רהיטי הילדים עין חרוד-רשת חדשה לרהיטי ילדים

קבוצת ויסמן משיקה בקיבוץ עין חרוד את הסניף הראשון של המותג המחודש – רהיטי הילדים עין חרוד, ובצמוד פתחה סניף חדש לרשת שמרת הזורע 
 
קבוצת ויסמן הירושלמית בעלת רשת שמרת הזורע אשר רכשה את חברת רהיטי עין חרוד מכונס נכסים, לאחר שזו פשטה את הרגל בחודש מרץ האחרון, משיקה בקיבוץ עין חרוד את הסניף הראשון של המותג המחודש – רהיטי הילדים עין חרוד, בצמוד לסניף חדש של רשת שמרת הזורע.
 
זהו הסניף ה-12 של שמרת הזורע אשר משתרע על פני 800 מ"ר ובהשקעה של כ-500,000 ₪. לשם כך שכרו מבנה בקיבוץ עין חרוד אשר עבר שיפוץ מקיף והותאם לצרכי הקבוצה ולקו העיצובי אותו מובילים. הסניף פונה לכל אזור העמקים כולל ישובים, קיבוצים והעיר עפולה, כדי להביא את חווית הרשת לכל הארץ ובנגישות מרבית. בימים אלו פועל בצורת שלם וקח עד להשלמת כל הקומפלקס המלא ומציע מבצעים והנחות לתושבי הסביבה.
 
במקביל ממשיכים האחים, אריה ונחום ויסמן, בעלי קבוצת ויסמן, לקדם את פעילות מותג רהיטי הילדים עין חרוד, בעל60 שנות וותק אשר רכשו לאחרונה. הסניף הראשון של המותג המחודש מתוכנן להיפתח לאחר החגים בצמוד לסניף שמרת הזורע, וישתרע על כשליש מן השטח ויציע קולקציות מעוצבות של חדרי בנים, בנות ונוער.
 
עוד במהלך השנה, תפתח קבוצת ויסמן עד20 סניפים חדשים בפריסה ארצית, של מותג רהיטי הילדים עין חרוד שיפעלו בזכיינות. הרשת תספק מענה לביקוש לריהוט ילדים בטיב גבוה מעץ מלא ובמחירים אטרקטיביים. כל הריהוט עומד בתווי התקן האירופאים המחמירים ומותאמים במיוחד לטעם הישראלי ולמאפייני חדרי הילדים. 
קיבוץ שמרת; חיפה- חוצות המפרץ; נתניה- מחלף פולג; רמת גן/בני ברק- רחוב הלח"י; ראשל"צ; צומת בילו; ירושלים; באר-שבע, פתח תקוה – אזור התעשייה סגולה, מול כינרת – צמח וסניף קיבוץ עין חרוד.
 
 

אין תגובות

השאר תגובה