שטיין טיולי אפניים-מרכז שטח לטיולי אופניים חדש בצפון

מרכז שטח חדש לטיולי אופניים חשמליים נפתח בקיבוץ רמת דוד- טרנד האופניים החשמליים כובש עכשיו את שדות עמק יזרעאל בסיורים מלאי אנרגיה ואדרנלין.

לקראת חופשת הפסח נפתח בימים אלו בקיבוץ רמת דוד מרכז השטח החדש של שטיין טיולי אופניים חשמליים. בסמוך לכניסה לקיבוץ, עבר המבנה המיתולוגי של מועדון הוורטיגו הוותיק שיפוץ לקראת הכשרתו כמרכז שטח של חברת טיולי האופניים החשמליים, שנוסדה לפני כשנה על ידי בני הזוג חיים ושירי שטיין, חברי הקיבוץ וחובבי טבע וטיולים בעצמם. 

מרכז השטח החדש ברמת דוד מציע טיולים מאורגנים לקבוצות מאורגנות וטיולים פרטיים למשפחות בסופי השבוע ובחגים בשדות העמק, סביב מאגרי המים ונחלי הסביבה, תוך היכרות עם ערכי הטבע, הנוף וההיסטוריה של העמק. במסלול מעגלי המציע חוויה לכל הגילאים בשילוב אדרנלין, אנרגיה ואוויר צלול עם הפריחה הנפלאה של האביב ושדות התבואה המוריקים מנהלל ועד שריד. 

במרכז השטח החדש שלשטיין טיולי אופניים חשמלייםמקבלים המטיילים הסברים, קסדות והדרכת בטיחות באווירה רגועה ועל כוס קפה ויוצאים לסיור.

השכרת אופניים חשמליים בצפון, טיול אופניים בצפון, אטרקציות לילדים בצפון, מסלולי טיול ביער הזורע

טיולי אופניים לכל המשפחה – כרכרה לקטנטנים ואופני שטח לגדולים
החוויה מתאימה לכל בני המשפחה וגם אם לא רכבתם שנים – תגלו שעם אופניים חשמליים הטיול בטבע הוא באמת משחק ילדים. הצעירים במשפחה יוכלו להצטרף לחוויה במגוון של מושבים ואופניים נגררים. תינוקות יושבים בכסא תינוק המתחבר לסבל האופניים (ללא עלות נוספת), ילדים בגילאי1 עד 7 ייהנו לשבת בכרכרה, מושב זוגי נוח המתחבר לאופניים החשמליים ומאפשר גם הצללה. עד גיל9 יכולים הילדים להתחבר לאופני ההורים עם ‘חצי אופניים’ –אופניים עם גלגל אחד, פדלים וכידון ולהרגיש כמו גדולים. לבני הנוער, עד גיל14, שאוהבים להוציא מרץ, מומלץ לקחת אופניי שטח הממתינים במיוחד להם ומאפשרים רכיבה נוחה וקלה עם שלדת אלומיניום ו 21 מהלכים.

במהלך הסיור תוכלו לעצור לפיקניק בחורשת הבונקרים המטופחת, לעצור לסיור רגלי בשדות להכרת הטבע ולהתחבר לשקט ולשלווה. הסיור הוא בקצב שלכם ואתם מחליטים על המסלול ואפילו באיזו מהירות לרכוב – רגועה או אקסטרים. 

טיול אופניים בצפון, השכרת אופניים חשמליים בצפון, אופניים רמת דוד שעות פתיחה, אופניים רמת דוד כתובת, השכרת אופניים לתינוקות

מסלולי טיול ואטרקציות לילדים באזור
בסיום המסלול תוכלו ליהנות מכוס קפה, שתייה קרה או גלידה לקטנים ולהמשיך לטייל באטרקציות הנוספות של עמק יזרעאל, עליהן תוכלו ללמוד בעמדת המידע למטייל הנמצאת במרכז השטח החדש. מרכז השטח נמצא קרוב ל: מסעדת אוקטוגן, מוזיאון ראשית ההתיישבות בקיבוץ יפעת, תחנת המשטרה הבריטית ועוד.

בחופשת פסח בין התאריכים5-30.4.2014 – יציאה מקיבוץ רמת דוד, בין השעות 09:00-16:00
מחיר סיור של כשעה וחצי :89 ₪ לרוכב, 50 ₪ לילד מתחת לגיל 14. 
מומלץ לתאם מראש בטלפון053-7106955

לפרטים ולקופון הנחה לטיולי האופניים החשמליים לחצו כאן…

 

 

צילום: אסף רונן

אין תגובות

השאר תגובה