תכנון טיילת המפרץ בעכו

עיריית עכו החלה בימים אלה בתכנון מפורט של פרויקט טיילת המפרץ (החוף הדרומי), זאת לאחר ששר התיירות עוזי לנדאו נענה לבקשת ראש העיר שמעון לנקרי שפעל בשנים האחרונות לקידום המיזם ואישר את עלות השתתפות המשרד בפרויקט. את הפרויקט מקדמים העירייה והחברה הכלכלית של עכו.
 
לאחרונה נועד לנקרי עם שר התיירות והציג בפניו את התכנית וחשיבותה לעיר עכו. השר התרשם עמוקות מהפרויקט העצום והבטיח לסייע בקידומו. עלות הפרויקט נאמדת בשלב זה בכ-30 מיליון ₪.
 
טיילת המפרץ תוקם במסגרת התכנית להתחדשות החוף הדרומי במטרה לממש את הפוטנציאל הקיים בחוף כמרחב ייחודי המשלב בין טבע, עיר ומורשת, תוך עידוד מגמות יזמות של תיירות.
 
במסגרת התכנית, יווצר חיבור חופי ללא הפרעות בין העיר העתיקה ונחל הנעמן, כך שמרחב החוף יחובר על ידי טיילת נופית שתלווה את תוואי החוף המשתנה וסביבת הנחל (העתיד להיות שמורת טבע) לעיר העתיקה ותאפשר בכך תנועה חופשית ונגישה לכל אורך החוף. הטיילת שתהווה מוקד לבילוי ופנאי תאפשר הסעדה ואירוח, ספורט ימי, פארק חופי ועוד.
 
ראש העיר עכו שמעון לנקרי אמר, כי מדובר בפרויקט ענק במיוחד, שיחדש את רצועת החוף ויהפוך אותו למרכז בילוי ופנאי, וכי העיר עכו עברה בשנים האחרונות שינויים דרמטיים, אשר הפכו אותה לעיר מצליחה ואיכותית, והוא בטוח כי טיילת המפרץ החדשנית תביא לשינוי נוסף ומשמעותי במסגרת מיתוגה של עכו כעיר תרבויות הים התיכון.
 
הפרויקט מתוכנן על ידי מייזליץ כסיף אדריכלים.
 
 
תמונת הדמייה: מייזליץ כסיף אדריכלים.

אין תגובות

השאר תגובה