מופעים לילדים וכל המשפחה: פסטיבל ישראל 2019

פסטיבל ישראל 2019
DAVAI - פסטיבל ישראל 2019

מופעים לילדים וכל המשפחה בפסטיבל ישראל 2019: מאחר צהריים מוסיקלי מצחיק עם חפרפרות ועד מופע תיאטרון וחפצים וירטואוזי ועד למופע רוק קרקסי

פסטיבל ישראל  יתקיים השנה בין התאריכים 30.5.19-15.6.19 בירושלים ובמסגרתו יתקיימו עשרות מופעים לילדים וכל המשפחה מישראל והעולם ובכל תחומי אמנויות הבמה.

הפסטיבל ממשיך במסורת במסגרתה הוא יציג גם מופעי איכות ישראליים ובינלאומיים המיועדים לילדים וכל המשפחה.

 

מופעים לילדים וכל המשפחה בפסטיבל ישראל 2019

 

Happy Metal

חברי תיאטרון DAVAI מישראל יציגו את Happy Metal מופע רוק קרקסי ומלא בהומור בו הם מגלמים בשפת ליצנות מושחזת, להקת מטאל שבדית הנקלעת לבמה הלא נכונה ונאלצת להתאים את המופע הפרוע לקהל של ילדים.

רביעי, 5.6, 17:00, חמישי, 6.6, 17:00, 50 דק’ ללא הפסקה, אולם מיקרו, תיאטרון ירושלים.
הפקה: תיאטרון האינקובטור
לילדים מגיל 4

הלו

המופע הלו של האמן השוויצרי מרטין צימרמן המכונה זיקית בימתית נדירה, הועלה לראשונה ב-2014 והוצג על במות באירופה, בארה”ב ובסין, הוא מציג בהרבה הומור, סקרנות ילדותית וקסם תיאטרון אבסורד חולמני וחשוף של חפצים וגוף. בחיפוש אחר שותף הוא כמו הופך את עורו ופורשֹ על הבמה את עולמו הפנימי עם הקומיות שקיימת בו. התפאורה, שבמבט ראשון נראית סטטית וקבועה, הופכת לדינמית, והקהל נכנס למגרש המשחקים של הנפש.

במרחב חידתי שבו לאובייקטים יש חיים משל עצמם, הגבול בין מציאות לבדיה מיטשטש, וצימרמן, מתחבר לתשוקה שהובילה אותו לעסוק בפרפורמנס מלכתחילה, ומדגים כישורים פיזיים ובימתיים יוצאי דופן: הוא הולך לאיבוד, משוכנע שבבואתו במראה היא אדם ממשי, מתקפל אל תוך עצמו, מנסה להתאים את גופו לסביבה שמשתנה ללא הרף, והופך לאביזר נוסף על הבמה.

הלו הוא הזדמנות לחזות באמן ותיק ובשל שפיתח לאורך השנים שפת גוף ייחודית ו”מיידית” – כפי שהוא מכנה אותה, וממשיך לחקור ולהעמיק באפשרויות ההבעה השונות ובדיאלוג שבין אובייקטים לגוף באופן משחקי ומעורר השתאות.

חמישי, 13.6, 19:00 | שישי, 14.6, 14:30, 70 דק’ ללא הפסקה, אולם הנרי קראון, תיאטרון ירושלים.
המופע לכל המשפחה, מתאים לילדים מגיל 12 ומעלה.

 

אחר הצהריים של החפרפרות

הבמאי והמעצב פיליפ קן הוא מאסטר ביצירת קסמים על הבמה. באחר הצהריים של החפרפרות הוא פותח שער לעולם קסום במיוחד, ומזמין את הילדים ואת כל בני המשפחה לצלול לתוכו. הקהל יכיר זן חדש ומיוחד של חפרפרות ענקיות שחיות בעולם תת-קרקעי ומחפשות חברים. הן אמנם עיוורות אבל מתפקדות מצוין במאורה הצבעונית  שלהן. הן מפרקות ובונות, מנגנות ורוקדות, ובעיקר עושות כיף.

אפילו שלראות חפרפרות זה עניין נדיר למדי, כולנו יודעים דבר מה על אודותיהן, למשל, שהן בונות מחילות מסועפות, שהן חיות עמוק באדמה, שהן בעלות חוש ריח מפותח, ושהן עיוורות כמעט לגמרי. אבל מה בעצם הן עושות כל היום? האם הן נלחמות? האם הן חובבות מסיבות? אולי יש להן להקה? אולי הן אוהבות לצייר? האם הן עצובות לפעמים? האם הן שמחות כשחפרפרת חדשה מגיחה לעולם?

שישי, 14.6, 13:00, 50 דק’ ללא הפסקה, אולם שרובר, תיאטרון ירושלים.
לילדים מגיל 8.

 

 

 

מופעים לילדים וכל המשפחה: פסטיבל ישראל 2019

בין התאריכים 30.5.19-15.6.19 בירושלים

למידע נוסף ולרכישת כרטיסים- www.israel-festival.org או בטלפון 2168*

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה בתשלום

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה