פעילויות שבועות לילדים בקיפצובה

שבועות בקיפצובה.

חג שבועות מתקרב ותיירות צובה וקיפצובה מזמינים את הילדים וההורים לבלות את החג בסוף שבוע רווי בפעילויות – טרקטורים וחקלאים בקיפצובה, סדנת יצירה, סדנאות שוקולד בגליתא, טעימות יין ביקב צובה ועוד. 

פעילויות שבועות לילדים בקיפצובה
בפארק קיפצובה, המיני לונה פארק הראשון באזור ירושלים תתקיים תערוכת טרקטורים והילדים מוזמנים לעלות על הטרקטורים ולהרגיש חקלאים ליום אחד. ההורים מוזמנים לצלם את הילדים ולהעלות לדף הפייסבוק של קיפצובה. בנוסף יוכלו הילדים ליצור מגנטים בצורת טרקטור ועוד בסדנת יצירה מיוחדת שתתקיים בפארק.
פארק קיפצובה מציע חוויה משפחתית עם פעילויות לטווח רחב של גילאים: מגוון מתקנים, בריכת סירות אבובים, קרוסלת הפיראטים, מכוניות מתנגשות, בריכת כדורים, רכבת הרים באורך של 140 מטר סירה בסערה וקרוסלת סוסים. חדר תחפושות, אולם משחקי וידאו, פלייסטיישן וXBOX ועוד, בנוסף שודרגה המשחקייה הממוזגת והתחדשה בג’ימבורי ממונע ובחדר בלונים. פתוח כל יום בין השעות 10:00 – 19:00 ובשישי מ- 10:00 עד 17:00
לפרטים: 053-7106945
פארק קיפצובה….

סדנת שבועות בגליתא.
סדנת שבועות בגליתא.

סדנאות שוקולד לכל המשפחה בחוות השוקולד גליתא -צובה
בחוות השוקולד גליתא – צובה יוכלו הילדים יחד עם ההורים ליצור ממתקי שוקולד – פרצופים עשויים שוקולד וממתקי שוקולד מוופל, לקשט בתוספות צבעוניות, בייגלה ובמבה עטוף בשוקולד ואז לנגוס. בסיום הסדנא אוספים את היצירה ולוקחים הביתה.
משך הסדנא: עד 45 דקות מחיר הסדנא: 55 ₪ מתאים לילדים מגיל 3
בין ה-10-13.6.2016
סדנאות בהזמנה מראש: 02-5347650

טעימות יין ביקב צובה
בזמן שהילדים מבלים בקיפצובה או בגליתא מוזמנים ההורים לבלות במרכז המבקרים החדש של יקב צובה לטעימות יין איכותי ונשנושי גבינה.10% הנחה לרוכשים יין צובה במקום.
יקב צובה – בהרי ירושלים, בין גתות עתיקות, טרסות קדמוניות ואדמת טרה רוסה נטועים כרמי קיבוץ צובה מאז 1996. בכרמים 10 זנים של ענבים. יקב בוטיק צובה הוקם בשנת 2005 ומייצר כ- 60 אלף בקבוקים מדי שנה ל-7 סוגי יינות המבוססים על כרמים אלו. הגובה הרב (730+), הלחות הנמוכה, הפרשי הטמפרטורות בין הלילה ליום, ושורות הכרם הנטועות מצפון לדרום בצפיפות של 666 גפנים לדונם, יוצרים תנאים טופוגרפיים ייחודיים ואידיאליים לגידול ענבים. הבציר הלילי באוויר הקריר שומר על איכות הענבים המגיעים צוננים אל היקב. היינות המשובחים, שואבים את איכותם מניסיונם של הכורמים ואהבתם של העושים במלאכת היין.
יינות היקב כשרים למהדרין בהשגחת רבנות מטה יהודה וכשרות בינלאומית.

פרטי המקום
נשמח לדעת!



053-7106945 כל המשפחה בתשלום

מחירים

מזומן ואשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה