הבגד שלי הוא כחול ולבן – מבצעים וקולקציות ילדים ליום העצמאות 2017

הילדים של קסטרו קיץ קיץ 2017 צילום שי יחזקאל

הרשתות הגדולות מציעות גם השנה מגוון קולקציות חדשות ובמיוחד ליום העצמאות – בצבעי הדגל- 
הבגד שלי הוא כחול ולבן – מבצעים וקולקציות ילדים ליום העצמאות 2017:

רשת שילב משיקה לכבוד יום העצמאות פריטי לבוש לקטנטנים ברוח החג “יום מולדת שמח”:
בגד גוף יום העצמאות מחיר: 14.90 ש”ח 0-18M
חולצת יום העצמאות מחיר: 16.90 ₪ 18M-5Y
כובע יום עצמאות מחיר:14.90 ש”ח 0M-5Y

שילב. צילום דן לרנר
שילב. צילום דן לרנר

רשת אופנת הילדים סולוג משיקה מגוון פריטים בכחול ולבן לרגל יום העצמאות:
בין הפריטים המוצעים בקולקציית החג ניתן למצוא בקבוצת הבנות שמלות ואוברולים בשילוב כחול ולבן, חולצות פסים כחול לבן, מכנסי ג’ינס כחולים. בקבוצת הבנים ניתן למצוא, חולצות פסים ומשבצות כחול לבן, חולצות אריג מבדים אווריריים, מכנסי ברמודה לבנים/כחולים ועוד’…

בנוסף מציעה הרשת מגוון פריטים בכחול ולבן לבנים ובנות: ג’ינסים אלגנטיים ומהודרים במיוחד, כגון חולצות אריג בצבעי כחול ולבן התפורות בחלק התחתון לבגד גוף , שמלות תחרה לבנות, חולצות לבנות מכופתרות, חולצות פולו ועוד.. שהדגש בהם הוא על נוחות התינוק.

טווח המחירים: 39.90-159.90 טווחי המידות 3-18

סולוג- שמלה 139.90 ש"ח. צילום: הילה שייר
סולוג- שמלה 139.90 ש”ח. צילום: הילה שייר

רשת GOLF& KIDS מצדיעה ל’חינוכית’ בשיתוף פעולה נוסטלגי לרגל שנת ה-69 לעצמאות ישראל וציון 51 שנים ל’חינוכית’.
במסגרת שיתוף הפעולה, נוצרה קולקציית קפסולה בלעדית לילדים ותינוקות, שחוגגת את עולמות התוכן של “החינוכית” בשילוב משפטים מהתוכנית העל זמנית “זהו זה”, על בגדי הילדים שנוצרו, לצד דמויות מיתולוגיות מבית החינוכית כמו קישקשתא, שבי השבלול, אוּזה האווזה, בץ הצב, נולי האפרוח ועוד. החינוכית מלווה את ילדי ישראל כבר למעלה 51 שנה, שרובם הפכו הורים של קהל היעד הנוכחי מקלאסיקות כמו “רגע עם דודלי” ו”הבית של פיסטוק” ועד סדרות והפקות חדשות שהפכו ל”קאלט” כמו “החפרנים” ו”דן ומוזלי”.

 

שיתוף הפעולה בין GOLF& KIDS והחינוכית יציע למכירה קולקציית קפסולה ייחודית לילדים ותינוקות המביאה לידי ביטוי את ערכי ‘החינוכית’. במסגרת זו , נבחרו הדמויות המיתולוגיות של ‘החינוכית’ וקיבלו חיים חדשים באמצעות עיבוד סקטצ’י ציורי ומאד עדכני. שבי, נולי וקישקשתא צוירו בצבעי עיפרון והודפסו על פרטי לבוש. החיבור בין הדמויות על גבי גזרות טרנדיות, בדים רכים ושטיפות כביסה מיוחדות, הולידו קולקציית קפסולה מיוחדת במינה המחברת בין דורות. הפריטים בקולקציה מתאימים לתינוקות ולילדים ומציעים בגדי גוף שבו קישקשתא יוצא מהכיס ומחייך, גופיות ללא שרוול עם עיבוד וינטג’ ודפוס סקטצ’י של ‘מה פתאום’ לילדים הגדולים.

הטלוויזיה החינוכית קיימת ב- DNA של כל ילד שגדל בישראל והיום הוא הורה, באמצעות הזיכרון המתוק של התוכניות האייקוניות ששודרו בשחור לבן, נכנסו ללקסיקון של כולנו וצבעו כל אחר צהריים משעמם בשירים, סיפורים וקטעים מצחיקים. בשנים האחרונות עברה החינוכית מהפכת תוכן ודיגיטל, אשר הבטיחה את הנגשת כל תכניה, הן הקלאסיים והן החדשים, לדור הצעיר. מהפכה זו כוללת העלאת עשרות אלפי שעות שידור לערוץ היוטיוב של החינוכית ובהן גם תכניות שלמות ורצועות שירים מכל הקלאסיקות האהובות. במקביל, הפכה החינוכית לערוץ הראשון בעולם שמעלה את כל תכניותיו החדשות לעמוד היוטיוב – עוד לפני שידורן בטלוויזיה. בדרך זו, ממשיכה החינוכית ללוות את ילדי ישראל ואת הוריהם כחלק ממחויבותה לשידור ציבורי אינטליגנטי וחינוכי ,מהנה וחוויתי.
טווח מחירים: בגדי גוף – 39.9 ₪, אוברולים – 49.9 ₪, טי שירט – 39.9 ₪, חולצת ילדים – 49.9 ₪ וגופיית ילדים – 39.9 ₪. ניתן להשיג ברשת חנויות המותג ובאתר גולף קידס: www.golfkids.co.il

לובשים כחול לבן ביום העצמאות עם “הילדים של קסטרו”
להשיג בחנויות “הילדים של קסטרו” ובאתר www.castro.com

הילדים של קסטרו חולצה 99.90 שח מכנסים 89.90 שח צילום שי יחזקאל
הילדים של קסטרו חולצה 99.90 שח מכנסים 89.90 שח צילום שי יחזקאל

קולקציית פריטי הכחול- לבן של רשת האופנה THE CHILDREN’S PLACE מציעה מגוון רחב של פריטים לילדים ולילדות במידות 0-14. הלוק על טהרת הכחול לבן משלב בין חולצות מכופתרות לילדים עם מכנסי צ’ינו ארוכים או מכנסי ברמודה קצרים שיוצרים שילוב חגיגי ולוק אופנתי.
לילדות ניתן למצוא פריטים שמשלבים כחול לבן בשמלות קייציות ובאוברולים אופנתיים.

 

 

יום העצמאות, זמן נפלא לחגיגות בצבעי כחול לבן. לקראת היום המיוחד, FOX מציעה מגוון רחב של פריטים מקולקציית קיץ 2017 לנשים, גברים ילדים ותינוקות, בצבעי הדגל.  בקולקציה לילדים מגוון פריטים בגזרות טרנדיות וסגנונות מיוחדים כולל שילוב של הדפסים שבטיים, תחרה אנגלית וחולצות חושפות כתפיים אצל הבנות, ואצל הבנים חולצות פסים במגוון בדים ושטיפות בלוק מתוחכם, שילובים של מוטיבים הלקוחים מעולם המים ועוד.
בקולקציה לתינוקות, חולצות טי שירט בהדפסים הכוללים אלמנטים מהטבע ודמויות דיסני האהובות, שמלות בסגנונות שונים, וכן, חצאיות, ג’ינסים ומכנסים בגזרות מגוונות.

 

 

 

פפאיה, מותג הנעלים הישראלי מציג קולקציה בכחול – לבן, לילדים ופעוטות. בקולקציה מגוון סנדלים, סניקרס ונעלי ספורט אופנתיים וטרנדיים המשולבים עם איכות בלתי מתפשרת, חומרים מתקדמים ונוחות מקסימלית, כך שהם אופנתיים ונכונים בנוחות, חוזק ובנראות.
הנעלים בצבעי דגל המדינה, עשויות מחומרים איכותיים ועמידים כמו ג’ינס וקנבס, ונסגרות בצורה נוחה ופונקציונאלית של סקוטצ’ או גומי. בעיצוב הנעלים השראה ימית המתארת את האווירה הים תיכונית המאפיינת את הארץ, ויחד עם זאת היא מציגה את הטרנדים המובילים בעולם האופנה הבינלאומי כגון: המפוספס והכוכבים, כך שבכל מקום בו יצעדו הילדים הם ירגישו נוחות בכל צעד, אופנתיים ונכונים לצעידה בצבעי הכחול לבן.

 

 

 

מותג האופנה הבינלאומי Nautica, מציג בימים אלו בחנויות הרשת לרגל יום העצמאות ה69 של מדינת ישראל פריטים חגיגיים וטרנדים בצבעי הדגל – כחול ולבן ללוק אופנתי לחגיגות:

נאוטיקה ליום העצמאות. צילום: יח"צ חו"ל
נאוטיקה ליום העצמאות. צילום: יח”צ חו”ל

רשת nimrod&more  חוגגת עם מדינת ישראל מבצע של פעם בשנה- כל דגמי הבובות והסניקרס ב- 69 ₪ בלבד.
הקולקציה משלבת איכות ונוחות לצד מגוון עיצובים אופנתיים וקיציים המתאימים במיוחד לעונה זו של השנה התואמים לעיצובים העכשוויים של קיץ 2017.
המבצע לחברי מועדון ומצטרפים חדשים בלבד. המבצע תקף בין התאריכים 27.4-2.5 | אין כפל מבצעים | טלח.

אין תגובות

השאר תגובה