רשת כפרי הנופשO-LIVEפותחת כפר נופש חדש ברמות נפתלי

רשת האירוח הכפריO-LIVEפתחה את אלומה בכפר, כפר נופש בוטיק במושב רמות נפתלי בגליל העליון, המציע מסלולי טיול ואטרקציות לכל המשפחה בקירבת הכפר

רשת האירוח הכפריO-LIVE,אשר פתחה בחודש שעבר את מלון אבני החושן בצפת, מתרחבת ופותחת השבוע את כפר הנופש אלומה בכפר, במושב רמות- נפתלי, שבגליל העליון. 

כפר הנופש אלומה בכפר נרכש על ידי הרשת, עבר שיפוץ ונבנו בו בקתות חדשות, בהשקעה של מיליוני שקלים. אלומה בכפר כולל16 בקתות אירוח הכוללות ספא, ומסעדת שף אשר תיפתח במהלך החודש הקרוב. בקתות העץ מיובאות במיוחד מסקנדינביה, ומעניקות חוויית אירוח ייחודית עם השראה אירופאית. הבקתות מרווחות ומאובזרות לרווחת האורחים. 

כפר הנופש משקיף על רמת הגולן ועמק החולה, ושוכן באזור של כרמים ויינות בוטיק, מסלולי טיולים ואטרקציות שונות לכל המשפחה. אורחי המקום ייהנו ממגוון גדול הטבות לאטרקציות באזור: ביקור ביקבים הסמוכים, רפטינג בנהר הירדן, ועוד. 

מלונות עם ילדים, רמות נפתלי, O-LIVE,אירוח כפרי, כפר נופש בוטיק חדש
אירוח כפרי לכל המשפחה בצפון.

 

כפר הנופש החדש נמנה על מלונות הבוטיק של רשתO-LIVE,ביניהם, כפר הנופש דולפין וילג’ על חוף הים בשבי ציון, אחוזת הבוטיק המפוארתO-LIVE inבכפר- תבור, כפר הנופש בריזה במושב רמות, וילה בכפר במושב כפר יחזקאל, אשר מדורגת במקום הראשון באתר מפה ובאתרים הבינלאומייםTripAdvisorו- booking,ומלונות נוספים. 

המחירים בכפר הנופש נעים בין 650 ₪ללילה באמצע השבוע ועד1,200 ₪ בסוף שבוע, על בסיס לינה וארוחת בוקר.

הרשת מציעה אירוח כפרי יוקרתי לאורך כל ימי השנה. לראשונה בארץ, ניתן ליהנות מהקונספט של הכל כלול גם באירוח כפרי, עם שלל חוויות קולינאריות, פעילויות תרבות, חופי ים צמודים, פעילויות ספורט, טיולים, אטרקציות לילדים, וגם רוגע ומנוחה אמתית בכפרי הנופש היפים ביותר בישראל.

 

צילומים: רון שלף.

אין תגובות

השאר תגובה