טיולי פסח 2019: כל הטיולים, המסלולים והפעילויות בטבע בחג

בית גוברין. צילום: מנו גרינשפן

טיולי פסח 2019: רוצים לבלות עם הילדים בטבע בחופשת פסח 2019? חוגגים את האביב עם הרבה טיולים, מסלולים, ניווטים, קמפינג משפחתי ופעילויות לכל המשפחה באתרי הטבע ברחבי הארץ

 

טיול ניווט לילדים ומשפחות
מנווטים עם כל המשפחה בסמטאות עכו העתיקה ויפו העתיקה, מטיילים, נהנים מצבעים, טעמים, ריחות של ים, ועל הדרך פותרים חידון בנושא ההיסטוריה המרתקת והפינות הקסומות של המקום. מגיעים עם הילדים והמשפחה, מקבלים מפת ניווט והסבר ויוצאים עצמאית להרפתקה בסמטאות העיר.

איפה: עכו ויפו העתיקות
מתי: עכו- 21.4 יפו- 22.4
טלפון: 053-7106960
לכל הפרטים על טיול ניווט בפסח…

ניווט משפחות בסמטאות יפו. צילום: עגור
ניווט משפחות בסמטאות יפו. צילום: עגור

טיולים ופעילויות באתרי רשות הטבע והגנים
האביב כבר כאן והימים ארוכים ומוארים יותר, זמן מצויין לבלות ולהנות עם המשפחה בטיול בשמורות ובגנים הלאומים. באתרי רשות הטבע והגנים יתקיימו טיולים ופעילויות לכל המשפחה: מופע סוסים בקיסריה, האימפריה חוזרת לבית שאן, הצגה לילדים ופעילויות נוספות בהרודיון, הכפר הנבטי המחודש בממשית, מופע החיזיון האורקולי החדש במצדה ועוד הרבה פעילויות. בחניוני הלילה התקיימו פעילויות רבות ללנים בחניון ללא תוספת תשלום.

לכל טיולי פסח 2019 עם הילדים…
להזמנת לינה בחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים לחצו כאן…

בית שערים. צילום: מנו גרינשפן

משחק ניווט לכל המשפחה- יש לאן
רוצים לטייל עם הילדים בחופשת פסח וגם להנות מפעילות מגבשת וייחודית? יש לאן- פתרון למשפחות שמחפשות טיול בארץ עם אתגר וחוויה, גיבוש משפחתי, העשרה וידיעת הארץ וערכים חשובים. איך זה עובד? מזמינים ערכה באתר ניווט ברחבי הארץ ומקבלים מפה להדפסה וברקוד לאפליקציה ויוצאים למשחק ניווט משפחתי בפסחבמהלך המסלול מקבלים חידות ומשימות משעשעות ומגבשות לנייד. החידות דורשות חשיבה ומשלבות תוכן בידיעת הארץ.

איפה: ברחבי הארץ
להורדת המשחק לחצו כאן…

 

סיור צפרות בגני יהושע
פסח הגיע ואיתו הגיעו האביב והפריחה! צוף, חרקים, זרעים, פירות – אפשר גם לעצור לשכשוך במים. הצטרפו לטיול עם הילדים בחול המועד פסח- סיור בפארק הצפרות ‘ראש ציפור’ ואולי תזכו להגיד לציפורים הנודדות שלום ודרך צלחה, רגע לפני שימשיכו בדרכן הארוכה צפונה, לארצות אירופה ואסיה.

איפה: פארק הצפרות בגני יהושע, סמוך לשבע טחנות
מתי: 21-26.4 בשעה 9:00
טלפון: 053-9382946
לכל הפרטים על סיור צפרות בפארק הצפרות…

אטרקציה לילדים בתל אביב
סיור צפרות בגני יהושע. צילום: גיא יחיאלי

 

פסטיבל מפה ומצה 2019
הפסטיבל שמפגיש את הילדים עם אירועים ואנשים מעניינים מהעבר הקרוב, במקומות בהם הם חיו ופעלו מתקיים גם השנה בחופשת פסח. חגיגה של הצגות לילדים, מופעים לכל המשפחה, סדנאות יצירה, מפגשים עם סופרים, סדנאות מיחזור ויצירה וחידון באתרי המורשת של ישראל והשנה בסימן עבר בונה עתיד. הפסטיבל יתקיים ב12 אתרי מורשת ברחבי הארץ. כל האירועים והפעילויות חינם.

איפה: באתרי המורשת ברחבי הארץ
מתי? חול המועד פסח 2019- ימים שלישי-רביעי בין השעות 09:30-16:00
לפרטים על פסטיבל מפה ומצה 2019…

פסטיבל מפה ומצה 2019
פסטיבל מפה ומצה 2019 בחצר ראשונים. באדיבות עין שמר

קטיף עצמי בקטופותי
מתחברים לטבע בחוויה אביבית שמתאימה במיוחד לחג הפסח – קטיף עצמי של ירקות וצמחי תבלין בקטופותי השוכן במושבה טמפלרית: אטרקציה קולינרית המתאימה לילדים ולהורים כאחד ומציעה מגוון פעילויות חקלאיות כייפיות לכל בני המשפחה ובסוף היום תחזרו הביתה עם סלים גדושים בכל טוב. בנוסף לקטיף תהנו מפינת יצירה- הכנת דחליל בעציץ, הכנת צ’יפס מתפו”א מהשדה,  האכלת עיזים, טיפוס על טרקטור ועוד הרבה פעילויות.

איפה: בית לחם הגלילית
מתי: 19-27.4 החל מ9:00
טלפון: 053-9382450
לפרטים נוספים על פסח בקטופותי…

 צילום: נגה וייס
קטיף עצמי בקטופותי. צילום: נגה וייס

אין תגובות

השאר תגובה