קרוז עם הילדים? מה מחכה לנו בעונת השייט הקרובה?

קרוז משפחתי
נופש לכל המשפחה, מסוג אחר... | קרדיט:royal caribiaan

יותר ויותר ישראלים מתחילים להבין את יתרונותיה הרבים של חופשת השיט, חברות ההפלגות שכבר חשבו בשביל הנוסעים על הכול ומספקות את כל הנחוץ להם על האנייה. החל ממזון ושתייה ועד פינוקים, מתקנים ויחס אישי, מבלי להיכנס להוצאות נוספות. מוזמנים לערוך קרוז עם הילדים וכל המשפחה, לפי הזמן שלכם ואל יעד כרצונכם.

במהלך השנתיים האחרונות נצפתה עלייה של כ- 20% בישראלים היוצאים לשייט. יחסית למדינה השוכנת לחופי ים, ענף חופשות השייט הוא חדש יחסית עבור הישראלים ורק בשנים האחרונות החלו רבים לצאת לחופשה הכוללת שייט וטיול בכמה יעדים שונים.

כמו בנושאים רבים, אנחנו מובילים: ישראל מוכרת פי שניים מכל מדינה אחרת באירופה (לדוגמא: פורטוגל, הולנד…), בהשוואה לכמות הנוסעים ולאוכלוסייה במדינות אלו.

 

Thean Hou Temple Malaysia
בואו עם הילדים להכיר מקומות חדשים ברחבי העולם | קרדיט: רויאל קריביאן

 

 

לאילו יעדים מפליגים הכי הרבה אנשים? על פי נתוני ארגון חברות השייט הבינלאומי, הפלגות באזור הקאריביים תופסות נפח של יותר משלושים וחמישה אחוזים. לאחר מכן, הפלגות באגן הים התיכון (ברצלונה והרביירה הצרפתית) מהוות כ-18%, כאחד עשר אחוזים מהקרוזים מפליגים בצפון אירופה (הים הבלטי, סנט פטרסבורג, שטוקהולם), 4.5% באזור אסיה, ושיעור דומה באלסקה.

בדומה לעולם, אנו רואים כי בעשור האחרון הבחירה בשייט כחופשה משפחתית היא החופשה המועדפת, וגם כאן היעדים העיקריים והפופולאריים ביותר על ידי הנופש הישראלי הם שייט באזור אגן הים התיכון, ברצלונה, הריביירה הצרפתית ואחריו אנו רואים גידול נוסף ומשמעותי לאזור הים הבלטי.
בנוסף, היעד המבוקש הנוסף הינו הקאריביים לקרוזים שיוצאים מפלורידה ואף ביקוש רב ליעדים רחוקים כמו יפן, המזרח הרחוק ודרום אמריקה.

ישראלים רבים חושבים כי עלויות חופשה על אניית נופש גבוהות ודורשות לוגיסטיקה רבה כשבפועל מחירי השייט כוללים את כל זמן השהות על האנייה, ארוחות, אטרקציות, מתקנים ושירותים ברמות מלון גבוהות, ומשלבים טיול במספר יעדים בחופשה אחת, ללא לוגיסטיקה מיותרת. בכך התמורה שמקבלים לכסף משתלמת יותר מאשר חופשה ללא שייט המשלבת מספר יעדים במלונות ברמה הגבוהה ביותר לכל המשפחה.
השירות במהלך ההפלגה, איכות האוכל, החידושים והיצע האטרקציות על האניות והמסלולים האטרקטיביים, כל אלה נותנים תמורה מלאה לחופשה אולטימטיבית. למשפחות, לזוגות רומנטיים, צעירים ומבוגרים.

 

 

שיט עם רויאל קריביאן ביעדים ומסלולים חדשים,
לקראת עונת 2020-2021

אף פעם לא מוקדם מידי להתחיל לחלום מה יהיה יעד הנסיעות הבא שלכם: אלסקה, עם השבילים הנסתרים ביערות העבותים, פסגות ההרים עטויות השלג והמפרצים המנוקדים בקרחונים? הים הבלטי, עם הטירות מהאגדות, כפרי הוויקינגים וערי הנמל הציוריות? האיים הקאריביים החמימים עם מי הים בגווני הטורקיז ושוניות האלמוגים הצבעוניות? רויאל קריביאן מציעה שפע של דרכים לטייל בעונת 2020-2021. כולל יעדי עגינה חדשים, עגינות למשך לילה וסיורים ייחודיים שיאפשרו לכם למחוק כמה סעיפים מרשימת יעדי החובה שלכם, וכל זאת על סיפונן של האניות הטובות ביותר בעולם.

 

ריגושים פראיים באלסקה

האניות יעברו בתוך הנופים עוצרי הנשימה של אלסקה, עם עגינות בג’ונו ובסקגווי, ומעבר דרך פירוד אנדיקוט ארם וכן דרך הפארק הלאומי גליישר.

אם ברצונכם לספוג את נוף הקרחונים במלואו, תוכלו לעשות זאת על סיפונן של שתיים מהאניות האהובות מסדרת Radiance, הידועות בנופים המרהיבים הנשקפים מהן הודות לחלונות הפנורמיים הרבים ומעליות הזכוכית הפונות אל הים.

 

לקפץ בין האיים הקאריביים

בין היעדים עוצרי הנשימה אליהם יגיעו האניות: חופי טולום שבמקסיקו, איי גרנד קיימן, ארובה, וירג’ין גורדה, סנט קיטס, קורסאו ובליז.
חלק מן ההפלגות יכללו עגינה באי הפרטי CocoCay, שם תוכלו לשחות בבריכת המים המתוקים הגדולה באיים הקאריביים, לאתגר את עצמכם במגלשת המים הגבוהה ביותר בצפון אמריקה, Daredevil’s Peak, להירגע בקבאנה פרטית, ליהנות ממגוון שירותים ב-Coco Beach Club ולהביט על הנוף ממבט מעוף הציפור, מגובה של כ-150 מטרים מעל הים בבלון הליום, והכל באותו היום.

 

הפלגה לכל המשפחה
אניית “קרינת הים” (Radiance of the Seas) בהוברד גליישר, אלסקה | קרדיט: רויאל קריביאן, Royal Caribbean International

 

 

קרוז עם הילדים לניו אינגלנד, קנדה וברמודה

הנופשים באניות השונות יוכלו לגלות ריגושים שוברי שיאים באי הפרטי CocoCay, לחקור את מדינת מיין, את נובה סקושיה ואת המפרצים הקסומים. לבלות לילה בקינגס וורף, ברמודה, או להפליג ליעדים החמים של דרום האיים הקאריביים.
כל זה מאזור ניו-יורק.

 

הפלגות קצרות לאיים הקאריביים

קצרים בזמן? אתם תהיו מופתעים כמה חוויות אתם יכולים לצבור ב-3-5 לילות של חופשת שייט.
גלו את הטוב ביותר שיש למערב האיים הקאריביים להציע בהפלגה בת מספר ימים בלבד. הפליגו אל האי הפרטי Perfect Day at CocoCay, שם תוכלו ליהנות מחוויות מרגשות כמו טרמפולינת בנג’י המשלבת מציאות מדומה. The Blaster, מגלשת המים הארוכה ביותר בים, ולהשתתף בחדר בריחה, שיאתגר את המוחות שלכם.
הפיקו את המירב מהחופשה הקאריבית הזריזה, ובטוח לא תרגישו שהיא הייתה קצרה.

 

הרפתקאות חדשות באירופה

ההרפתקאות החדשות לא פוסחות גם על העולם הישן ב-2020. קרוז עם הילדים בו תטיילו בערים קסומות מימי הביניים ביום אחד ומטרופולין מודרני תוסס ביום השני. ספגו את התרבויות העתיקות והנופים, שהם מגוונים כמו האנשים שגרים שם, ביעדים כמו חופי הים התיכון, צפון אירופה, האיים הבריטיים ועוד.

 

מסלולים ייחודיים

החל מאביב 2020, תוכלו להפליג רחוק מעבר למקומות שדמיינתם עליהם. ההפלגות הייחודיות ייקחו אתכם לכל קצוות תבל, לכל המקומות שנמצאים ברשימת יעדי החובה שלכם.
תוכלו להגיד אלוהה בהוואי, או לגלות את הנפלאות של אוסטרליה בקצה השני של העולם. החלו את המסע שלכם בקצה אחד של העולם וסיימו אותו בקצה השני, בהפלגה מרהיבה דרך תעלת פנמה, או צאו למסע במזרח הרחוק של פעם בחיים מסינגפור.

 

 

 

באדיבות : אורי שנבל, מנכ”ל סנורמה, נציגתה בישראל של מספר חברות שייט בינלאומיות, ובהן תאגיד רויאל קאריביאן.

אין תגובות

השאר תגובה