שבועות בקיבוץ: ארץ זבת חלב ודבש וים השיבולים שמסביב

שבועות בקיבוץ יד מרדכי
שבועות בקיבוץ יד מרדכי- סיור בטרקטור ועגלה
שבועות בקיבוץ יד מרדכי- סיור בטרקטור ועגלה

חוגגים שבועות בקיבוץ – פעילות בבית הדבש והדבורה, מפגש ייחודי עם טוחן הקיבוץ ופעילות הפקת קמח ואפיית פיתות, עמדת צילומי שבועות על רקע קוביות החציר ופעילויות נוספות

אם לא מצאתם לקראת שבועות דודה בקיבוץ או בן דוד רחוק שגר במושב בצפון כדי להראות לילדים את תהלוכת הטרקטורים ואיך חוגגים את שבועות בקיבוץ אתם מוזמנים לקיבוץ יד מרדכי בו תתקיים בשבועות הפנינג דבש ושיבולים, פעילות מיוחדת לילדים לכבוד החג.

לפרטים והזמנות:  053-7106976

שבועות בבית הדבורה והדבש

הכרות עם הכוורת. הדבורים וטעם הדבש המתוק – הצטרפו למסע אל עולמן הקסום של הדבורים. עולם של סדר מופתי, חריצות, נאמנות מוחלטת, היררכיה מתוחכמת ואפילו – זמן לריקודים… (למרות שגם הם, משמשים לצורכי עבודה..) הרבה לפני שבני האדם הקימו מפעלים, בנו הדבורים את אחד המפעלים המתוחכמים המרשימים והמרתקים בעולם.

דבוראי לבוש חליפה, יקבל את פני הילדים מאחורי חלון זכוכית מיוחד ואטום, יפתח לנגד עינכם כוורת פעילה, הומה ורוחשת באמצעותה נוכל ללמוד ולהבין מקרוב את דרכי הפעולה של הדבורים במקומן הטבעי ולהציץ אל נבכי עולמן הסודי והקסום.

לכבוד חג השבועות, ייהנו המבקרים מעמדת צילום משפחתי ברוח השבועות: על רקע קוביות חציר ובבגדי חלוצים, מוזמנים המבקרים להנציח את הרגע הקסום ולהרגיש לרגע ברוח נוסטלגית חלוצית.

שיבולים וקמח

לכבוד חג השבועות אתם מוזמנים להצצה לעבודת החקלאי בגידול וקצירת בשיבולים מהן אנחנו מפיקים קמח. נפגוש את הטוחן שיספר לילדים כיצד גידל קצר וטחן את החיטה לקמח. לאחר ההסבר יקבלו הילדים בצק ממנו יאפו לעצמם פיתה טרייה חמה ומתוקה מדבש.

 

שבועות בקיבוץ יד מרדכי-בית הדבש והדבורה
שבועות בקיבוץ יד מרדכי – בית הדבורה והדבש

סיור בטרקטור הקיבוצי

אחרי שהילדים ילמדו ויטעמו מהדבש (מתוק וטרי מכל דבש שאי פעם טעמתם) ימתין לכם ברחבת בית הדבש הטרקטור, רתום לעגלה בה תסעו אל מרחבי הקיבוץ ולצפות מזווית חדשה ומעוררת השראה בתחומי המשק החקלאי שלנו.
נלמד על הרפת ותהליך החליבה, על גידולי השדות והפרדסים, נבין כיצד משתלבים חיי המשק בחיי בני הקיבוץ ונלמד דרך התחנות הללו את סיפורה של יד מרדכי.


סיור בגבעת השחזור

גבעת הטבע השוכנת בלב השדות המוריקים, טומנת בעברה סודות גדולים, מעשי גבורה וסיפור מרתק ורב תהפוכות אודות 150 חברי קיבוץ ולוחמי פלמ”ח – נשים וגברים שעמדו לבדם כנגד חטיבה מצרית שלמה.
במשך שישה ימים תמימים, אלפי חיילים מאומנים וחמושים בטנקים, תותחים ומטוסים, נבלמו בדרכם לעבר תל אביב כאשר מולם ניצבים הקיבוצניקים והפלמ”חניקים וכלי הנשק הדלים שעמדו לרשותם. הסיפור האפי הזה, הוא סיפורה של ההתיישבות בארץ ישראל ומסמל את עקשנות, הגבורה והנחישות שאפיינו את דור החלוצים ומקימי ישראל 

משך הפעילות המלאה 3 שעות

שבועות בקיבוץ יד מרדכי

מתי?: שבועות 8-9 ביוני 2019
בין השעות: 10:00-16:00

לפרטים והזמנות – תיירות יד מרדכי:  053-7106976

או באתר:  www.tym.co.il

 

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה בתשלום

מחירים

מזומן ואשראי עלות תחנה אחת 25 ₪ (בית הדבש/נסיעה בטרקטור/אתר השחזור/פעילות הפקת קמח) מחיר משולב לכל תחנות הפעילות ילד 65 ש"ח, מבוגר 55 ש"ח. הנחות וכרטיסים מוזלים המועדוני הלקוחות השונים

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה