תערוכת התיירות של ישראל- IMTM 2014

11.2.2014תיירות ונופש

תערוכת התיירות הגדולה של ישראלIMTM 2014נפתחת היום בגני התערוכה ומציעה לקהל המקצועי והרחב מידע על אלפי אטרקציות, אתרים ויעדים אקזוטיים לחופשה בארץ ובחו"ל. לתערוכה יגיעו משלחות מ-50 מדינות וכ-1,500 תיירנים שינחתו במהלך השבוע הקרוב בישראל ויציפו את בתי המלון בתל אביב – בין המשלחות הגדולות השנה: צרפת, הודו, פורטוגל, פולין, יוון, קפריסין ואיטליה.

תערוכת התיירות מיועדת לכל העוסקים בענפי התיירות השונים – תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. משתתפים בו דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותת תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות בארץ ובחו"ל, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות לילדים ולכל המשפחה ועסקים נוספים בתחום התיירות. התערוכה כוללת מפגשים וכנסים מקצועיים נלווים ותכנית לסוכנים מוזמנים, במסגרתה מגיעים ליריד מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.
 
שרי תיירות ושגרירים ישתתפו בתערוכת התיירותIMTM 2014אשר תתקיים ב-11-12 לפברואר בגני התערוכה בתל אביב. את התערוכה, המתקיימת השנה בפעם ה-20, תפתח רוז זוכת האקס פקטורשתזכה גם לתואר כבוד מידי שגריר הפיליפינים בישראל ויו"ר לשכת התיירות ישראל-פיליפינים יריב פישר.

יעדים אקזוטיים בחו"ל

בתערוכה יציגו השנה לראשונה לקהל הישראלי גם נפאל, אקוודור, הרפובליקה הדומיניקנית, מונטנגרו, אלבניה ואסטוניה. בין המדינות המציגות: טנזניה, אתיופיה, יפן, צרפת, יוון, קפריסין, תאילנד, הודו, פולין,איטליה, קרואטיה, הונגריה, מלטה, ספרד, ברזיל, האיים המלדיביים ועוד.
בין הבכירים שיגיעו לתערוכה: שר התיירות של פורטוגל, שרת התיירות של פולין, שרת התיירות של רומניה, שגריר אירלנד בישראל, שגריר הונגריה בישראל, שגריר יוון בישראל, שגריר קפריסין בישראל, שגריר קרואטיה בישראל ועוד. 

 

אייל שמואלי, מו"ל ועורך ראשי של חברתIsrael Travel NewsומיזמיIMTM:מציין כי הוא גאה ושמח לארח בישראל כ-20 בכירים, שרי תיירות ושגרירים ממדינות שונות, דווקא על רקע האיומים בחרם על ישראל שנשמעים ברחבי העולם.
IMTMהאירוע השנתי והוותיק של ענף התיירות בישראל נערך על ידי חברת ארטרא וחברתIsrael Travel News,ומתקיים בחסות משרד התיירות, התאחדות המלונות בישראל, חברת אל-על, וערוץ הטיולים המופק על ידי חברת ענני תקשורת, בשיתוף התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, והעמותה לתיירות של ת"א-יפו.

למגזין התיירות והנופש המשפחתי של קינדרלנד…

אין תגובות

השאר תגובה