שגעון המונדיאל2014 -בגדי ילדים,שעונים ומתנות

מונדיאל2014 יחל בחודש יוני בברזיל, ורשתות האופנה מציעות קולקציות ספורטיביות לילדים, חליפת מונדיאל, נעלי כדורגל ומוצרים מוספים

חוגגים מונדיאל ב- H&O
רשת האופנהH&O  מגשימה לילדים את חלומם הגדול – להיות שחקן כדורגל, ומשיקה בימים אלו את חליפת מונדיאל של טורניר גביע העולם. תמונות השחקנים מתנוססות על החליפה, המשלבת מכנסי גומי נוחים ונעימים וחולצה תואמת בצבעי דגל ברצלונה, כחול צהוב ואדום, בדומה לחליפה המקורית של הקבוצה. 
מידות:4 – 14
מחיר:69 ₪. 
ניתן להשיג ברשת חנויותH&Oברחבי הארץ.

חליפות כדורגל בדלתא קידס

לקראת המונדיאל משיקה דלתא ליין חליפות כדורגל בצבעי הנבחרות הבולטות. חולצותTומכנסיים בצבעי מיטב נבחרות הכדורגל- ברזיל, אנגליה, ארגנטינה, איטליה וספרד מבדים נוחים ואווריריים.
מחירים: חולצות ומכנסיים -50 ₪, שתי חולצות / שני מכנסיים – 80 ₪

דלתא קידס, מונדיאל2014, בגדי ילדים, בגדים לילדים, מתנות לילדים, קניות לילדים
חליפות כדורגל לילדים בדלתא קידס. צילום: רוני ינקוביץ.


שעוני המונדיאל של סווטש

יצרנית השעונים השוויצרית סווטש, משיקה שעון בהשראת המונדיאל. השעון החדש נקראENTUSIASMO (משמעות המילה בפורטוגזית- התלהבות)והוא כולל מוטיבים של כדורגל, בצבעי המדינה המארחת – ברזיל: ירוק, כחול, צהוב ולבן. דגל ברזיל מוטבע על לולאת רצועת השעון, אשר ניתנת להחלפה בהתאם לקבוצת הכדורגל שהעונד אוהב– 31המדינות השונות אשר משתתפות במונדיאל. השעון כולו בצבע ירוק ובעל לוח שעון אשר מזכיר מגרש כדורגל כשבאמצעו ציור של כדורגל, המחוגים והספרות בצבע כחול וצהוב. קופסת השעון מעוצבת בצבעי דגל ברזיל, עם חלון החושף את לוח השעון. הקופסה מעוטרת בציור המזכיר רשת של שער, על רקע ירוק דשא ולכל האורך מתנוססת המילה"גוווולללל!!"באותיות צהובות זוהרות.
מחיר לצרכן:399 ש"ח
מותג סווטש יעביר חלק ממכירות השעון עבור תרומה לארגוןGOL DE LETRA,אשר עוזר לכ -1,300 צעירים וילדים בברזיל בתחומי תרבות, חינוך, ספורט ועוד. 
ניתן להשיג ברשת חנויות סווטש ברחבי הארץ.
 

שעוני סווטש לילדים, חדש על המדף, מונדיאל2014, קניות לילדים, מתנות לילדים
שעוני מונדיאל לילדים ברשת סווטש.

 

נעלי המונדיאל של אדידס 
העיצובים הייחודיים של ה-BATTLE PACK,קולקציית ההנעלה הרשמית של משחקי גביע העולם בברזיל, בהשראת צבעי מלחמה, יבלטו על רקע הצבעוניות העזה במשחקים, ויכריזו – מלחמה. קולקצייתBattle Pack  של אדידס כוללת נעל חדשה מכל אחד מחמשת קווי הנעלים של אדידס, וכל אחת מהן עם דוגמת שחור ולבן ייחודית כדי שיבלטו על המגרש. כל נעל עוצבה עם זהות חזקה וטכנולוגיה חדשנית. נעליBattle Pack  של אדידס ינעלו על המגרש במהלך משחקי גביע העולם של פיפ"א על ידי כל כדורגלני אדידס:ליאו מסי, אוסקר, דני אלבס, לואיס סוארס, מסוט אוזיל, פיליפ לאם ועוד רבים אחרים. כל נעל מתאפיינת ביחס מדויק של50% לבן ו-50% שחור. הצבע הנוסף היחיד המופיע על הנעליים הוא צבעי זהב זוהרים על שלושת הפסים המפורסמים של אדידס, המייצגים את הפרס הגדול של גביע העולם של פיפ"א.  נעלadizero™ f50 Messi  היא היוצאת מהכלל היחידה עם תוספת של גווני כחול ולבן, בהשראת הצבעים הלאומיים של מולדתו של ליאו מסי, ארגנטינה. הדוגמאות בשחור ולבן של הנעליים, עוצבו בהשראת צבעי המלחמה של לוחמים ילידים ודוגמת הריצוף המפורסמת של ארם נהריים העתיקה, שניתן לראות בחוף קופקבנה שבריו. הדוגמאות השונות עוצבו כדי להביע את המאפיינים של כל נעל, וכן את הלך הרוח והיכולות של סוג הכדורגלן שנועל אותן בעת שהוא נלחם על הניצחון – מהירות, אומץ לב, שליטה, מרץ וזריזות. 

הנעלים יהיו זמינות לקנייה מיום שני26 במאי בחנויות אדידס.  
מחירים:279 ש"ח לדגם מתחילים|  1199ש"ח לדגם מקצועי.

מבצע לכבוד המונדיאל: בכל קניה של זוג נעליים מסדרתBATTEL PACKשל אדידס- מקבלים כדורגל ברזוקה במתנה(בשווי99 ש"ח).

נעלי אדידס למונדיאל, מונדיאל2014 בברזיל, קניות לילדים, בגדי ילדים
נעלי המלחמה של אדידס. 

גופי תאורה בצורת כדורגל
קולקציית גופי תאורה ברשת מחסני תאורה בצורת כדורגל לחדר הילדים. בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא מנורת תליה בצורת כדורגל בצבעי שחור לבן. גוף התאורה עשוי פלסטיק קשיח בשילוב מתכת בקוטר28 ס"מ המותאם לנורה בעוצמה של20W. בנוסף, גופי תאורה צמודי קיר עשויים זכוכית בשילוב מתכת, בצורת כדורגל בקוטר50 ס"מ, בצבעים משולבים של ירוק לבן, כחול לבן, צהוב לבן, אדום לבן או שחור לבן, בהשראת הקבוצות המשתתפות, כך שכל ילד יכול לבחור בקבוצה האהובה עליו. מותאם לשלוש נורות בעוצמת40Wכל אחת. 
מחירים: החל מ-119 ₪ 
להשיג ברשת מחסני תאורה.

מנורות בעיצובי מונדיאל, מונדיאל2014, קניות לילדים, מתנות לילדים
מנורת כדורגל לילדים. צילום: רותם ברק.

 

אפליקציית המונדיאל של מקדונלדס
אריזות הצ’יפס של מקדונלד’ס משנות פנים לכבוד המונדיאל באמצעות12 אמנים מאוסטרליה, ברזיל, קנדה, סין, צרפת, גרמניה,יפן, רוסיה, ספרד, דרום אפריקה, בריטניה וארצות הברית, שציירו יצירות נועזות המשקפות ההתרגשות, תשוקה ואהבה של אנשים למשחק הכדורגל. מקדונלדס מציעה משחק חדשני, המאפשר ללקוחותיה להשתתף במשחק כדורגל משל עצמם. McDonald’s GOL!הוא משחק(AR)שהופך למציאות בטכנולוגיה מתקדמת, הלוקחת את המשתמשים לעולם בו הם יכולים ליצור ולשתף את מיטב הגולים שלהם עם חבריהם. את האפליקציה ניתן להוריד באמצעות לינק שימצא על גב אריזות הצ’יפס החדשות ברשת. המשחק יהיה זמין מסוף מאי ולאורך כל תקופת משחקי המונדיאל.
מקדונלדס, משחק המונדיאל של מקדונלדס, משחקים לילדים, מונדיאל2014
אריזות הצ’יפס המעוצבות ברוח המונדיאל – מקדונלדס. 
 


חוברת מונדיאל- LIVE TICKETS
חוברת מונדיאל עם כל המידע השימושי שצריך , רשימת המשחקים, מידע על הערים המארחות…
כל מה שרציתם לדעת על המונדיאל בחוברת אחת…

 

צילום ראשי: טל טרי

אין תגובות

השאר תגובה