שעון חורף 2019: בלילה שבין שבת לראשון מזיזים את השעון שעה אחורה

שעון חורף 2020, מתי מזיזים את השעון?
שעון חורף 2020 מתי מזיזים את השעון?

אז מתי מזיזים את השעון אחורה? ישנים שעה יותר או אולי פחות? כמו כל הדברים הטובים שנגמרים בסוף… גם שעון קיץ 2019 מגיע לסיומו בסופ”ש הקרוב עם המעבר הרשמי אל שעון חורף 2019 שיקרה באמצע הלילה שבין שבת לראשון. 

אם גם אתם שואלים את עצמכם שעון חורף מתי? וחוששים להתעורר בוקר אחד כשאתם באיחור לעבודה והילדים עדיין ישנים כדי שתרשמו לכם שהמעבר לשעון החורף יקרה ממש בקרוב במוצאי שבת הקרוב, בלילה שבין שבת לראשון, מזיזים את השעון שעה אחת אחורה, בלילה של שבת ה-26 באוקטובר לפנות בוקר של ה-27 באוקטובר בשעה 2:00 לפנות בוקר והילדים ו…אנחנו נרוויח עוד שעת שינה.

שעון חורף 2019 מתי זה מתחיל?

בסוף השבוע הקרוב, בלילה שבין מוצאי שבת, 26.10.19 (כ”ז בתשרי תש”פ) ליום ראשון 27.10.19 (כ”ח בתשרי תש”פ)
ושעון הקיץ תשע”ט 2019, מסתיים רשמית. שעון הקיץ שנמשך 210 ימים, יתחלף לשעון חורף, מה שאומר ששעות האור יתקצרו והשקיעה תוקדם בשעה.

מתי מזיזים את השעון אחורה?

כדי להתעדכן בזמן אמת, תצטרכו לשים שעון ולהתעורר בשעה 2:00 לפנות בוקר… ואז להזיז את מחוגי השעון שעה אחת אחורה לשעה 01:00 (אתם יודעים שאפשר גם לעשות את זה בשעה שהולכים לישון… מי יידע?…)

למרות שהיו שמועות על ביטול המעבר בין שעון קיץ לחורף באיחוד האירופי (ובעקבותיהם אולי גם בישראל) בשלב זה המעבר בין השעונים ממשיך כרגיל. שעון הקיץ בישראל השנה נמשך 210 יום והוא יימשך עד סוף מרץ 2020.

אמנם מרוויחים שעת שינה, אבל מפסידים שעת אור אחת בכל יום עד החזרה לשעון הקיץ.

ו…מתי עוברים לשעון חורף 2020?

שעון הקיץ יחזור בלילה שבין שישי לשבת ב-27 במרץ 2020, ב’ בניסן תש”פ.

לקראת המעבר לשעון החורף,  ציין שר הפנים, אריה דרעי כי שעת האור הנוספת בשעון הקיץ הארוך שמסתיים בסוף השבוע, תרמה לאזרחי המדינה ותרמה תרומה גדולה לכלכלה ולמסחר. עוד הובטח כי שעון החורף שיחל בסוף שבוע הקרוב, יסתיים לפני חג הפסח המתקרב עלינו לטובה.

מידע נוסף באתר משרד הפנים… 

 


ומה עושים עם הילדים בחורף?
לחצו כאן וקבלו המון רעיונות לפעילויות לילדים בחורף.., עכשיו ששעות האור מתקצרות ונעשה חשוך מוקדם יותר.

תגובה אחת

  1. מדוע החלפת השעון מקיץ לחורף, נעשית בשעה 02:00 ולא בחצות, או כל שעה סבירה אחרת?

השאר תגובה