אטרקציות לילדים בשבת שמשית

חי-בר בכרמל. צילום: דותן

מגלים מה עושות האיילות בלילות ומטיילים בשבת יפה, רואים הצגת ילדים מיוחדת, מצטרפים לסדנת הסלט המושלם עם השפית נועה בירן, מטיילים ביער גשם או שרוקדים במסיבת אוזניות באילת ומתכוננים לשבוע החלל בשבוע הבא:

 

מה עושות האיילות בלילות?

חוויה לכל המשפחה בחי בר – להכיר את מאמצי השבת בעלי החיים לטבע, לפגוש את מי שמטפל בבעלי החיים, לראות מקרוב קרניים כנפיים וזנבות, ולשמוע מה עושות האיילות בלילות… תחנות הסברה יצירה והפעלה לכל המשפחה ללא תוספת תשלום לדמי הכניסה.

חי בר כרמל, שבת 26.1, בשעות 10:00-15:00

חי בר כרמל
חי בר כרמל. צילום: מנו גרינשפן

 

הצגה לשבת

הצגת ילדים מקורית של תיאטרון הזמיר שלוקחת את הילדים וההורים למסע בעולמה הקסום של המוסיקה הקלאסית בעזרת 7 גמדים ובלרינה אחת. ההצגה משלבת מוסיקה קלאסית, בלט ובובות. יש להם עוד הצגה שנקראת אל תקרא לי זחל שגם שווה לראות.

שבת 11:30 צוותא תל אביב

צבעים של מוסיקה

סדנת הסלט המושלם

מבלים בשבת בגינת אוכל עם הרבה אטרקציות לילדים: סיור בגינה, בישול בגינה, פעילויות יצירה, סחיטת מיצים מפירות הדר- קוטפים אוכלים וסוחטים, סיור מודרך לכוורת הדבורים, פינת חי ומיוחד השבת: סדנת ה”סלט המושלם” עם שפית נועה בירן – נכין וויניגרט הדרים וסלט גינה מרענן (בהרשמה מראש) 11:00,13:30, 10:00.

גינת אוכל ביתן אהרן, בין השעות 15:00- 9:30
טלפון: 053-9382203

סדנת בישול עם ילדים בגינת אוכל

 

יער גשם ומסיבת אזניות על הטיילת

ככה פותחים השנה את הבוקר באילת: מסיבת אזניות, חוויה שהתיירים וזקני הטיילת שראו אותה לא ישכחו… דנה מתיאטרון אלעד תיקח אותכם בביקור הבא באילת למסיבת אזניות לאורך הטיילת… אבא ואמא עושים בושות עם ריקודי מייקל ג’קסון וגריז על הגשר… ואחרי המסיבה, קצת שקט ביער הגשם הסודי – גן אקולוגי עם צמחים נדירים מכל העולם – עץ באובב, עץ קוקוס, תצפיות לערבה והפלמינגו, מפת חידות לילדים והשוס – יער הגשם שירענן אתכם כאילו הייתם בדרום אמריקה.

כל הפרטים על חבילת אילת…

הגן הבוטני באילת

 

שבוע החלל

50 שנה לנחיתת האדם הראשון על הירח: הדמית הנחיתה על הירח, תערוכת המסע מכדור הארץ אל הירח, סדנת בניית דגמים של נאס”א, שעות סיפור והמון פעילויות בחינם.

ראשון עד חמישי במוזיאונים ומרכזי המדע

אין תגובות

השאר תגובה