תחרות החלקה על הקרח באילת-אטרקציות לילדים באילת

ICE MALL CUP -שלושה ימי תחרות של החלקה על הקרח בהם יתחרו משתתפים מגילאי6 ומעלה …(עד מבוגרים).

אם גם אתם מחפשים אחר בילויים אטרקטיביים לילדיכם ולכם לקיץ שכבר כאן, קניון איים מול באילת מזמין אתכם להגיע למרכז ההחלקה האולימפי שממוקם במרכזו ועומד על גודל של1800 מטר, וליהנות ממגוון ביצועים מרהיבים שכולם על הקרח.

באייס מול פועל מחודש נובמבר האחרון בית ספר להחלקה על הקרח אשר מנוהל על ידי בני הזוג יוליה וסרגיי שייקו- סרגיי מנהל הקרח ויוליה היא מנהלת בית הספר.

יוליה מסן פטרסבורג, הייתה ספורטאית בנבחרת רוסיה וישראל בהחלקה אמנותית על הקרח- הייתה מקום שלישי באליפות העולם לנוער מספר פעמים אלופת הארץ, השתתפה באליפות העולם ואירופה.

סרגיי הגיע ממינסק שם היה ספורטאי בנבחרת ברית המועצות לשעבר, השתתף באולימפיאדת חורף94  וגם תלמידיו השתתפו לאורך השנים באליפויות עולם ואירופה.

התלמידים של השניים קיבלו מקומות ראשונים באליפות הארץ בשנים האחרונות.

עם עלייתם של הזוג לארץ, ניהלו במשך18 שנה את מרכז ההחלקה על הקרח בפארק קנדה- מטולה, והשנה החליטו להעתיק את מפעל חייהם לאילת ולהעמיד דווקא בעיר החמה דורות חדשים של אלופים בהחלקה על הקרח.

מה שנראה היה כחלום הזוי הופך בשבועות האחרונים למציאות. התחרות הראשונה על הקרח תתקיים שבוע הבא באילת. מדובר בהיסטוריה בכל הקשור לענף ההחלקה על הקרח בישראל.

עוד יוכלו המבקרים בקניון יכולים ליהנות ממופעים שנערכים בו מידי יום על הקרח בחינם וניתן לצפות בהם גם מאזור ממקומות הישיבה שמסביב למשטח וגם משתי קומות הקניון.

ICE MALL CUP
רחוב קאמפן8
החוף הצפוני, אילת
26-28ביוני, ימים ד’-ו’
שעות פתיחה: ימים א-ה עד24:00
שבת– 11:00-23:00
טלפון:08-6379552

 

אוהבים להחליק על הקרח?
היכל הקרח בחולון – אייס פארק…

מרכז קנדה במטולה…

 

אין תגובות

השאר תגובה