החלה חופשת הקיץ!

יוצאים לחופש הגדול 2019
יוצאים לחופשת הקיץ! | צילום: רועי שטראוס, רשות הטבע והגנים

יותר ממליון וחצי תלמידי יסודי הצטרפו לתלמידי התיכון ועובדי ההוראה שחתמו את שנת הלימודים התשע”ט ונהנים בשמש בחופשתם.

מה עברו הילדים בבתי הספר?

לאורך שנת הלימודים שהסתיימה הוחלו רפורמות ותוכניות לימודיות רבות.
בשנה שעברה הוקצאו שעות תגבור נוספות במתמטיקה ואנגלית, נפתחו מגמות חדשות ללימוד 5 יחידות בגרות מתמטיקה, שיעורים פרטיים ברשת וחונכות וירטואליות הקלו על הלמידה בבית ופעולות נוספות שנכללות בתוכנית בעקבותיהן נקבעו שיאים חדשים של כ- 19,200 נבחנים ל- 5 יח”ל לבגרות במתמטיקה, 65% ניגשו לבחינת הבגרות באנגלית ב-4 ו-5 יחידות לימוד.
בתקופות חגי חנוכה ופסח כחצי מיליון ילדים בגילאי גן עד כיתה ג’ השתתפו בתוכנית “בתי הספר של החגים” אשר כללה חוגים, מופעי תרבות, מדריכים ופעילויות נוספות בשעות בלתי פורמליות.

נשמע שחופשת הקיץ הקרובה היא הזמן הכי טוב למלא מצברים לכל אנשי החינוך, שכן בשנה החולפת צומצמו מספר הילדים בכיתות ד’ וימשיכו עם הדגש הזה גם בשנה הבאה לכיתות ה’. גם בגנים הוסיפו גננות וסייעות נוספות, הוסיפו חוגים מסובסדים, תקציבים עודכנו וגדלו גם לחינוך המיוחד, לטובת עובדי ופרחי ההוראה הועמד מערך פיתוח והכשרה מקצועי הכולל מאות מסלולי הכשרה חדשים.
גם מנהלי המסגרות קיבלו יותר חופש פעולה והופחת העומס על כתפיהם באמצעות הקצאה נכונה של שעות פעילות, הוארך זמן חידוש הרישון לבתי ספר ירוקים ועוד.

ולאחר כל זאת, ניתן לומר בשמחה כי-

חופשת הקיץ לילדים החלה באופן רשמי!

נראה כי מנסים להתייעל בחינוך ילדינו בכל שנה, וכמובן שלא מפסיקים להשתפר גם בחופשת הקיץ! משרד החינוך מפעיל לאורך החופשה מגוון פעילויות לילדים ובני נוער, ביניהן “בתי הספר של החופש הגדול”, “ערי הילדים והנוער”, “יורדים בטוח לאילת”, ועוד.

כמו כן, באתרנו תוכלו למצוא אטרקציות, אירועים, מופעים ומקומות לבקר בהם במהלך החופשה. אל תתנו לקטנטנים להצטרף לקריאות ה”משעמם לי!” והישארו מעודכנים בכל הפעילויות הכיפיות והמעניינות לקיץ.

לעוד אטרקציות לילדים בחופש לחצו כאן…

מהמוזיאונים בכל הערים, אולמות התיאטרון והסרטים, דרך אטרקציות חוויתיות לכל המשפחה עד לטיולים בחיק הטבע– אינספור רעיונות להוציא את הילדים ולתכנן איתם חופשת קיץ חמה!

ומה איתכם? מה תעשו עם הילדים בחופשה? יש תוכניות גדולות או שתעדיפו לעבור יום ביומו? טסים? מטיילים בארץ? מוזמנים לשתף בתגובות, בקבוצה בפייסבוק או בתמונה בעמוד האינסטגרם שלנו ונשמח לשמוע ולעזור עם טיפים ורעיונות!

פרטים מלאים באתר משרד החינוך לחצו כאן

אין תגובות

השאר תגובה