פסטיבלים ללא תשלום מנתניה עד אופקים אוגוסט 2019

ארמונות ענק מחול
חול הופך לאומנות | צילום: פסטיבל ארמונות החול, אשקלון
פסלי ענק מחול בפסטיבל ארמונות החול לכל המשפחה

בימים אלו נערמים לאורך חופי אשקלון כ-1,000 טונות של חול, אותם יהפכו אמני פיסול בחול מכל העולם לפסלי ענק במסגרת פסטיבל אשקלון הבינלאומי. מה עם סלפי שמעוצב במיוחד בשבילכם? פסטיבל הסלפי בנתיבות מציע עמדות מעוצבות לסלפי המושלם. פסטיבל תיאטרוני רחוב, המגיע בפעם השלישית בנתניה ואופקים, ייתן לכם הרבה יותר ממופעי ליצנות. עם תיאטרון רחוב, חוויות קרקסיות ואטרקציות לכל המשפחה. כל-כך הרבה פסטיבלים ללא תשלום, אז לאן תקחו את הילדים?

 

פסטיבל אשקלון הבינלאומי לפיסול בחול

עיריית אשקלון מזמינה את הקהל הרחב ליהנות מפסטיבל אשקלון הבינלאומי לפיסול בחול, שייערך בחוף בר כוכבא בעיר. הפסטיבל יארח עשרה אמני חול מהולנד, ספרד, רוסיה, ארה”ב, הרפובליקה הצ’כית ומדינות נוספות, שיגיעו לישראל ליצור פסלי ענק לאורך הטיילת בעיר.
החל מהשעה 18:00 תתמלא הטיילת באומני רחוב שיציגו מופעי קרקס, מופע אקרובטיקה, מתחם של פסלים חיים, תהלוכות קומיות, תיאטרון רחוב, מתחמי הפעלה מוזיקליים, מתחם מזון של פוד-טראקים עם אוכל צמחוני, בשרי וחלבי.
בין הפסלים המוצגים המתנשאים לגובה של למעלה מ-5 מטרים: היפה והחיה, בת הים הקטנה, הברווזון המכוער, אלזה ואנה, כיפה אדומה והזאב, אלאדין והג’יני, מוהאנה, וגיבורי אגדות מוכרים ואהובים נוספים.

לאורך כל ימי הפסטיבל, יתקיים הפנינג לכל המשפחה ברחבי הטיילת שיכלול סדנאות פיסול בחול על ידי מיטב המדריכים בארץ, מתחמי יצירה לכל המשפחה ואטרקציות נוספות.

מתי: ראשון – חמישי, 18-23/8/2019, בין השעות 18:00-22:00 | יום שישי בין השעות 10:00-16:00.

כמה: ללא תשלום.

 

 

פסטיבל הסלפי בנתיבות

אחד הטרנדים שכבשו את העולם מגיע לישראל בפסטיבל ראשון מסוגו: פסטיבל הסלפי הראשון בישראל. הפסטיבל בנתיבות לוקח את תופעת הסלפי למקום חדש, אומנותי ומסקרן. עשרות עמדות צילום חווייתיות ועבודות אומנות לצילום סלפי מטורף שעוצבו במיוחד לפסטיבל על ידי אמנים שונים.
בנוסף יוצגו מופעי רחוב, מיצגים, עמדות מגוונות ואטרקציות לכל המשפחה.

 

איפה: רח’ סמלו, אופקים.

 

מתי: רביעי – חמישי, 29-28.8, בין השעות 22:00-18:00.

 

כמה: ללא תשלום.

 

 

 

 

מופעי רחוב לכל המשפחה בפסטיבל האופקים הרביעי
הרמן והנרייט משוויץ בפסטיבל הליצנות | צילום: פסטיבל אופקים הרביעי

 

חגיגת תיאטרוני רחוב מהעולם באופקים 2019

לאור ההצלחה האדירה בשלוש השנים הראשונות, יתקיים גם השנה באופקים הפסטיבל הרביעי. עשרות אמנים מהארץ והעולם ימלאו את רחוב הרצל בעיר ויציגו מופעי תיאטרון רחוב מקוריים במגוון דמויות מסקרנות וצבעוניות.

במסגרת הפסטיבל יציגו עשרות אמנים מהארץ והעולם תיאטרוני רחוב במופעים מקוריים, מיצגים, תהלוכות תיאטרליות, מופעי קרקס, ג’אגלינג’, ועוד. הזמרת נסרין קדרי תפתח את הפסטיבל במופע חגיגי בערב גאלה שיתקיים ביום שלישי 20.8 בהיכל התרבות בעיר, ויתר מופעי הרחוב יחלו למחרת.

מבין המופעים שיתקיימו במהלך ימי הפסטיבל: מופע אקרובטיקה עוצר נשימה על חבל דק המתוח גבוה בשמיים בין שני בניינים, מופע תופי טאיקו המבוסס על יסודות אומנות הלחימה, מופע מחול אפריקאי המגיע מחו”ל לריקודים סוערים בהשתתפות הקהל, פסלים חיים ועוד מיצגים.

הפסטיבל מציע חוויה נפלאה לכל המשפחה, ומרחיב את הידע על תחום תיאטרון רחוב. הקהל הרחב מקטן ועד גדול יוכל ליהנות מתיאטרון רחוב המוצג בכישרון רב, עם מסרים חשובים והרבה הנאה.

 

איפה: רחוב הרצל, אופקים.

 

מתי: רביעי – חמישי, 21-22.8, בין השעות 18:30-22:30.

 

כמה: ללא תשלום.

פרטים נוספים: פסטיבל אופקים בפייסבוק: לחצו כאן…

 

 

משעשע לכל המשפחה
ג’אגלר בפסטיבל הליצנים בנתניה| צילום: נורית מוזס

 

 

פסטיבל נתניה הבינלאומי לתיאטרון רחוב וליצנות ה-6

עיריית נתניה מארחת השנה את פסטיבל תיאטרון רחוב וליצנות של ישראל בפעם השישית. למשך שלושה ימים בחודש אוגוסט תוכלו לצפות בעשרות מופעי חוצות מהארץ ומהעולם, הצגות ליצנות ותיאטרון רחוב מקוריות בבכורה עולמית. גם הילדים וגם המבוגרים יהנו ויצחקו, וייהפכו את רחוב הרצל בנתניה לרחוב המעניין ביותר לכל המשפחה.
הפסטיבל שסחף עשרות אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ, מקיים בנוסף הצגות ליצניות והומוריסטיות באולמות העיר בתשלום סמלי. כל המופעים וההצגות ימחישו כי ליצנות זה לא רק אף אדום אלא מגוון דמויות הומוריסטיות המציג תיאטרון משובח ומסקרן.

 

איפה: רחוב הרצל, נתניה | היכל התרבות ע”ש ספי ריבלין קריית השרון, נתניה | מתחם הגג, נתניה.

 

מתי:

שלישי-חמישי 13-15.8: הצגות ליצנות באולמות בתשלום סמלי

רביעי-חמישי 14-15.8: מופעי חוצות, בכניסה חופשית, ברחוב הרצל נתניה

 

כמה: עלות משתנה בהתאם למיקום ההופעה.

פרטים נוספים: פסטיבל נתניה הבינלאומי לתיאטרון רחוב וליצנות, בפייסבוק: לחצו כאן…

 

 

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם

מחירים

ללא תשלום ללא עלות

מה באזור?

אין תגובות

השאר תגובה