חתול תעלול ד”ר סוס – הצגה לילדים של המדיטק חולון- ארכיון

צילום: בני גם זו לטובה
הגעתם לעמוד ארכיון

תיאטרון המדיטק מציג הצגת ילדים חדשה חתול תעלול המבוססת על ספרו עטור השבחים של דוקטור סוס, בבימויו של רוני פינקוביץ’, מנהלו האמנותי של תיאטרון המדיטק ועל פי תרגומה של לאה נאור.

מי לא שמע על חתול תעלול? ביום אחד גשום, כשטלי ואחיה נשארים בבית לבד, משתגעים משעמום, הוא הופיע פתאום, כך משום מקום. הפך את היום המשעמם ליום מלא הפתעות, יום עם המון תעלולים והמצאות, הוא הביא עוד חברים והם שיחקו המון, אבל לא כל כך בטוח אם זה היה באמת או רק בדמיון…
העיבוד והבימוי במקור של קטי מיטשל. ההפקה מוצגת בזיכיון גו’זף ויינברג בע”מ, בשם התאטרון המוסיקלי הבינלאומי של ניו יורק.

שחקנים: דני לשמן – חתול תעלול; יגאל ברנר – הדג; עומר קרן – ילד; ליאור בלאוס – טלי; אורי עטייה – דבר 1; ענבל ניר בר-אור – דבר 2. תנועה וכוריאוגרפיה: עוז מורג.

ההצגה לגילאי 3 ומעלה

צילום: בני גם זו לטובה
צילום: בני גם זו לטובה

חגיגת תיאטרון שמשיקה לחגיגת החריזה והמילים. הסיפור מביא שני ילדים שביום גשם מתקשים להישאר בבית ולא לשחק בחוץ. אבל אז מגיעה אליהם דמותו מלאת ההמצאות של החתול תעלול ומאפשרת להם להשתולל בתוך הבית, ולמעשה, בתוך גבולות דמיונם. הקריאה בספר היא המפעילה את הדמיון, ומבחינה זו היא חוויה המובילה לשחרור נפשי ורגשי.

דוקטור סוס – שם העט של תאודור סוס גַייזֶל, סופר ומאייר אמריקני, הידוע במיוחד בשל ספרי הילדים שכתב ואייר. הספר נמכר ביותר מ-7.2 מיליון עותקים בשפה האנגלית ותורגם לשפות רבות. גישתו של דוקטור סוס הייתה מהפכנית, לא רק מפני שחשב כי קריאה ושעשוע יכולים לעלות בקנה אחד, אלא גם מפני שהתבונן בחברה האנושית מגובה עיניהם של ילדים.
את הספר תרגמה לאה נאור, פזמונאית, סופרת, מתרגמת ותסריטאית ישראלית.

למידע נוסף בטלפון: 03-5021552

 

למידע נוסף אודות תיאטרון המדיטק בחולון…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



03-5021552 3-8 בתשלום

מחירים

מזומן ואשראי מחיר מלא: 75 ₪ / מחיר לתושב חולון: 65 ₪ למחזיקי ישראכרט כרטיס להצגה ב- 50 שח בלבד - הצגות פורים בלבד - כולל שבת 24.3- 26.3

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה