תחרות ציורי כבשים של קדישמן לילדים

גלריית דור פיין ארט מציגה: תערוכת ציורים ופסלים של מנשה קדישמן, פעילויות יצירה לילדיםצייר לי כבשהנושאי פרסים, ובנוסף, מיוחד לדור פיין ארט: עזרה בהשגת אישורי תעודות מקור מכל אמן בישראל.

הגלריה פותחת את שעריה עם תערוכה מיוחדת שכוללת כ-500 ציורים ופסלים של האמן מנשה קדישמן, כולם מאוסף הגלריה. העבודות הן מכל התקופות, וכוללות בין היתר גם כמה ציורים ופסלים ייחודיים של קדישמן –חתן פרס ישראל לפיסול ואחד מהאמנים הבכירים בישראל. העבודות יימכרו במחירי מבצע מיוחדים לרגל התערוכה.

התערוכה תיפתח ביום שישי,29 במרץ, במהלך חול המועד פסח, ולרגל החג יציבו בגלריה מתחם יצירה מיוחד לילדים, ובו הם יוכלו לצייר כבשים –בדיוק כמו היצירות המפורסמות של קדישמן. בסיום התערוכה כל ציורי הילדים יועברו לקדישמן, והוא יבחר את הציור הטוב ביותר לטעמו, שיזכה את מי שצייר אותו בפרס מתנת הגלריה. הילדים יכולים להגיע עם הציורים מהבית, או לצייר אותם בגלריה עצמה, תוך קבלת השראה ממאות העבודות מסביב. הכניסה לתערוכה חופשית.

נלחמים בתעשיית הזיופים

ללא קשר ישיר לתערוכה בפסח, מציעה גלריית דור פיין ארט שירות ייחודי לכל האספנים/ סוחרים וחובבי האמנות בארץ. לאור תעשיית הזיופים שהולכת וגוברת בתחום, מציעים בדור פיין ארט לעזור לכל מי שידרוש, להשיג תעודות מקור מכל אמן בארץ. כמובן שזה יתחיל עם קדישמן, אבל יכלול כל אמן באשר הוא.

מטרה נוספת של הפרויקט היא לתעד יצורות רבות ככל האפשר של אמנים בישראל, כך שבעתיד יוכל כל אמן או עיזבון של אומן להכין קטלוג רזונה (כלומר תיעוד מלא של כל היצירות שהאמן צייר)כפי שמקובל בעולם–להנאת הקהל ולעזרת חוקרי האמנות. בגלריית דור פיין ארט משוכנעים כי הצעד שלהם יזכה לשיתוף פעולה מיידי מצד האמנים, שגם הם מצידם ישמחו לצמצמם את היקף הזיופים בתחום.

יום שישי,29 במרץ, יום ג’ חול המועד פסח – פתיחה חגיגית לקהל הרחב, עד12 באפריל
כל יום מהשעה10:00-20:00
דור פיין ארט, רחוב זיכרון יעקב3 (בית לסין הישן) תל-אביב

תגובה אחת

  1. אסקייפ לנד – מתחם חדרי בריחה בצפון
    מתי בפעם האחרונה מצאת את עצמך
    בסיטואציה בה המשימה הייתה כה מהנה ומאתגרת – עד שכלל לא חשבת בכלל על הטלפון שלך?
    אסקייפ לנד הוא מתחם חדרי הבריחה הגדול בצפון.

    המתחם נגיש לכל חלקי הארץ – מצפון ועד דרום – ועיצבנו אותו כך שיתאפשר לך ליהנות לחלוטין מהחוויה.

    החל בחדרי המתנה נוחים, דרך קפיטריה מזמינה ועד לשישה חדרי בריחה
    עם סיפורים שונים ואתגרים ברמות שונות המסוגלים לאכלס עד 50 משתתפים
    בכל פעם.

השאר תגובה