שף ארז קומובורסקי עם טעימות מהגליל

הגליל מגיע לעיר- משק צוריאל והשף ארז קומורובסקי מציעים גליל מוביל: מטבח נייד הנודד ברחבי הארץ ומציע מנות בהשראה גלילית במחיר סמלי 

מחלבת משק צוריאל, המתמחה בייצור מגוון רחב של גבינות ויוגורטים מחלב בקר, עיזים וכבשים ושף ארז קומורובסקי משיקים מהלך קולינרי חדשני ורחב היקף: הגליל מוביל – מטבח נייד, נודד ברחבי הארץ ויציע מנות בהשראה גלילית במחיר סמלי. כל ההכנסות קודש תרומה לעמותת יחד בגליל,  עמותה המפעילה ‘בית לחיים’ ו’מרכז תעסוקה טיפולי’ לאנשים הלוקים בפיגור שכלי, ברמות תפקוד שונות ובנכויות נוספות בלב קיבוץ מחניים. 

הגליל מוביל יציע5 מנות פרי יצירתו של ארז קומורובסק, המבוססות על גבינות בולגריות וצפתיות מהגליל, זאת במטרה לספק לקהל הרחב, חוויה קולינארית בטעמים גליליים המכילים את חומרי הגלם האיכותיים ביותר של מחלבת משק צוריאל. המנות ימכרו במחיר סמלי של 5 ₪. 

בין המנות המוצעות: סמבוסק מבצק יוגורט ממולא בפטה עיזים, בצל וזיתי קלמטה; ברוסקטה לחם שאור מלא עם שום, עגבניות צלויות קצוצות (פלאנצ׳ה) וכדורי מוצרלה ; בורקס מבצק עלים–חמאה עם מנגולד מוקפץ וצפתית5% ; טאבולה בוטנים קלויים (פלאנצה) ועשבים ירוקים עם שיפודי גבינת חלומי על ענף זית בסומק ;סמבוסק הארז עם מוצרלה, תרד וגבינה בולגרית 5%.

 

צילום: דניה ויידר

אין תגובות

השאר תגובה