פעילויות במוזיאונים ומרכזי המבקרים – חנוכה 2015

בחג החנוכה מציעים המוזיאונים השונים ברחבי הארץ מגוון פעילויות ותערוכות לכל המשפחה. סדנאות אור וחושך, תערוכת הגלגל במוזיאון בעומר,סדנאות מהחלל בטכנודע חדרה, מופעי קסמים במוזיאון בתפן, הדפסת סביבונים בתלת ממד במדעטק בחיפה, הצגות וסדנאות לילדים בעין הוד ועוד מגוון פעילויות במוזיאונים ומרכזי המבקרים ברחבי הארץ.
blank

חנוכה מהחלל בטכנודע בחדרה
הטכנודע בחדרה מזמין את כל הילדים לפעילויות חוויתיות שיתקיימו במהלך חג החנוכה בנושא הישרדות בחלל. בין הפעילויות פותרים חידה עם רמזים ברחבי המוזיאון, משתתפים בחידון חלל גדול, מחפשים את מערכת השמש בחידון רמזים, רואים הצגה לעוף כמו ציפור, משתתפים בסדנאות אסטרונומיות מיוחדות לכבוד החג ונהנים מהפעילויות השוטפות המוצעות בטכנודע.
לפרטים נוספים אודות פעילויות חנוכה מהחלל בטכנודע חדרה

פעילויות לילדים בנושא חלל בטכנודע חדרה
פעילויות לילדים בנושא חלל בטכנודע חדרה

החגיגאדא במוזיאון ינקו דאדא בעין הוד
במהלך ארבעת ימי החנוכה יתקיימו סדנאות יצירה להורים וילדים: ציור בנוף הכרמל המתחדש ובסמטאות הציוריות של כפר האמנים, הדפס אמנותי – ציורי פרחים וצמחים בטכניקה של הדפס משי על חולצות ותיקים, סדנת הכנת בובות מבד. הסדנאות יועברו על ידי אמנים מקצועיים. בנוסף יתקיימו סיורים תיאטרליים עם השחקנית שחף עבאדי בעקבות פסלים של אמני הכפר, סיור בסטודיו של מרסל ינקו ופעילויות יצירה יוצאות דופן במעבדאדא עם שירים וריקודים גם.
לפרטים נוספים אודות החגיגאדא במוזיאון ינקו דאדא בעין הוד…

מעבדאדא. צילום: רענן טל
מעבדאדא. צילום: רענן טל

פעילויות חנוכה לילדים במדעטק בחיפה
במהלך החג יתקיימו במוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל אירועים ופעילויות בנושא אור וקייטנה שתתקיים בין התאריכים 8-14.12.2015 בנושא גוף האדם. מופעי אורות וצבעים, סיורים בחדר חושך, הדפסת סביבונים בתלת מימד במעבדת הפאב-לאב, הרצאות בנושאי כימיה, הקרנת סרטי מדע בטכנולוגיית תלת ממד בסינמטריקס והזדמנות לראות את טיוביקס- ומי ששמו קשור באור מרוויח כניסה חינם.
לפרטים נוספים אודות פעילויות חנוכה לילדים במדעטק חיפה…

סביבון מודפס פאב לאב. צילום: אייל אמיר
סביבון מודפס פאב לאב. צילום: אייל אמיר

עולם הפנטזיה של מיכל נגרין
בחג החנוכה מרכז המבקרים של מיכל נגרין מזמין אתכם לבוא ולגלות את הקסם ולהכיר את עולם הפנטזיה והיצירה בסיורים  ופעילות חג לילדים שיכללו סיור במחלקות היצירה המגוונות במפעל: תכשיטים, אופנה וחפצי נוי,  סדנת יצירת סביבונים, קפה ועוגה בגלריית המפעל ועוד. במרכז המבקרים של מיכל נגרין מוצגות אלפי נורות מנצנצות בכל הצבעים והמרקמים, בתי בובות מאירים בכל הגדלים, המאובזרים באלפי מיניאטורות מסוגים שונים, שנדליירים , פינות יחודיות, מיצביםהסדנאות מתאימות לילדים מגיל 7 ומעלה.
למידע נוסף אודות פעילויות חנוכה במרכז המבקרים של מיכל נגרין…

מרכז המבקרים של מיכל נגרין.
מרכז המבקרים של מיכל נגרין.

הפנינג חנוכה בפארק קרסו למדע בבאר שבע
פארק קרסו למדע מקיים הפנינג חנוכה מרגש וחוויתי לכל המשפחה במשך ארבעה ימים רצופים במהלך החג, בין הימים שני עד חמישי ה-7-10.12, ייהנו המבקרים ממגוון מתחמי מדע שבפארק כאשר השנה, לראשונה בתולדות פארק קרסו למדע, יתעוררו התערוכות לחיים- שחקנים מחופשים למדענים ודמויות מפורסמות יפרצו מתוך התערוכות וימחיזו את העקרונות המדעיים וההמצאות שבה. בנוסף, יתקיימו הדגמות וניסוים שיבוצעו על ידי מדריכי הפארק בצמוד למתחמי התערוכות.
לפרטים נוספים אודות הפנינג חנוכה בפארק קרסו למדע…

חנוכה בפארק קרסו למדע
חנוכה בפארק קרסו למדע

 

אור זוהר מתחת למים במצפה התת ימי
חג חנוכה הוא חג האור והמצפה התת ימי מזמין את הילדים ואת כל המשפחה לגלות את האור מתוך החושך במעמקים ולצפות מקרוב בעולם היצורים הימיים אשר נעזרים באור ואפילו מייצרים אותו למטרות הגנה או צייד, יצורים שאפשר לראות אותם במעמקי הים ובנוסף בחדר החושך של המצפה…
לפרטים נוספים אודות הזוהר הדרומי במצפה התת ימי…

אלמוגים זוהרים באדיבות המפה תת ימי
אלמוגים זוהרים באדיבות המפה תת ימי

פעילויות חנוכה במוזיאון הפתוח בתפן
המוזיאון הפתוח בגן התעשייה תפן מזמין ילדים והורים לפעילות מיוחדת ומוארת לחנוכה, במסגרתה מגוון רחב של סדנאות יצירה באווירת החג, מפגשי אמנות בגלריה, הצגת הילדים אורחים לחנוכה של תאטרון מנגינות ואגדות, מופע קסמים מצחיק העוסק בערכים שונים, משחקיה לקטנטנים, אוסף מכוניות עתיקות,תערוכות שונות, סופגניות ועוד.
למידע נוסף אודות פעילויות חנוכה במוזיאון הפתוח בתפן…

אורחים לחנוכה במוזיאון בתפן. צילום: קרן שדה
אורחים לחנוכה במוזיאון בתפן. צילום: קרן שדה

הפנינג צילום במוזיאון הפתוח לצילום בתל חי
המוזאון הפתוח לצילום בגן התעשייה תל-חי מזמין הורים וילדים לחגוג את חנוכה עם הצגת ילדים דרקון אין דבר כזה, סדנת איפור פנים בנושא בעלי כנף עם המאפרת טלי קופר, אגף צילומדע עם מתקני הפעלה ומשחקים טכנולוגיים, תערוכות צילום ועוד.
לפרטים נוספים אודות פעילויות חנוכה במוזיאון הצילום בתל חי…

דרקון אין דבר כזה. צילום: חן ליאור
דרקון אין דבר כזה. צילום: חן ליאור

פעילויות חנוכה לכל המשפחה במוזיאון הפתוח בגן התעשייה עומר
המוזיאון הפתוח בגן התעשייה עומר מזמין ילדים והורים לחווית חנוכה עם מופע של ד”ר מולקולה מדען שיציג קסמים על הבמה בנושא אור סביבונים ואש, סדנאות יצירה ומפגש תאטרון עם סופי הסופגניה, סדנאות בנושא אור ותערוכת הגלגל המציגה פרטים על גלגלים מכל הסוגים ומרחבי העולם.
למידע נוסף אודות פעילויות חנוכה במוזיאון הפתוח בעומר…

סופי הסופגנייה. אבישג אמיר
סופי הסופגנייה. אבישג אמיר

מבלים עם הילדים בחנוכה במוזאוני אשדוד
בחג החנוכה יתקיימו פעילויות לכל המשפחה במוזאונים השונים באשדוד. במוזיאון לתרבות הפלשתים ע”ש קורין ממן, יוכלו הילדים ליהנות מהתערוכה עולמם של הפלשתים, לחפש היכן מסתתרים בצעי כסף ולהשתתף בסדנא להכנת קופות חיסכון ומטבעות עם לוגו אישי. בנוסף יתקיימו סדנאות יצריה במוזיאון לאומנות וכן סיורים ליליים בעיר.
למידע נוסף אודות פעילויות חנוכה במוזיאונים באשדוד…

סדנאות יצירה במוזיאונים באשדוד. צילום:אילן ספירא
סדנאות יצירה במוזיאונים באשדוד. צילום:אילן ספירא

סדנאות חנוכה לילדים במוזיאון הרצליה לאומנות
מוזיאון הרצליה לאומנות פותח שעריו בפני ילדי העיר ומזמין אתכם לפעילויות חנוכה מיוחדות הכוללות סדנאות יצירה בחימר ובשעווה כשלבסוף תצאו עם נר שהכנתם, סדנאת צילום מיוחדת בחדר חושך, סיור מודרך ברחבי המוזיאון לילדים ולכל המשפחה גם בלילה כשהמוזיאון חשוך.
לפרטים נוספים אודות סדנאות חנוכה במוזיאון לאמנות בהרצליה…

צילום: מוז"ה הרצליה
צילום: מוז”ה הרצליה

אירועי חנוכה במוזיאון ישראל בירושלים
מוזיאון ישראל יפתח את שעריו בחנוכה לכלל ילדי ישראל בחינם. זו תהיה ההזדמנות להיפרד יחד עם הילדים מתערוכת קיצור תולדות האנושות. במיוחד לחג האורות: קבוצת פירומניה תבצע במוזיאון מופע מרהיב של קסם, אשליה, לייזרים והרבה אור המתאים לכל המשפחה..המופע מסיבת אור יקח את הצופים למסע מהפנט בעקבות האור. רקדנים ומתופפים ילהטטו בין בלונים מוארים, מסכים מהפנטים, קרני לייזר מרקדות ואשליות אור קסומות. המופע יערך בימים רביעי, חמישי וראשון, 13, 10, 9 בשעות 11.00, 12.30, 14.00. הכניסה למוזיאון לילדים במהלך ימי החג היא חינם. מדי יום תפעל גם תכנית יצירה לילדים ברוח החג: סדנאות אמנות ליצירת נרות שמן מעוטרים, סביבונים מיוחדים וחנוכיות, סדנאות מיחזור ליצירת חנוכיות ושעת סיפור מיוחדת לחנוכה. הפעילות בתאריכים 14, 13,10, 9 בדצמבר בשעות 15.00-10.00.הכניסה למופע מסיבת אור היא בתשלום (60 ₪ למבוגר כולל כניסה למוזיאון ו-45 ₪ לילד או למנויי המוזיאון). מחיר סדנא 20 ₪, 15 ₪ למנוי.

ילדים בתערוכת יומולדת במוזיאון ישראל בירושלים. צילום: אריק
ילדים בתערוכת יומולדת במוזיאון ישראל בירושלים. צילום: אריק

 

למדריך אירועי ופעילויות חנוכה המלא לחצו כאן…

אין תגובות

השאר תגובה