שופינג איי אל: הנחות ומבצעים על מוצרים לילדים ותינוקות

הנחות על בגדי ילדים
קולקציית סתיו חורף של גולף אנד קידס בהנחה בימי שופינג איי אל | צילום: דודי חסון

שופינג איי אל 2020 פותח את חודש הקניות האינטרנטיות, ויתקיים ב-10-11 בנובמבר 2020. האירוע נותן הזדמנות לתמוך בעסקים ישראליים, עם מעל אלפיים בתי עסק שיציעו עד 70% הנחה ועוד מבצעים מיוחדים לימי המכירות.

החל משעה חצות ודקה ביום שלישי, 10.11, ולמשך 48 שעות, יוצעו הטבות ומבצעים מיוחדים של מיטב החנויות והרשתות במגוון רחב של תחומים.

אופנה, ילדים, סלולר, מחשבים וגאדג’טים, מוצרי חשמל, עיצוב הבית, בריאות, טיפוח, תיירות ועוד. כל העסקים המשתתפים יופיעו באתר המרכז את האירוע. ריכזנו לכם פה את המקומות שמציעים הנחות ומבצעים על מוצרים למשפחה, בגדי ילדים וצעצועים.

 

דיסני
שידת איפור של נסיכות דיסני עם מגוון אביזרים מבית גטר ב-139 ₪ | צילום: דיסני ישראל

 

שופינג איי אל – קניות להורים

מתכוננים להרחיב את המשפחה? מגוון חנויות מציעות עגלות, ריהוט לחדרי ילדים, מוצרים דקורטיביים, מארזי לידה, ועוד מוצרים שימושיים. זה הזמן לנצל את ההנחות השוות…

ערכות מדע לילדים בהנחה: חוקרים סביבונים, עושים ניסויים ונהנים מכל רגע עם מארז מדע במיוחד לחג חנוכה, עם ניסויים שאפשר לעשות בבית עם הילדים, וניסויים מעניינים שהילדים יכולים לעשות בעצמם.

לכבוד חגיגות שופינג איי אל תוכלו לרכוש ערכות מהאתר ב-15% הנחה! לאתר: לחצו כאן…

ביגוד לילדים

95 חנויות שונות לביגוד לילדים משתתפות בשופינג איי אל.

לדוגמה, בגולף אנד קידס יש 40% הנחה על מגוון פריטים מקולקציית החורף. לדוגמא: סווטשירט פוטר, מחיר לפני הנחה: 59.9 ₪ | מחיר לאחר 40% הנחה: 35.9 ₪.

 

שופינג איי אל
גולף אנד קידס עם מבצעים לכבוד שופינג איי אל | צילום: דודי חסון

 

באירוע משתתפות עוד חנויות לבגדי ילדים כמו Boogaswim לבגדי ים ליולדות, ילדות ותינוקות. ילדונים, קידס בייסיק, סוואגי, וגם את האתר הסודי לשמלות מסתובבות…

בגדי תינוקות בהנחה תוכלו למצוא בצ’לסי, BabyBasic, בובו בייבי, שוגר אנד ספייס, טלולי ועוד מגוון חנויות לבגדי תינוקות שמשתתפות באירוע.

 

בגדי תינוקות
בגדי תינוקות בהנחות ומבצעים שווים בשופינג איי אל | צילום: pexels

מותג הגרביים פוליז לילדים ולמבוגרים מציע 28 זוגות במחיר מיוחד: לילדים ב- 59.9 ₪ ולמבוגרים ב-69.9 ₪. אפשר גם לרכוש 2 קופסאות גרביים למשפחה ולקבל משלוח הביתה חינם.

באתר שוז אונליין יש משלוח עד הבית ללא עלות, ויתווסף קופון הנחה של 10% לשימוש כלל הגולשים באתר. למימוש ההנחה יש להזין את קוד הקופון SHOPIL בעמוד הקופה.

מותג האופנה נאוטיקה במבצע חד פעמי של עד 20% הנחה על קולקציית סתיו / חורף ועד 70% הנחה על קולקציית הקיץ.

ריקושט אונליין תציע עד 40% הנחה על ביגוד החורף ועל מוצרי קמפינג, תרמילאות, טיולים, מוצרי חיילים, אביזרי ספורט ופנאי. בין המבצעים:

עד 40% הנחה על מוצרי קמפינג | 30% הנחה על נעליים ותרמילים של JACK WOLFSKIN
20% הנחה על מוצרי הספורט | 10% הנחה על שעוני G-SHOCK | ו-15% הנחה על ביגוד תרמי.

 

צעצועים לילדים
צעצועים לילדים בהנחה בשופינג איי אל | צילום: Pexels

צעצועים לילדים בהנחה

באירוע שופינג איי אל משתתפות גם מעל מאה חנויות צעצועים.

לדוגמה ממוצרי דיסני, בובות נסיכות דיסני מנצנצות החל מ-69 ₪ לאחר הנחה. אורגן אלקטרוני בעיצוב של נסיכות דיסני עם מיקרופון ב-242 ₪ לאחר הנחה. אופני איזון של לשבור את הקרח ב- 287 ₪ לאחר הנחה, ועוד מבצעים.

חנויות צעצועים נוספות שמשתתפות בשופינג איי אל הן מקופלת, סטימצקי, בוקמי, ממלכת החלומות, באבלס לבועות סבון ענקיות, חוכמטיקה ועוד.

 

שופינג איי אל 2020
שופינג איי אל ביוזמת גוגל – בסימן תמיכה הדדית

 

שופינג IL

השנה, יותר מתמיד, מוזמנים לתמוך בעסקים הישראלים.

אפשר לראות עליה של 90% במספר העסקים שהצטרפו השנה לאירוע שופינג איי אל בתחום אופנת הילדים. מעל ל-50% יותר עסקים באופנת נשים וגברים. ו-60% יותר עסקים בתחומי פארמה, ילדים ומוצרים לבית ולגינה מבשנה שעברה.

לאתר שופינג איי אל: לחצו כאן…

אין תגובות

השאר תגובה