תחפושות לפורים2013בכפר השעשועים-יובל כספין ופנינה רוזנבלום

תחפושות לפורים2013 בכפר השעשועים – מעבר לתחפושות החדשות לילדים, מציעה השנה הרשת גם תחפושות חדשות לילדים גדולים ובני נוער של המעצב יובל כספין, המציג קולקציית תחפושות אופנתית ביחד עם פנינה רוזנבלום שתמכור ברשת את קו האיפור החדש שלה לפורים.

קולקציית התחפושות החדשה של יובל כספין כוללת מגוון אופנתי של תחפושות מעוצבות: תחפושות של ליצנים, תחפושות של נסיכות ופיות, תחפושות של פיראטים ורקדנים כשכל משפחה כוללת מגוון גדול של תחפושות וסדרת האיפור החדשה לפורים של פנינה רוזנבלום, פותחה ברשת לקראת פורים2013 ותימכר במחירים של החל מ- 19.99 ₪.

תחפושות לבני נוער ומבוגרים
פורים, הוא חג הילדים, אך לא רק. בשנים האחרונות, חלה עלייה משמעותית בביקוש לתחפושות בקרב מבוגרים ובני נוער הנהנים להתחפש ואף משתתפים בנשפי פורים. בשנים האחרונות יש עלייה משמעותית בתחום התחפושות והאביזרים לנוער ולמבוגרים ואין ספק שקו התחפושות האופנתי של יובל כספין, יתאים לילדים ובמיוחד לנערים ולנערות שיוכלו להתחפש בסגנון רוקדים עם כוכבים ותחפושות מקוריות אחרות שיאפשרו להם להיות אופנתיים, מקוריים וכמובן מחופשים. לצד קו התחפושות.

תחפושת של ליצן, תחפושות של יובל כספין, תחפושות לבני נוער, תחפושות למבוגרים
תחפושת של ליצן – יובל כספין. צילומים: סטודיו אילן בשור

המעצב יובל כספין בחר לעצב את התחפושות לפי עולמות שונים, מגוונים וצבעוניים בקולקציה חדשה המאופיינת בארבעה עולמות שונים של תחפושות אופנתיות, החל מעולם הפנטזיה ורקדניות ססגוניות ועדינות מהמאה הקודמת וכלה בפיראטים קשוחים ופיראטיות גיבורות:

תחפושות של נסיכות ופיות מהאגדותקולקציה של פיות קסומות, המופיעות בחלומות הכי ורודים ושמימיים שלנו הכוללת את: פיית הצבעים, מלכה מהאגדות, מלכת היופי, נסיכת הכוכבים ועוד… בעולם הפנטזיה, נכון ויפה להתקשט ב"אבק כוכבים"או בנצנצים כתוספת לכל פיה ונסיכה.

תחפושות של מלכות הריקודיםבהשראת תוכניות הטלוויזיה- קולקציה של מלכות הריקודים, המיועדת לצעירות שמחכות לפורים, כדי להופיע במראה הזוהר של מלכת הנשף, הכוללת רקדניות מז’אנרים שונים כמו: טנגו, סלסה, פלמנקו, קברט, ג’אז, וואלס, רטרו, בוגי, קרנבל ועוד… המעצב יובל כספין: "עם כניסת תרבות הריקודים הסלוניים לכל בית בישראל ולתרבות בכלל, הושפעתי גם אני מהבגדים המחמיאים, הנוצצים והדרמתיים".

תחפושות של ליצנים, מוקיונים ואנשי קרקסקולקציה למשפחה כולה. בין תחומי העיצוב הרבים של יובל כספין, עיצוב בגדים לתיאטרון הוא אחד הותיקים והאהובים עליו. הבחירה של יובל בצבעים האהובים עליו שחור ולבן עם נגיעה של אדום יצרה קולקציה ססגונית, מדליקה וצבעונית הכוללת את פיירו- הליצן העצוב, נערת הקרקס, מוקיון ואת ליצנית הארמון.

תחפושות של פיראטים  קולקציה למשפחה כולה. האהבה הגדולה של יובל לפיראטים נובעת מהצדק החברתי שהפיראטים עשו בכך שלקחו הון מהשלטון ומהעשירים. קולקציית הפיראטים כוללת את פיראטית אי המטמון, פיראט קפטן, פיראט נסיך ועוד.

שוק התחפושות בישראל
פעם, תפירת תחפושות ביתית היתה נפוצה, אך כיום95% מהאוכלוסייה מעדיפה לרכוש את התחפושות בחנויות. מתוכם35% רוכשים את התחפושות בכפר השעשועים. בעקבות העלייה המשמעותית בתחום התחפושות והאביזרים, בפורים השנה צפויות להימכר כ- 250 אלף תחפושות בהיקף מוערך של כ-25 מיליון ₪ ואביזרים בשווי מוערך של 120 מיליון ₪. רובן הגדול יימכר לילדים בגילאי גן ועד כיתה ה’. 

איפור פנים לפורים - פנינה רוזנבלום, כפר השעשועים סניפים
סדרת האיפור החדשה לפורים – פנינה רוזנבלום. צילום: אלעד נבון
 

סדרת איפור חדשה לפורים של פנינה רוזנבלום
פותחה ברשת לקראת פורים2013 – ברוח חג הפורים, משיקה פנינה רוזנבלום קו איפור חדש המשלים את התחפושת ומוסיף צבעוניות, קסם ושמחה באווירה אופנתית. סדרת האיפור לפורים של כפר השעשועים ופנינה רוזנבלום נולדה מתוך מטרה לפתח מוצרים מיוחדים לפורים בשילוב הניסיון של פנינה רוזנבלום, בתחום איפור הפנים המקצועי והשלמת דמות התחפושת. הסדרה כוללת מגוון ערכות עמידות, היפו אלרגניות, קלות למריחה, עם שלל שבלונות ודוגמאות ליצירת דמויות שונות ומגוונות המשדרגות את התחפושת:

עפרונות איפור לפורים 8עפרונות איפור במגוון צבעים לאיפור פנים שיאפשרו להשלים את התחפושת וליצור את דמות התחפושת גם על הפנים של הילד. כמו לדוגמא: נמר, זומבי, שטן ועוד.. מחיר ערכת האיפור:19.99 ₪ 

ערכת צבעי פנים לפורים  ערכה המכילה8 צבעי פנים במגוון צבעים שכמו עפרונות האיפור מאפשרת את השלמת התחפושת ויצירת הדמות על הפנים של הילד. מחיר ערכת האיפור: 29.99 ₪

סט איפור פנים לפי תחפושת ארבעה סטים של איפור פנים לפי תחפושת. סט האיפור מכיל: צלליות במגוון צבעים, מברשת לצלליות ואביזר לפי תחפושת- ליצן, מכשפה, פיראט, ערפד. מחיר ערכת האיפור:19.99 ₪

בנוסף לסדרת האיפור לכבוד חג הפורים שפיתחה פנינה רוזנבלום, הושקה סדרת איפור ליום יום לילדות הקטנות שרוצות להרגיש מגונדרות בכל יום. הסדרה כוללת מגוון רחב של ערכות איפור, מגוון צבעים של צלליות, סמקים, אודמים וכו’ החל מ-14.99 ₪ ועד 79.99 ₪

תחפושות לילדים ולתינוקות
מלבד התחפושות של יובל כספין, רשת כפר השעשועים מציעה לפורים כבכל שנה, מגוון תחפושות לתינוקות, ילדים ומבוגרים במחירים שונים ונוחים לכל כיס החל מ-19.99 ש"ח. לצד התחפושות המוכרות והטובות כמו: שוטר, רופא והפיראט, מצטרפות השנה עשרות תחפושות חדשות נוספות.


בין התחפושות של כפר השעשועים ניתן למצוא לקראת פורים2013:

תחפושות של הלהיטים:תחפושות פסטיגל ספיי, דרדסים, פאוואר רינג’ר, מונסונו, הלו קיטי, בוב ספוג וכמובן"יובל המבולבל".

תחפושות לקטנטנים:פילון צבעי הקשת, מוסקיטר בייבי, כבשה ורודה, נמר חברבורות, שפן בזוקה, בייבי אלאדין ועוד רבים בטווח המחירים59.99-79.99 ₪  

תחפושות לילדים:מיני, דבורה, פיית החלומות בורוד, בת הים, לוחם קומנדו, נינג’ה, רופא מנתח, שומר הארמון ועוד רבים בטווח המחירים49.99-129.99 ₪

תחפושות למבוגרים:מומיה, בלאדי מרי, קליאופטרה, מנתח, ליידי דבורה, טינקרבל, שלגיה, שף שמן מהודר ועוד רבים בטווח המחירים49.99-159.99 ₪

בחנויות הרשת תוכלו למצוא שלל אביזרים ותוספות כמו: חרבות, כתרים, כובעים, מסכות ועוד.. שישלימו את התחפושת ואת הדמות שבחרתם להיות בפורים הקרוב!

מנכ"ל רשת כפר השעשועים, רונן לוי מציין כי החיבור בין כפר השעשועים למעצב יובל כספין נוצר מתוך רצון של הרשת, ליצור חידוש אופנתי וקו תחפושות ייחודי ומיוחד שטרם נראה כמוהו בישראל. הילדים והנוער שלנו מעוניינים בתחפושות מיוחדות ומכאן נעשה החיבור עם יובל כספין, שעיצב עבורנו קו תחפושות ייחודי, בלעדי וחדש.

את התחפושות של יובל כספין, קו האיפור לילדות של פנינה רוזנבלום ועוד מגוון תחפושות ואביזרים לגילאים שונים לפורים, ניתן לרכוש ב-83 סניפי כפר השעשועים ברחבי הארץ.
 

אין תגובות

השאר תגובה