פסטיבל טוב ויפה קרן שביט בחוות שלם, פארק אריאל שרון

פסטיבל טוב ויפה של קרן שביט.

חוות שלם בפארק אריאל שרון פותחת את שעריה לקהל הרחב ומזמינה אתכם לפסטיבל טוב ויפה – תערוכות אמנות, בית ספר להשראה, דוכני מכירה, מוסיקה חיה בערב הפתיחה (חמישי), מתחמי פעילות לילדים בשבת, סיורים באתר הכוללים הסברים ועוד.

אוצרת ומפיקת הפסטיבל קרן שביט (מעצבת, בלוגרית ויזמית לייף סטייל) משיקה את פסטיבל טוב ויפה בחוות שלם בפארק אריאל שרון. בפסטיבל יערכו תערוכות אמנות, מפגשי השראה, דוכני מכירה של עיצוב ויצירה ישראלית, דוכני אוכל ובשבת יפתחו במקום מתחמי פעילות וסדנאות לילדים. שביט, שעיקר פעילותה מתמקד באיזורי עמק יזרעאל, מגיעה לפאתי תל אביב ומציעה חוויה של תרבות וסגנון חיים בהשראת הקירבה לטבע. הפסטיבל בחוות שלם מעניק לתושבי המרכז הזדמנות להיחשף לנבחרת של אמנים, מייקרים, מעצבי מוצר, ואופנה שפועלים ברחבי הארץ.

הפסטיבל הראשון שמתקיים בחוות שלם מזמין את הקהל הרחב להנות מפעילות במקום, שחובק את סיפורה המרתק של החווה ההיסטורית, שרק לאחרונה עברה תהליך שימור וכעת מהווה מקום פסטורלי, חוויתי וסביבתי. פסטיבל “טוב ויפה” יתקיים על רקע הבתים בחווה ששומרו, בשטחיו הירוקים של פארק אריאל שרון שמציע טבע עירוני במרחק נסיעה של 10 דק’ ממרכז תל אביב.

נעמה פלג סגל-חיות פרא-בפסטיבל טוב ויפה - קרן שביט
נעמה פלג סגל-חיות פרא-בפסטיבל טוב ויפה – קרן שביט

במסגרת הפסטיבל תושק תערוכת אמנות לבישה של האמנית והצורפת הבינלאומית שרה בש, ולצידה “חיות פרא”, תערוכת ציורים של האמנית נעמה פלג-סגל. צחי נבו יציג תערוכה של מסכות עץ, שמעוצבות בהשראת אסוציאציות אישיות ויום יומיות שמקורן במבטים חטופים ובביטויים ויזואליים של תכונות או חולשות אנושיות. לצד אלו יתקיים פרוייקט “בית ספר להשראה” שבמסגרתו ניתן יהיה לפגוש פנים אל פנים בלוגריות ונשים מתחום התקשורת והשיווק ברשתות החברתיות, שפיצחו את הנוסחה להצלחה. בין המשתתפות כתבת האופנה שלי גרוס, בעלת בלוג המלבישה, מחברת הספר רב המכר “החיים ומה שלבשתי”; טל מאור זיגרמן ( 9 in style, קלפטיש, וכלות אורבניות) הבלוגריסטית יונית צוק, ועוד, שיעבירו הרצאות השראה קצרות (ההשתתפות בהרצאות מותנית בהרשמה מראש באתר).

קוביות - מתחם הפעלה לילדים -צילום יגאל פרידמן
קוביות – מתחם הפעלה לילדים -צילום יגאל פרידמן

בדוכני המכירה תציג נבחרת של מעצבי אופנה, הלבשת בית, מוצרים לילדים, תכשיטים, תיקים ועוד, עם דגש על מוצרים המעוצבים ומיוצרים בסדנאות וסטודיות בוטיק בדרום, בצפון ובמרכז הארץ. בין המשתתפים: מעצבת האופנה רוני קנטור; סטודיו ‘SUO שמציע נעלי אופנה מתוחכמות בהרכבה עצמית; סטודיו ג’מה מהגליל יציג קולקציה חדשה של רהיטי עץ בעבודת יד ומוצרי טקסטיל מעוצבים בכותנה טבעית; קרן שביט תשיק את קולקציה חדשה של שמלות וגלאביות לאביב-קיץ 2016; ותמי וניר ברונפן – מעצבת פנים ויועצת צבע ומהנדס בתחום המכשור הרפואי (בעלי חברת שבלונה) – ישיקו את Imaginetik, מותג חדש של משחקי חשיבה מגנטיים לילדים.

פסטיבל טוב ויפה של קרן שביט בחוות שלם-צילום עמרי אילת
פסטיבל טוב ויפה של קרן שביט בחוות שלם-צילום עמרי אילת

סיורים במתחם חוות שלם
ביום שבת, בין השעות 10:00-17:00 יערך מידי שעה סיור (הפסטיבל ממשיך עד עשר אבל הסיורים עד השקיעה): על תיקון ושיקום סביבתי – סיור במתחם חוות שלם.
סיור המתקיים במתחם חוות שלם, חווה חקלאית שהוקמה בשנות החמישים ונמצאת בתהליך שימור; בנחל כופר שהוסט ושוקם ובבריכת החורף, המשחזרת בית גידול ייחודי לחי ולצומח. הסיור מספר את בסיפור החווה ואת כל מה שמתוכנן בה לעתיד.

בנוסף, בכל ימי הפסטיבל חמישי עד שבת – תיפתח עמדת מידע בה יקבל את פני הבאים מדריך מטעם הפארק – ויספר את סיפור החווה בעבר בהווה ובעתיד.

 

פסטיבל טוב ויפה קרן שביט בחוות שלם, פארק אריאל שרון :
כמה? מחיר כרטיס כניסה ברשמה באתר – 10 ₪ בלבד / מחיר כרטיס בקופות האירוע- 15 ₪
הכניסה לילדים מתחת לגיל 3 חינם
מתי? 19-21 במאי 2016 -חמישי 10:00-22:00, שישי 10:00-17:00, שבת 10:00-20:00
איפה? פארק אריאל שרון

 

לפרטים נוספים אודות הפסטיבל ולהרשמה מוזלת לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה

מחירים

מחיר כרטיס כניסה ברשמה באתר - 10 ₪ בלבד / מחיר כרטיס בקופות האירוע- 15 ₪ הכניסה לילדים מתחת לגיל 3 חינם

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה