תחפושות לילדים 2019: מבצע על תחפושות מארה”ב

תחפושות לילדים 2019: מבצע על תחפושות מארה”ב בתקופת ההלוואין- החל מ10 דולר על תחפושות כולל משלוח עד הבית

חגיגות ההלוואין בארה”ב בעיצומן וזה בדיוק הזמן להזמין תחפושות לילדים לקראת פורים 2019 ולהנות ממחירים מיוחדים ומבצעים שווים. אתר USHOPS מאפשר לצרכן הישראלי ליהנות מחגיגת התחפושות והסיילים המיוחדים בארה”ב ולהתאבזר בתחפושות מושקעות ואיכותיות במיוחד לקראת פורים 2019.

 

רשימת אתרים לרכישת תחפושות לילדים 2019:

 

www.ushops.co.il

USHOPS במבצע תחפושות ענק: משלוח תחפושות מארה”ב עד הבית ב- 10 דולר בלבד. בשימוש בקוד קופון HALLOWEEN18, עד למשקל של 2 ק”ג, בתוקף עד ה-30/11/18, בהתאם לתנאי המבצע.

 

www.halloweencostumes.com

האתר מאפשר לסנן את התחפושת המבוקשת לפי מחיר וקטגוריה ואף ליצור תחפושת משפחתית או זוגית לפי קטגוריה

 

www.spirithalloween.com

האתר מציע מבחר גדול מאוד של תחפושות, ביניהן גם של תכניות טלוויזיה ומחשב. באתר תמצאו גם תחפושת ילדים של משחק המחשב שכבש את העולם מיינקראפט ב- 29.99$. בשימוש בקוד קופון TAKE20 תוכלו ליהנות מהנחה של 20% ולשלם רק 24$.

 

באתר www.partycity.com ניתן לרכוש תחפושות מתנפחות לילדים ולמבוגרים. באתר תמצאו גם תחפושת אסטרונאוט לילדים במחיר 29.99$.

 

www.buycostumes.com

תחפושות לחברים הכי טובים שלנו, הכלבים, בביגוד שיחמם אותם בחורף ויעלה חיוך אפילו אצלם.

 

 

כללי זהב לרכישת תחפושות באתרים:

 

בטיחות- חשוב לוודא שהתחפושת שרוכשים עמידות מאש. תחפושות ללא הבטחת איכות עלולות להתלקח, להיקרע ולגרום נזק. באתרים בארה”ב קיים מבחר של תחפושות מסוג זה. 

אמינות- עדיף וכדאי לקנות את התחפושת מאתר מוכר, בעל שירות לקוחות אמין, על מנת לקבל את התחפושת שהזמנתם ולא לאבד את הכסף.

אריזה מחדש וחיסכון במשלוח- לעיתים בגלל גודלן, תחפושות מגיעות באריזות גדולות ומנופחות- מה שמעלה את מחיר השילוח לישראל. כדאי לבקש מהאתר השולח לעשות שימוש באריזות חסכוניות.

זמן שילוח – לפני שמבצעים רכישה, חשוב לוודא שיש בפנינו זמן מספק להגעת התחפושת. מרבית האתרים האמריקאים מתחייבים על ימי משלוח ספורים לקבלת התחפושת, חשוב לשים לב לכך בטרם ביצוע הקנייה, שהתחפושות לא יגיעו בטעות כמתנה לפסח….

איכות – מומלץ וכדאי לקנות תחפושות איכותיות, עמידות בכביסה ועמידות לאורך שנים. לא פעם התחפושות עוברות בין הילדים ולכן חשוב שהתחפושת תחזיק מעמד.

מידה – חשוב לוודא שהתחפושת שאנו קונים תהיה במידה המתאימה.  בגלל פער המידות במקומות שונים בעולם קיים סיכון שהמידה שנזמין תהיה שונה. מומלץ לעשות שימוש במחשבונים ובסרגלי מידות בטרם ביצוע הרכישה.

 

אין תגובות

השאר תגובה