אטרקציות לילדים בסופ”ש הקרוב שאסור לפספס

    ICE EAT מתחם האוכל וההחלקה על הקרח בירושלים
    ICE EAT מתחם האוכל וההחלקה על הקרח בירושלים

    מחפשים מה לעשות עם הילדים בסופ”ש הקרוב? קבלו כמה אטרקציות לילדים בסופ”ש ורעיונות לבילוי משפחתי שלא תרצו לפספס:

    אטרקציות לילדים בסופ”ש מחיפה ועד תלמי יוסף:

    תערוכה חדשה לכל המשפחה על עולם הרפואה, סדנת איור מקסימה עם מאיירת משבדיה, סיור בתוך שדות הסלט, פסטיבל חיבוקי עצים, מחליקים על הקרח לכבוד יום המשפחה בחולון או בירושלים, מבלים בחדר בריחה עם שודדי הקריביים:

     

    יד על הדופק – יש רופא בקהל?

    תערוכה חדשה לכל המשפחה שנפתחת היום ונקראת יד על הדופק. בתערוכה שמציינת 80 שנה לבי”ח רמבם בחיפה, תוכלו לראות צילומים, ציוד ואמצעי המחשה אינטראקטיביים ולהכיר מקרוב את עולם הרפואה. לא רק לחובבי האנטומיה של גריי… הילדים ילמדו איך להיות רופא או רופאה ביום אחד: איך מרפאים, איך מצילים חיים, איך מודדים לחץ דם, דופק ונשימה, יבקרו בחדר ניתוח (בלי להתעלף, זה מותר רק לאבא בחדר לידה) ולסיום פוגשים ליצן רפואי שילמד את הילדים קסמים.
    איפה ומתי? מוזיאון העיר במושבה הגרמנית בחיפה | בסופי שבוע יתקיימו פעילויות מיוחדות לילדים


    ועכשיו אנחנו קופצים לשבדיה

    זה מתחיל כמו כל סיפור טוב בקרקס: שרון, סטודנטית ישראלית לקרקס פוגשת בלונדון את טובי משבדיה, שהוא במקרה גם בנה של אחת המאיירות המוכרות בשבדיה, אנה גיסלה. הזוג הצעיר מצטרף לקרקס נודד, מתחתן ואחרי כמה שנים מגיעים לארץ. כשנולד בנם הבכור, הם לא מוצאים תמונה לחדר ומיד הסבתא נרתמת למשימה. בעקבות ההתלהבות מהתמונה, הם מחליטים להקים את אנימו – קו מוצרי נייר מאוירים לילדים, שנמכר היום בחנויות המוזיאונים בכל העולם.

    בשבת סבתא אנה מגיעה במיוחד משבדיה לתל אביב ותקיים סדנה מיוחדת לילדים, בה הילדים ייצרו בהשראת החיות המאויירות של אנימו, ספרון חיות מתבלבלות עם חיות משלהם וגם דיוקן לחיה האהובה עליהם, אותה יקשטו במגוון חומרים. לגילאי 6-10
    איפה ומתי? שבת 9.2.19 בין השעות 11:00-13:00 מוזיאון נחום גוטמן (לאמנות)  בהרשמה מראש בלבד.

    סדנת אנימו…

    אטרקציה חדשה בירושלים

    מתחם חדש להחלקה על הקרח בירושלים נפתח אתמול להרצה ויפעל ב-3 החדשים הקרובים בהשראת מתחם דומה הקיים בלונדון, מתחם ה-IceEat, בו תוכלו להחליק עם הילדים על הקרח, ההורים יוכלו להנות מארוחות שף, סדנאות קולינריה, הופעות ועוד.

    כל הפרטים על אייס איט ice eat

    החלקה על הקרח ליום המשפחה
    החלקה על הקרח ליום המשפחה – צילום: אייס פיקס חולון

    יום המשפחה על הקרח

    חוגגים יחד עם הילדים בשישי הקרוב בין השעות 20:00-16:00,  על רחבת הקרח הענק בהיכל הקרח בחולון – אייס פיקס במבצע מיוחד. המקום לגלות את הכיף שבהחלקה על הקרח, לבלות יום כיף עם ילדים בתנועה או עם החברים בערב כיף על הקרח – כל מי שיודע לרכב על גלגליות ורולר בליידס יכול להצליח בקלות…
    פעילות לילדים ביום שישי…

    מחבקים עצים – במידה ולא יהיה גשם

    פסטיבל היער הקסום בראשון לציון: סיור ברחבי גן המושבה שכולל הסבר וסיפור על עצים ותיקים ומיוחדים בגן, סדנאות יצירה אקולוגיות, דמויות שטח, משחקי רצפה, תיאטרון סיפור והכל על טהרת העצים והטבע. כל הפעילויות בחינם.
    איפה ומתי? כל שבת בין השעות 10:00-13:00 בגן המושבה בראשון לציון – במידה ולא יהיה גשם. בגן המושבה

     

    שביל הסלט בדרך לדרום אדום

    תכירו את אורי אלון, חקלאי ואגרונום מתלמי יוסף,  שמארח כבר יותר מעשר שנים, משפחות שמגיעות לסיור חקלאי שהוא הרבה יתר מקטיף עצמי – לא תאמינו כמה סוגי עגבניות שרי יש שם, פרדס תפוזים סיניים, חממת תותים, מבוך פסיפלורה, הפרחת יוני דואר, פרחים, תבלינים, משחק בשדה תפוחי אדמה, משוך בגזר שמגיע בכל הצבעים ועוד משחקים, טעימות ועוד פעילויות לילדים.

    כל שישי שבת ב11:00 ו-14:00 בשביל הסלט – מושב תלמי יוסף (צאלים)

    ביקשו שנעדכן שכל הפעילויות של פסטיבל דרום אדום פסטיבל הכלניות בנגב מתקיימות כרגיל, חוץ מהצעדה שנדחתה לסוף החודש ל-23 בפברואר בגלל מזג האוויר שעלול להיות פחות יפה לצעדה.

    אין תגובות

    השאר תגובה