד ו’ לפתוח חשבון, את העשה והלא-תעשה, את החשיבות של שם הערוץ, ועוד מידע שימושי:

 

 

קורס לילדים בזמן הבידוד

את היוזמה המגניבה הזאת, שתעסיק המון ילדים מהמגזר היהודי והבדואי בנגב, הפיקו עם עם חברת לידרס-אפ טכנולוגיות, והשיק המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל והרשות לפיתוח הנגב, יחד עם הצוות המקצועי של הרשות האחראי על מיזמי חינוך למצוינות ולמידה מרחוק.

לפלייליסט שלנו שמרכז את כל סרטוני ההדרכה מערוץ היוטיוב של הרשות לפיתוח הנגב: לחצו כאן…

 

לימודים באינטרנט חינם
נמרוד אלדאה מלמד עריכת סרטון לפני העלאה | צילום מסך מערוץ היוטיוב של הרשות לפיתוח הנגב

 

השר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, אריה דרעי, מחזק את היוזמה והציבור: “הימים הלא פשוטים הללו, ימי משבר הקורונה,  מחייבים את כל בית ישראל להישאר ספונים בבית, הורים וילדים גם יחד, מבלי יכולת לצאת החוצה כבעבר, במצוות משרד הבריאות.

אנחנו במשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל שקלנו כיצד להבטיח תעסוקה נאותה לילדים השוהים שעות ארוכות כל כך בבית. התוצאה: שיעורי העשרה מעשירים ומרתקים, הן בפורמט הדיגיטלי והן באמצעות ערכות לימוד ומשחק פיזיות לילדי הציבור החרד לדבר השם. מקווה שבכך נתרום ולו במעט לשמירה על מצב הרוח והשפיות של הילדים ושל ההורים, עד שנתבשר בבשורות טובות מהר ככל האפשר”.

מנכ”ל הרשות לפיתוח הנגב, משה מור יוסף מוסיף: “כשם שבימי שיגרה הרשות לפיתוח הנגב משקיעה תקציבים גדולים, וחשיבה של טובי המוחות כדי לעודד מצוינות ושידרוג מערך הלימודים והחינוך בישובי הנגב מכל המיגזרים, גמרנו אומר להמשיך בכך גם בימי משבר הקורונה. אלא שהפעם אנחנו עושים זאת באמצעים מקוונים ולמידה מרחוק באופן שיתאים לימי הסגר המאתגרים הללו. כולנו מצווים בימים אלה על ונשמרתם מאוד לנפשותיכם.
טוב יהיה שנדאג גם לתעסוקה מעניינת ומחכימה לילדים ולהורים שימצאו את עצמם יחד בין ארבע קירות במשך ימים ארוכים”.

 

 

2 תגובות

השאר תגובה