לידיעת הספורטאים: דקטלון ראשון לציון

דקטלון ראשון לציון, דקתלון ראשון לציון
עובדי הסניף הראשון של דקצלון בראשון לציון נהנים מימים אחרונים של חופש...

בשורה לחובבי הספורט: רשת דקטלון (DECATHLON) פותחת מחר (29 באוגוסט) את הסניף הראשון של הרשת בישראל, במרכז G בראשון לציון.

DECATHLON פותחת את החנות הראשונה בישראל במרכז G של גזית גלוב בראשון לציון. חנות דקטלון ראשון לציון משתרעת על שטח של 3,000 מ”ר כוללת 60 מחלקות בתחומי הספורט השונים ומגוון של 16,000 מוצרי ספורט ופנאי, מוצרי קמפינג, משחקים לילדים ואפילו דייג המיועדים לספורטאים מתחילים, חובבים, משפחות וספורטאים מקצועיים.

DECATHLON היא ענקית הספורט הגדולה בעולם שהוקמה בצרפת לפני כ-41 שנה. כיום מונה הרשת כ-1,176 חנויות ב-32 מדינות ברחבי העולם ומעסיקה כ-78,000 עובדים. הרשת סיימה את שנת 2016 עם מחזור שנתי של 10 מיליארד יורו.  החברה מפתחת ומוכרת מוצרים חדשניים ואיכותיים מעולם הספורט ממחבט טניס ועד מערכות צלילה משוכללת. הרשת מקפידה שמחלקת המחקר והפיתוח תפתח מוצרים חדשניים המתאימים לצרכים המשתנים של לקוחותיה בהקפדה על איכות החומר, נוחות המוצר ועיצוב. המוצרים של דקתלון הותאמו במיוחד לקהל הישראלי ובכוונת החברה להמשיך ולהציע מוצרים מותאמים לקהל המקומי.

דקטלון ראשון לציון, דקתלון ראשון לציון
אז איך אומרים? דקתלון או דקטלון? DECATHLON מגיעים לראשון לציון

החנות החדשה של DECATHLON בראשון לציון תהיה חנות הספורט הגדולה ביותר בישראל, יותר לא נצטרך לבזבז את הזמן בחופשה בחו”ל בחיפוש אחרי הסניפים של דקטלון – כי אולי תוכלו להצטייד כאן במחירים דומים. ומה המחירים באמת? נקווה שהמחירים יהיו דומים למחירי הרשת הזולים בחו”ל. יש להניח שחובבי הספורט והשופינג יתייצבו מחר ב-9:00 בבוקר בהמוניהם עם פתיחת החנות…

דקטלון ראשון לציון
מתחם קניון G – הסינמה סיטי ראשון לציון
כתובת: משה דיין 32 ראשון לציון
פתיחה 29 באוגוסט 2017 בשעה 09:00
מרכז G גזית סנטר ראשון לציון

אין תגובות

השאר תגובה