תחליפי חלב ושמן דקלים

חברת אבוט מציגה את סימילאק אדבנס פלוס: היחיד בין מותגי תחליפי החלב המובילים בישראל שאינו מכיל שמן דקל בכל שלושת השלבים

 
אבוט ישראל מציגה את סימילאק אדבנס פלוס, תחליף חלב מתקדם, מבוסס מדע ומוכח מחקרית, המספק את אבני היסוד התזונתיים להם זקוקים המח והעצמות המתפתחים של התינוק, עם הרכב ייחודי של תערובת שמנים ללא שמן דקל. סימילאק אדבנס פלוס הינו היחיד בין מותגי תחליפי החלב המובילים בישראל שאינו מכיל שמן דקל, בכל שלושת השלבים. כל שאר מוצרי סימילאק גם הם אינם מכילים שמן דקל.  
 
מסת העצם של התינוק גדלה ב-300% בשנה הראשונה לחייו ולכן, מאגרי הסידן שצובר התינוק נספגים בעצמותיו ומהווים את הבסיס להתפתחות מערכת עצמות חזקה. לספיגת סידן בשנים הראשונות, תפקיד חשוב בהתפתחות השלד המסייעת לתינוק לשבת וללכת ומהווה את הבסיס לעצמות חזקות בהמשך החיים.   
 
מחקרים מצאו כי בקרב תינוקות אשר ניזונו מסימילאק אדבנס פלוס ללא שמן דקל, ספיגת הסידן היתה גבוהה ב-53% יותר, בהשוואה לתינוקות המוזנים מפורמולה המכילה שמן דקל. לעובדה זו חשיבות רבה, מכיוון שלסידן תרומה הכרחית לבריאות העצמות והשיניים. ממחקר זה עולה גם כי ספיגת השמנים בגוף התינוק עלתה ב- 9.4% עם סימילאק, לעומת פורמולות המכילות שמן דקל. ספיגת שומן חיונית להתפתחות תקינה, והיא מספקת את הצרכים הבסיסים לבניית ותפקוד המח ומערכת העצבים. כמו כן, השומן מסייע לגוף התינוק בספיגת רכיבים תזונתיים הכרחיים.
 
הרכבו הייחודי של סימילאק אדבנס פלוס, המכיל פרה-ביוטיקה וללא שמן דקל, מסייע לתדירות יציאות בדומה לאלו של תינוקות יונקים, ותומך בעיכול קל המוביל ליציאות רכות. במחקר קליני שכלל כ-7000 תינוקות ב-17 מדינות עלה, שהרכב השמנים בסימילאק ללא שמן דקל, מסייע למרקם צואה רך יותר ולתדירות יציאות גבוהה יותר בהשוואה לתרכובות מזון אחרות.
 
סימילאק אדבנס פלוס הינו היחיד המכיל: לוטאין -התומך בבריאות והתפתחות תקינה של המח והראייה. לוטאין הינו אנטיאוקסידנט הנמצא בחלב אם וקולסטרום, והוא חשוב לבריאות העור. רמה גבוהה של נוקלאוטידים -הנוקלאוטידים הינם רכיבים הבונים את מערכת החיסון ומסייעים לתינוק ביכולת לייצר נוגדנים, כמו כן מסייעים לחיזוק מערכת החיסון הטבעית של התינוק. רמה ייחודית שלGOS (סיבים תזונתיים) -התורמים לחיזוק ההגנה הטבעית של התינוק. סימילאק אדבנס פלוס מכיל פרהביוטיקה, המעודדת את התפתחותם של חיידקים ידידותיים במערכת העיכול, על מנת לתמוך המערכת החיסון הטבעית של התינוק. 
 
 
 

אין תגובות

השאר תגובה