אירועי שבועות 2016 – מדריך אירועי שבועות לכל המשפחה

פעילות שבועות לילדים 20230 במוזיאון עין דור.
פעילות שבועות לילדים 20230 במוזיאון עין דור.

אירועי שבועות  2016  – המדריך המלא לתהלוכות וטקסי הבאת ביכורים, פסטיבלים, רעיונות לבילוי עם הילדים בטיולי מים, אירועים ופעילויות לשבועות וטיולי חג המים והקציר:

אירועי שבועות 2016 – מדריך אירועי שבועות לכל המשפחה :
אירועי שבועות בצפון
אירועי שבועות במרכז אירועי שבועות בירושלים | אירועי שבועות בדרום | טיולי שבועות


אירועי שבועות בצפון, ארועי שבועות 2013 בצפון, פעילות לילדים בשבועות בצפון, אטרקציות שבועות בצפון
אירועי שבועות בצפון

חגיגת שבועות בקטופותי
מוזמנים להגיע עם הילדים ולחגוג את שבועות באווירת החג עם קטיף עצמי של פירות יער, ירקות, עשבי תיבול, הדגמת חריש במחרשה, תיחוח וזריעה, תצוגות חקלאיות, האכלת עיזים, טיפוס על טרקטורים…
שבועות 2016 בקטופותי…

קטיף עצמי עם הילדים בקטופותי. צילום: נגה וייס
קטיף עצמי עם הילדים בקטופותי. צילום: נגה וייס.

אירועי שבועות ביערת הדבש אלוני אבא
יערת הדבש באלוני אבא מזמינים אתכם לבלות את החג באווירה מתוקה במרכז המבקרים במקום ולהנות מפעילויות דבש מיוחדות – מתלבשים כמו דבוראים ומצטרפים לסדנה לרדיית דבש מהכוורת, הסברים וסיורים במכוורות ונהנים מדבש מזנים שונים.
שבועות 2016 ביערת הדבש…

צילום: יערת הדבש אלוני אבא
צילום: יערת הדבש אלוני אבא.

חוגגים שבועות במרכז המבקרים שקד תבור
מרכז המבקרים שקד תבור מזמין את הילדים ואת כל המשפחה לפעילות שבועות עם סדנאות להכנת טנא ממרציפן, פירות וירקות, ממתקי שוקולד ועוד. במהלך הביקור תראו סרטון על תהליך הכנת המרציפן, תצפו בתערוכת פיסול במרציפן, ג’ימבורי לקטנטנים ומוצרים מתוקים וטעימים של שקד תבור בחנות מרכז המבקרים.
שבועות בשקד תבור…

פעילות שבועות בשקד תבור
פעילות שבועות בשקד תבור

פעילויות שבועות 2016 באתרי עמק המעיינות
פארק המעיינות ואתרי העמק מזמינים אתכם לחגוג את שבועות חג המים בבילוי רטוב, טיול במסלולים השונים ובמעיינות הפארק- הסחנה, השביל הרטוב, בריכת הטחנה, נחל הקיבוצים… ביקור באתרי העמק המציעים לכבוד החג גבינות מיוחדות, סיורים בדיר עזים, פעילויות יצירה מחומרים ממוחזרים, אפיית לחם הר סיני ועוד.  טלפון לפרטים נוספים : 053-9382462
שבועות 2016 באתרי עמק המעיינות…

נחל קיבוצים. באדיבות פארק המעינות
נחל קיבוצים. באדיבות פארק המעינות

שבועות בדג בכפר במושבה יקנעם
בימים שבת ,וראשון 12.6.16 -11.6.16 חג השבועות תתקיים פעילות שבועות לילדים והורים מגיל שנתיים
במרחבי הפארק ובעקבות שבעת המינים, מפרידים את החיטה וכותשים, אפית פיתות על הטבון, ערימות קש עם הפתעות, חג המים, לילדים מתנפחים רטובים, ברכת שכשוך ,דייג לילדים והורים עם הדרכה, טרמפולינות ,בימבות, ברכת כדורים, חץ וקשת כדורים מרחפים, ליטוף דגים. במקום מזנון, וחנות, השכרת ציוד לדייג, דייג למבוגרים באגם , מרחבי פיקניק ומנגלים, לינת קמפינג וקרוונים בתאום מראש ובתשלום נפרד. מחירי כניסה רגילים.
דג בכפר במושבה…

אירועי שבועות בדג בכפר.
אירועי שבועות בדג בכפר.

שבועות במדעטק חיפה
המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל, משיק אפליקציה חדשה לטלפון החכם: “חפשו את המדע”. האפליקציה תציע סיור אינטראקטיבי בשילוב משחק מאתגר ברחבי המוזיאון, תוך חיפוש מוצגים באמצעות רמזים, ומענה על חידות מדעיות. בנוסף, ברוח החג יתקיימו סיורי מים, סיורים מודרכים במדעטק במסלול בנושא המים: אנרגיה ירוקה, מזרקה בפארק, חצר ארכימדס, חצר ליאונרדו, הבריכה בגינת המדע, קיר המים בקומת המסד ועוד. שעות הסיורים: שבת- 11:00, 12:00, ראשון- 11:00, 13:00, 15:00.

שבועות במדעטק. צילום: מושון תמיר
שבועות במדעטק. צילום: מושון תמיר

המרכז החדש לגיל הרך (לגילאי 2-7 שנים) יציע פעילויות מדע לטף, פעילויות חווייתיות לקטנטנים של צורות הנדסיות, מבוך אתגרי, בנייה, משחקי מים, מראות ועוד כיף עם העשרה. פינת פעילות משעשעת עם בועות סבון, תציע להפריח לאוויר בועות סבון בצורות שונות וגדלים מיוחדים. הסינמטריקס, הקולנוע האינטראקטיבי של מדעטק יקרין את סרטי התלת-ממד: “בונים עולם”, “מסע ביקום”, “פלא גוף”, “קסמים” ועוד. בפארק המדע, ניתן יהיה ליהנות ממתקני הפעלה ייחודיים בחצרות המדענים. “פאב-לאב”, המעבדה להדפסה בתלת-ממד, תציע פעילות בהזמנת מקום מראש. חנות המדעטק המחודשת “מדעשופ” תציע משחקי חשיבה, משחקי קופסה, ערכות מדע וצעצועים מסוגים שונים, מוצרים ייחודיים לכל הגילאים.
שעות פתיחה בשבועות: שבת, ערב חג: 11/6/16- 10:00-14:00, ראשון, חג: 12/6/16- 18:00-10:00.
לפרטים נוספים על מדעטק חיפה…

שבועות בדג בכפר
פעילות שבועות לילדים בדג בכפר במושבה יקנעם ובתכנית פעילות מיוחדת במרחבי הפארק ובעקבות שבעת המינים,
מפרידים את החיטה וכותשים, אפית פיתות על הטבון, ערימות קש עם הפתעות, חג המים, לילדים מתנפחים רטובים, ברכת שכשוך ,דייג לילדים והורים עם הדרכה, טרמפולינות ,בימבות, ברכת כדורים, חץ וקשת כדורים מרחפים, ליטוף דגים.מזנון, וחנות, השכרת ציוד לדייג, דייג למבוגרים באגם , מרחבי פיקניק ומנגלים, לינת קמפינג וקרוונים בתאום מראש ובתשלום נפרד. מחירי כניסה רגילים. הפעילות תתקיים בתאריכים 11-12.06.2016.
מידע נוסף על דג בכפר…

שבועות בדג בכפר
שבועות בדג בכפר

פעילויות שבועות ואטרקציות לילדים לשבועות בגליל המערבי
פעילויות מיוחדות ומגוון טעימות ברחבי הגליל הירוק והפורח – מבלים בהרדוף חוויה אורגנית בין הרפת ללול תרנגולות החופש וגן הירק, טועמים חלב בסיורים במחלבת הנוקד, מכירים גבינות, מאכילים את החיות בדיר, חולבים ומכינים גבינות, מטיילים במסלולים הירוקים ומקנחים בבית קפה קטן ומצטיידים במזכרות טעימות הבייתה…
שבועות 2016 בגליל המערבי…

סיורים בדיר.  באדיבות אוצרות הגליל
סיורים בדיר. באדיבות אוצרות הגליל

פסטיבל חלב ודבש 2016
כמיטב המסורת פסטיבל חלב ודבש יחגג בשבועות בעמק יזרעאל ואתם מוזמנים לחגיגה של טיולים, מופעים, פעילויות ואטרקציות לילדים ולכל המשפחה, יריד איכרים, טקס ביכורים, שירת מקהלות ואקורדיונים, תערוכות של אמני העמק ועוד.
פסטיבל חלב ודבש 2016…

פסטיבל חלב ודבש - שבועות 2016.
פסטיבל חלב ודבש – שבועות 2016.

שבועות בפארק המים גני חוגה
בפארק המים גני חוגה מזמינים אתכם עם הילדים ועם כל המשפחה להנות מהחג במים, להשתכשך בבריכה, להתגלש במגלשות, להנות בפארק החבלים, באומגה, קמפינג למשפחות, קומזיץ, דיג לילי, מופע לילדים ועוד.
אירועי שבועות בגני חוגה…

צילום : גני חוגה
צילום : גני חוגה

אירועי שבועות במוזיאון עין דור
במסגרת פסטיבל חלב ודבש יתקיימו במוזיאון הארכיאולוגי בעין דור יום פעילויות מלא לילדים ולכל המפשחה עם משחקים, יצירה וחוויות מיוחדות לחג אל מול נוף התבור…
שבועות במוזיאון עין דור…

פעילות שבועות לילדים במוזיאון עין דור 2016.
פעילות שבועות לילדים במוזיאון עין דור 2016.

שבועות בפארק המים חוף גיא 
בחג השבועות מוזמנים להגיע לפארק המים חוף גיא ולהנות ממופע של כוכב הילדים מני ממטרה בשילוב שירים ורקדניות, מתחם מתנפחים, עמדת צילומי סלפי, סיור ברחבי הפארק על גבי עגלה הרתומה לטרקטור ומקושטת בסמלי החג, משחקים ופעילויות מים בבריכת הגלים, כולל פרסים, ממגוון רחב של מגלשות מים, בריכות מים עם מתקני שעשועים לילדים ולמבוגרים, משחקי מים, תחרויות היתוליות נושאות פרסים מדליקים ושווים, ריקודים ועוד.
שבועות 2016 בחוף גיא…

פארק המים חוף גיא - טבריה. צילום: אילן סגרון
פארק המים חוף גיא – טבריה. צילום: אילן סגרון

פעילויות לילדים בחוות ובמשקים בצפון
מועצת החלב מזמינה את הציבור לבקר בחג השבועות במשקים ובמחלבות ברחבי הארץ ולהתנסות בפעילויות חווייתיות, ללמוד כיצד מכינים את מוצרי החלב, להאכיל את בעלי החיים, להתנסות בתהליך החליבה, לטעום מהמוצרים הטריים ועוד.
שבועות 2016 בחוות ובמשקים…

שביל פרות החלב צילום: אפרת ברנדס.
שביל פרות החלב צילום: אפרת ברנדס.

פסטיבל הקולעים בחוות דרך הגלילית
פסטיבל הקולעים יתקיים בחג השבועות בחוות דרך התבלינים בבית לחם הגלילית. בתכנית, חגיגת קציר בלב השדות, פעילויות מיוחדות לילדים – סיור בטרקטור, סדנאות קולינריות, פינת יצירה, סיור לשדות התבלינים, שעת סיפור, מתחם קליעת סלים, תצוגה ומכירה של סלים הקלועים על ידי אמנים מרחבי הארץ, תערוכה חקלאית ועוד.
שבועות 2016 בחוות דרך התבלינים…

צילום: חוות דרך התבלינים בבית לחם הגלילית.
צילום: חוות דרך התבלינים בבית לחם הגלילית.

אירועי שבועות במרכז, ארועי שבועות 2013 במרכז, פעילות לילדים בשבועות במרכז, אטרקציות שבועות במרכז

קוצרים בנאות קדומים. צילום: נאות קדומים
קוצרים בנאות קדומים. צילום: נאות קדומים

חגיגת שבועות בפארק נאות קדומים
חג שבועות יחגג בפארק נאות קדומים עם פעילות חוויתית ומהנה לילדים ולכל המשפחה. בתכנית סיור המלמד אודות משמעות החג ושמותיו. הסיור יעבור בתחנות פעילות שונות וביניהן ביקור בגניש בעת המינים, קציר חיטה, אפייה, כתיבה בקולמוס כמו בתורה, הכרות עם חיי הקוצרים בשדה החיטה ועבודת העגורן עד קבלת הקמח ועוד.
לחגיגת שבועות בפארק נאות קדומים…

פרפרים בפלאנט טבע. צילום: חוות הפרפרים פלנט טבע
פרפרים בפלאנט טבע. צילום: חוות הפרפרים פלנט טבע

שבועות חגיגי בפלאנט טבע
חוות הפרפרים והתוכים פלנט טבע מזמינה את הילדים עם כל המשפחה להנות מחוויית חיות וטבע בשבועות, לכבוד החג תתקיים בחווה סדנה להכנת זרי פרחים לראד וגם חליבת עז. כמו כן תוכלו להנות ממגוון הפעילויות והאטרקציות שיש למקום להציע- להאכיל תוכים ולהחזיק אותם, לפגוש את הברווזים והתרנגולות, להשתתף בפעילויות יצירה, ללטף שרקנים וארנבים ולהכיר את עולמו של הפרפר.
לפלאנט טבע….

צילום: הפרדס הקסום
צילום: הפרדס הקסום

שבועות בפרדס הקסום
הפרדס הקסום בכפר מעש מזמין אתכם לחגיגת שבועות בטבע בין העצים, בין הפעילויות תופעל משחקייה לילדים הכוללת משחקי מים ומגלשת מים – יש להצטייד במגבת ובבגדים להחלפה. בנוסף יתקיימו פעילויות יצירה מיוחדות לשבועות, פינת האכלה וליטוף החיות, פינות ישיבה, אפיית פיתות בטאבון ועוד. 
הפרדס הקסום…

פסטיבל שבועות 2016 בחבל מודיעין
פסטיבל שבועות 2016 – חגיגה בלבן בחבל מודיעין. צילום: דודי לזר

חגיגת שבועות בגינת אוכל משק הלברכט
חגיגה של שבועות בגינת אוכל עם ערסלים בפינות מוצלות, מדשאות בפרדס, שפע של צל קריר, מתקני מים, מזנון עשיר ומשק חי. לאורך כל היום בכל יום פעילות יהנו הילדים מפעילות בישול,גבינות ותבלינים מהגינה, טקס הבאת ביכורים, פוקאצ’ות בטאבון עם תוספות טריות, ירקות אורגנים ותבליני גינה. סיור מודרך בגינה בן חצי שעה בכל שעה עגולה, תתנסו בזריעה וטעימה של הגידולים שלנו וגם תילמדו איך לעשות גינה משלכם. בנוסף יתקיים מופע בועות סבון מיוחד וסדנה להכנת זרי פרחים לראש, פינת יצירה מחומרים אקולוגית ומתנה למזכרת הביתה.
שבועות בגינת אוכל…

צילום: משק הלברכט
צילום: משק הלברכט

חגיגה בלבן בחבל מודיעין
לכבוד שבועות יתקיים במרחב הכפרי של חבל מודיעין ואזור יערות בן שמן פסטיבל חגיגה בלבן – טקסי הבאת ביכורים, ירידי איכרים, קציר חיטים, אטרקציות לילדים ופעילויות בנושאי החג, מסע אופניים בנאות קדומים, חג הלחם ועוד המון פעילויות לכל המשפחה באווירה כפרית ושקטה וחיבור אמיתי לטבע ולאדמה ממש במרכז הארץ. פעילויות הפסטיבל יתקיימו במהלך שני סופי השבוע של תחילת יוני.
חלק מהפעילויות בהנחה לרוכשים כרטיסים מראש או בחינם.
חגיגה בלבן בחבל מודיעין…

שבועות בזנזיבר במושב בצרה
זנזיבר במושב בצרה מזמינים אתכם להעביר את החג בכיף יחד עם החיות, המשחקים והטבע ומציעים לכם פעילויות מיוחדות לחג : 12.06.2016 תתקיים פעילות מים והמקום יהיה פתוח בין השעות 09:00-16:00 פעילות המים תכלול מגלשות מים וגיגיות מים לתינוקות- יש להצטייד בבגדי ים ומגבות. ב-16.06.2016 בשעה 21:00 תתקיים בופעה מיוחדת של הזמר עידן חביב בזנזיבר – אירוע ראשון מסוגו בהשקעה גדולה.
זנזיבר במושב בצרה…

פעילויות חג לילדים בזנזיבר במושב בצרה.
פעילויות חג לילדים בזנזיבר במושב בצרה.

טקס שבועות בחווה בתל אביב
החווה בתל אביב מזמינים אתכם לחגוג את החג עם המון פעילויות ואטרקציות מיוחדות לחג בחווה. בתוכנית החג : מופע קרקס, שעת סיפור ותיאטרון, ביקור בפינת החי, טקס ביכורים מסורתי, סדנאות יצירה מגוונות, סדנת אפיית לחם, טרקטור מקושט ועוד.
שבועות בחווה בתל אביב…

שבועות בחווה. צילום:מריאנה פולו
שבועות בחווה. צילום:מריאנה פולו

חוגגים את חג המים ב LakeTLV
בפארק דרום מזמינים אתכם לחוויה ספורטיבית בלתי נשכחת עם סקי בכבלים באגם והמון כיף. במקום תוכלו להנות מגלישת סקי בכבלים או בוויקבורד, שבילי אופניים ומדשאות מטופחות, בר- מסעדה עם ארוחות בוקר וצהריים, מלתחות ועוד…
שבועות 2016 בLakeTLV…

שבועות 2016 ב-LakeTLV. צילום: יח"צ
שבועות 2016 ב-LakeTLV. צילום: יח”צ

פסטיבל רוקדים בלבן ביבנה – שבועות 2016
העיר יבנה תחגוג בלבן לרגל חג השבועות עם מגוון אירועים של מוסיקה ישראלית, כ-30 להקות מחול עברי מכל רחבי הארץ, הזמרת אילנה אביטל, שוק איכרים עם מיטב ביכורי הארץ, שדרת יין, בירה ועוד. התושבים מוזמנים להגיע בלבוש לבן ברוח החג.
רוקדים בלבן ביבנה…

רוקדים בלבן בשבועות ביבנה.  צילום : עיריית יבנה
רוקדים בלבן בשבועות ביבנה. צילום : עיריית יבנה

פסטיבל שבועות מסע אופניים מפארק לפארק
חוגגים שבועות בפסטיבל שבועות park to park, מסע אופניים מפארק מנחם בגין לפארק אריאל שרון.
במהלך הרכיבה בין הפארקים, יעברו הרוכבים יחד בנחל איילון, נחל כופר בו הם יעצרו וייחשפו לתהליכי השיקום והפיתוח של פארק אריאל שרון, משם הם ימשיכו ברכיבה לחוות שלם וישובו למדשאות פארק מנחם בגין. בסיום הרכיבה יקנחו המשתתפים בפיקניק משפחתי בפארק מנחם בגין, שיכלול מופע ילדים ושירה בציבור עם עינת שרוף (החל משעה 10:00).
לפסטיבל מסע אופניים מפארק לפארק…

צילום: ניב מוסמן
צילום: ניב מוסמן

אירועי שבועות בירושלים, ארועי שבועות 2013 בירושלים, פעילות לילדים בשבועות בירושלים, אטרקציות שבועות בירושלים
אירועי שבועות בירושלים 

חגיגת שבועות 2016 במיני ישראל
חגיגת שבועות בפארק מיני ישראל – בחג שבועות 2016 המבקרים בפארק יוכלו ליהנות מסיור חגיגי בין אלפי המיניאטוריות, להשתתף בכתב חידה “האלבום שלי” ולצפות בהצגה “ישראלי שלי”.

שבועות 2016 במיני ישראל…

מיני ישראל, לוח חופשות וחגים, אטרקציות לילדים במרכז
חוגגים שבועות במיני ישראל.

חגיגת שבועות בקיפצובה וצובה
תיירות צובה וקיפצובה מזמינים את כל הילדים להפוך לחקלאים ליום אחד, לעלות על הטרקטור ולהתרגש, ההורים יוכלו להעלות את התמונה של הילדים לדף הפייסבוק של קיפצובה, בהמשך תוכלו להשתתף בסדנת מגנטים, סדנת יצירה בשוקולד בגליתא ולהורים טעימות יין ביקב צובה.
שבועות בקיפצובה…

שבועות בקיפצובה.
שבועות בקיפצובה.

פסטיבל שבועות 2016 בחבל מודיעין
חגיגה בלבן, תתקיים בתחילת יוני הקרוב במהלכו המבקרים באזור החבל יוכלו להנות מחגיגה של גבינות ויינות, טעמים, ירידי איכרים, טקסי הבא ביכורים, פעילויות לילדים בנושאי החג, קציר חיטים, חג הלחם ועוד המון אטרקציות לילדים.
למידע נוסף על פסטיבל שבועות 2016 בחבל מודיעין …

פסטיבל שבועות 2016 בחבל מודיעין
פסטיבל שבועות 2016 בחבל מודיעין. צילום: דודי לזר

פסטיבל אבוגוש למוזיקה קלאסית באבו גוש
הפסטיבל ה- 49 בניהולה המוסיקלי של חנה צור יתקיים בחג השבועות בימים שישי- שבת – ראשון (10-12.6). במהלך הפסטיבל יתקיימו 9 קונצרטים בכנסייה בקרית יערים וארבעה קונצרטים בקריפטה שבכנסייה הצלבנית. בימים שבת וראשון בין השעות 12:00-16:00 יתקיים הפסטיבל שבתוך הפסטיבל: ארבע שעות מוסיקה בחמישה מוקדים מסביב לכנסייה בו זמנית. פסטיבל אבו גוש נודע בקרב מקהלות וקהלים בארץ ובעולם בזכות: התכניות המיוחדות שלו, הביצועים ברמה הגבוהה ביותר, האווירה המיוחדת והאקוסטיקה המצוינת של הכנסיות: כנסיית קרית יערים במרום הכפר והקריפטה של הכנסייה הצלבנית במרכזו.
פסטיבל אבו גוש שבועות…

פסטיבל שבועות באבו גוש.
פסטיבל שבועות באבו גוש.

אירועי שבועות בירושלים, ארועי שבועות 2013 בירושלים, פעילות לילדים בשבועות בירושלים, אטרקציות שבועות בירושלים
אירועי שבועות בשפלה ובדרום הארץ

חגיגת שבועות בקיבוץ יד מרדכי
ארץ זבת חלב ודבש – קיבוץ יד מרדכי מזמין את כל המשפחה לכבוד שבועות ללמוד על הדבש, לטעום דבש ולהכיר את תהליך הפקת הדבש. וגם פעילות באתר שחזור הקרב בליווי שחקנים,  סיור בטרקטור הקיבוצי וביקור בבית האוסף “קיבוץ של פעם”.
שבועות 2016 ביד מרדכי…

טועמים מתוך כוורת אמיתית ביד מרדכי. צילום: יד מרדכי
טועמים מתוך כוורת אמיתית ביד מרדכי. צילום: יד מרדכי

חגיגת שבועות בחווה של חוה
החווה של חווה בחפץ חיים מזמינים אתכם להגיע לפעילות שבועות מיוחדת בחווה – בתכנית הפקת קמח בעלי ומכתש, אפיית פיתות, חליבת עזים, מתקנים מתנפחים, יבשים ורטובים, לכן כדאי להביא מגבת ובגדים להחלפה, פעילות בועות סבון, רכבת אל הרפת, רכיבה על חמורים ג’ימבורי ועוד. כל הפעילויות כלולות במחיר כניסה לחווה. הפעילות תתקיים ב13.6.2016 החל מהשעה 09:30 ועד 17:00.
למידע נוסף על שבועות בחווה של חווה…

צילום: החווה של חווה
צילום: החווה של חווה

חגיגת שבועות בפינת החי בגברעם
פינת החי בגברעם מזמינה אתכם להצטרף בשבועות לחגיגה בגבעה עם פעילויות לילדים ולכל המשפחה- ביקור וסיור ברפת, הדגמות הכנת גבינות, מלטפים חיות בפינת החי ועוד.
לשבועות בפינת החי גברעם…

פינת החי בגברעם.
פינת החי בגברעם.

אירועי שבועות 2016 בצפון הנגב
השדות החקלאיים, מחלבות הבוטיק, החוות, הדבש ומסלולי הטיול, חוויה מתוקה ביד מרדכי, פירות וירקות בשביל הסלט, יענים, אופנים – אירועי שבועות 2016 בצפון הנגב…
לאירועי שבועות 2016 בצפון הנגב..

שבועות בשביל הסלט. צילום: שחף אלון
שבועות בשביל הסלט. צילום: שחף אלון

חגיגת שבועות בצריף בן גוריון בשדה בוקר
צריף בן גוריון פותח שעריו ומזמין אתכם לגלות את המתכון הסודי של פולה לקוץ’ מוץ’ אותו אכל בן גוריון מדי יום. מוזמנים להגיע ולהתנסות בהכנת המעדן המפורסם ולבסוף לקבל אפילו את המתכון המקורי הבייתה, כתוב בכתב יד. בנוסף תוכלו להסתובב בצריף בן גוריון ולהתרשם מהמוצגים ולראות איך ראש הממשלה הראשון חי את חייו בצנעה.
לשבועות בצריף בן גוריון…

צילום : צריף בן גורין.
צילום : צריף בן גורין.

הביאנלה באילת – שבועות 2016
אטרקציות לילדים באילת? הביאנלה באילת – שבועות 2016 –  משפחות שנופשות באילת בשבועות יוכלו להנות בסופ”ש הקרוב מהביאנלה לאמנות, אירוע חינמי שיתקיים בעיר, מעבר לפעילויות הספורט הימי, הצלילות עם הדולפינים המצפה התת ימי, ועוד שלל אטרקציות לילדים באילת בבתי המלון וברחבי העיר.

המצפה התת ימי באילת - אטרקציות לילדים באילת
המצפה התת ימי באילת – אטרקציות לילדים באילת

 

טיולי שבועות 2012, פעילויות לילדים בשבועות 2013, פעילות לילדים לשבועות 2012
מטיילים עם הילדים בחג בשמורות הטבע ובגנים הלאומיים, ביערות ובאתרים נוספים בהם יתקיימו פעילויות לכל המשפחה באוירת החג

טיולי שבועות עם הילדים בשמורות הטבע ובגנים הלאומיים
רשות הטבע והגנים מזמינים אתכם לחודש רווי בפעילויות וטיולים מיוחדים ברחבי הארץ: סיורי שקיעה ועששיות במבצר נמרוד, מגלים את העיר העתיקה בתל חצור, פסטיבל שבועות בבית שערים, נרטבים בנחל תנינים, מקבלים את השבת בחוף הבונים, פעילות שבוע אדם בים ברחבי הארץ ועוד…
מטיילים עם רשות הטבע והגנים…

מחפשים קדמונים בנחל מערות. צילום: דורון ניסים
מחפשים קדמונים בנחל מערות. צילום: דורון ניסים

טיולי שבועות ופעילויות לילדים במכוורות ברחבי הארץ
לכבוד חג הביכורים מועצת הדבש מזמינה את כל המשפחה להכיר מקרוב את הדבש – מגוון מכוורות ברחבי הארץ פותחות את שעריהן ומקיימות ימי פעילות בנושא הדבש והדבורה, כיצד מפיקים את הדבש, צפייה בחלת דבש אמיתית ורדיית דבש בעצמכם, כוורות שקופות, קטיף תותים והכנת ריבות, טעימות דבש ועוד.
לטיולי שבועות במכוורות ברחבי הארץ….

סיור במכוורת יערת הדש באלוני אבא
סיור במכוורת יערת הדש באלוני אבא

טיולי שבועות עם קק”ל
מטיילים עם הילדים ועם כל המשפחה באתרי קק”ל – טיולי אופניים בשפלה, טיול מים בעמק המעיינות, טיול ברכב שטח בגולן, מבשלים חלב בשבועות ומביכורי שבעת המינים, חוויה ביער ביריה, רוכבים ביער בן שמן ועוד.
לכל טיולי שבועות עם קק”ל…

צילום: קק"ל
צילום: קק”ל