פסטיבל הקרון 2019- הצגות לילדים, פעילויות, דוכנים…

פסטיבל לילדים ולכל המשפחה
קונצרט בחולות בפסטיבל הקרון, הצגות ומופעים ייחודיים לילדים | צילום: כפיר בולוטין
פסטיבל הקרון, גן הפעמון

פסטיבל הקרון הייחודי מביא לנו הצגות לילדים ומופעים מהארץ ומחו”ל (גרמניה, ליטא, בלגיה והולנד). השנה יתקיים הפסטיבל בגן הפעמון ובו יוצגו עשרות הצגות, 4 בכורות, מספר הפקות מיוחדות, הצגה מיוחדת המותאמת לקהל החרדי ומופעים למבוגרים מהארץ ומהעולם.

 

פסטיבל לכל המשפחה

פסטיבל הקרון הבינלאומי יציין את שנתו ה-28, כאשר השנה לראשונה מוקד הפסטיבל יהיה בגן הפעמון ובתוכו יופעל גם מתחם פוד טראקס ואוכל לכל המשפחה ויתקיימו מופעים באמפיתיאטרון ובאולם הקרון. לנוחות הקהל, נוספו אתרי מופעים באולמות נוספים כמו מרכז מורשת בגין, מרכז המוסיקה במשכנות שאננים, אמפיתיאטרון הקרון ואולם הבית. ההצגות והאירועים יתקיימו במספר מוקדים קרובים זה לזה, ויאפשרו בילוי יומי מלא למשפחות.

פסטיבל זה הוא ביוזמת והפקת תיאטרון הקרון. נחשב כפסטיבל איכותי וייחודי עם רפרטואר הצגות ומופעים מרחבי הארץ והעולם. תחת ניהולו האמנותי של שחר מרום ומנכ”ל תיאטרון הקרון והפסטיבל יזהר פלורסהיים.

 

בין אירועי פסטיבל הקרון שנה:

כפר השדונים והפיות: בהפקה מיוחדת לרגל הפסטיבל 20 אמנים הקימו כפר אגדתי מקסים. במתחם הפתעות רבות לכל המשפחה: להקת פיות, בוטיק לשדונים, כיתה הפוכה, עץ מכושף ועוד מופעים ופעילויות לילדים.

דומפו דינקי: מופע מצחיק מאוד מגרמניה. מופע תיאטרון ידיים בשילוב נגינה חיה על מערכת תופים.

מה הביאה החסידה?  מופע מיוחד מליטא בהשראת אגדה עתיקה המספרת כיצד החסידות מביאות ילדים לעולם. תיאטרון חפצים מלווה במוסיקה חיה.

צלילים וצלליות: הפקה מיוחדת לפסטיבל – טרום בכורה לאלבום מוזיקה מזרחית לשירי ילדים של להקת “אקוט” בשיתוף עם מאסטרית תיאטרון הצלליות, פטריסיה אודונובן.

בכורה למופע קונצרט בחולות בהפקת הקרון, שייפתח את הפסטיבל באירוע חגיגי במערת צדקיהו והצגות נוספות כגון: ‘מוסטאש החתול’ העיר המזמרת’ ‘מעיל הפלאים’ שזכה לאחרונה בפרס ההצגה הטובה ביותר בפסטיבל חשוב באירופה ועוד.

בוב, בובה ובבושקה: הפקה נוספת מיוחדת לפסטיבל. שלושה מופעים מצחיקים בטכניקות שונות של תיאטרון חפצים. אחד המופעים הוא של תיאטרון TOF הבלגי מהמובילים בעולם, עבודה קצרה ומבריקה במהלכה בובה בסדנה מחליטה על דעת עצמה לסיים את בנייתה…

 

גם למבוגרים ובני הנוער יש מה לראות

טווס: מאת האמן בנימין יום-טוב בהשראת דמויות המתקיימות בעולמו הפנימי והחיצוני של היוצר.

כסופות: האמניות הילה פלשקס ומעין רזניק מעלות מופע תיאטרון בובות, חפצים ורהיטים.

צעצוע זול: האמנית גל לוינסון מופיעה בתיאטרון מחול עם צעצועים צבעוניים וזולים.

FREEZE: לבני נוער ולמבוגרים. מופע המרתק של האמן ההולנדי ניק סטאר (Nick Steur) הוא מפגש טעון בין כוחו של האמן, עוצמתה של האבן והנוכחות המאפשרת של הקהל.

מעצבת בובות הטלויזיה הידועה מריה גורביץ והבמאית המוערכת מאשה נמירובסקי יפגשו בפסטיבל למפגש פסגה במופע ייחודי The Masters – שתי יוצרות, חומרים שונים ופסנתר כנף אחד.

בנוסף יתקיימו בפסטיבל מפגשי אמן מקצועיים ומפגש עם אורחים מתוכנית החשיפה הבינלאומית המתקיימת במהלך הפסטיבל בסיוע משרד החוץ.

לאתר האירוע לחצו כאן…

כרטיסים בטלפון 3569*

פרטי המקום
נשמח לדעת!



בני נוער, זוגות, כל המשפחה חלק מהפעילויות בחינם וחלקן בתשלום

מחירים

בהתאם לטיול/פעילות

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה