ווינטר סאן פסטיבל winter sun festival: חורף של פסטיבלים באילת

פסטיבל חורף באילת
להיות באילת ולהרגיש בחו"ל...

כשאנחנו טסים לטיול בחו״ל, כולנו מחפשים את המקומות של המקומיים, את המסעדות, את המפגשים הקטנים עם אנשי המקום, את מסלולי הטיול הקלילים והיפים שלא דורשים הערכות גדולה ותקציב גדול, את חופי הים אליהם נוכל להגיע כדי לחוות חוויה נהדרת, ובחינם, או בעלות סבירה. אז למה לא בארץ? בחורף הקרוב יתקיים ווינטר סאן פסטיבל עם 35 אירועים שונים ברחבי אילת…

בנוסף לכל האטרקציות החורפיות באילת, הווינטר סאן פסטיבל עולה בחורף הקרוב, ואתם מוזמנים להגיע לאילת ולהרגיש בחו”ל: לטייל במקומות חדשים, לאכול במסעדות אותנטיות ומיוחדות, לשנרקל בחופים שפחות עמוסים ולבלות כמו המקומיים…

 

 

 

טיולים, פסטיבלים וחגיגות באילת

פרוייקט חדש של תאגיד התיירות אילת מציע למטייל העצמאי מסלולי תוכן עם פינות חמד סודיות ולא מוכרות, אשר אוגדו בחוברות בחלוקה לנושאים והמלצות שיציגו בפני המטיילים את אילת האמיתית והאותנטית, שמחוץ ללובי לבריכת המלון ולטיילת. אילת של האילתים המקומיים. היכן שהם אוכלים, מבלים ומטיילים.

מסלולי הטיול ייקחו את המטיילים לשנרקל בין דגים צבעוניים בשונית האלמוגים ובחופים שהאילתים הולכים אליהם עם המשפחה, לטייל במסלולים מפתיעים בתוך העיר או לצאת מעט החוצה. לנופי מדבר בראשיתי, שבילים מתפתלים בין הרים וסלעים בשלל צבעים וצורות, פינות חמד, בעלי חיים וצמחייה מדברית ייחודית לאזור ותצפיות עוצרות נשימה.
בכל מסלול טיול נכתב כל המידע האפשרי שיעזור למטייל להתמצא באופן עצמאי ולהגיע בקלות ובנוחות לכל מקום.

בנוסף יתקיימו פסטיבלים ברחבי העיר, ביניהם: מוזיקה אלקטרונית, מוזיקה יוונית, צילום תת-ימי, גרפיטי ויין. בנוסף גם 3 אירועים בולטים לילדים: פסטיבל אומנות רחוב, פסטיבל אומנות בצבעים ופסטיבל תיאטרון רחוב.

אילת תציע בחורף הקרוב 35 פסטיבלים ואירועי תרבות במהלך 5 חודשי החורף החמימים.
הפסטיבלים יופקו במסגרת פסטיבל בינלאומי עונתי, שיימשך כחמישה חודשים רצופים בין נובמבר 2019 לאפריל 2020, ויציע אירועים בינלאומיים בתחומי תרבות שונים.

תוכלו גם לאכול במסעדות של המקומיים, חלקם מוסדות קולינריים ותיקים ואהובים וחלקם מקומות טרנדיים ומגניבים, ב-2 מסלולים קולינריים: האחד באזור התעשייה והשני בשדרות התמרים. בית תרבות ליין שבו מתקיימת חגיגה גדולה בימי שישי, מסעדה הודית נפלאה, מאפייה קטנה ומטריפה ופטיסרי שבו קרואסון בטעמים שמימיים ועוד…

 

ריף הדולפינים אילת
בגונדולה הצפה בריף הדולפינים כבר הייתם?…

 

 

ווינטר סאן פסטיבל, אילת: פרטים נוספים

מסלולי הטיול נכתבו ע”י יעל לרנר, יועצת לפיתוח תיירות וכותבת תוכן תיירותי במסגרת פרויקט Discover Eilat, שמטרתו ליצור חיבור בין התיירים בעיר לקהילה האילתית, לחוויה המקומית, לאנשים שמאחורי האטרקציות ולמקומות שמאפשרים את המגע וההיכרות האישיים.
חוברות המסלולים כתובות באנגלית ויחולקו בשדה התעופה רמון, במרכזי התיירות בעיר ובבתי המלון. בנוסף, ניתן יהיה למצוא אותם באתר האינטרנט של תאגיד התיירות אילת, שם יצורף לכל סיור סרטון שייתן טעימה מהחוויה הצפויה.

בימים אלה פורסמו תוצאות המכרזים להפקתם של 14 פסטיבלים בינלאומיים חדשים, וביניהם: מוסיקה אלקטרונית, מוסיקה יוונית, צלילה וצילום תת ימי, אופנה בינלאומי, אמנות רחוב, אינסטגרם, גרפיטי, יין במדבר, גיטרה ועוד. זאת בנוסף לכ-20 פסטיבלים בינלאומיים המתקיימים בעיר, בהם פסטיבל ג’אז חורף, פסטיבל אילת למוזיקה קאמרית, פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב ועוד.

 



Booking.com

המוצר התיירותי הייחודי הזה ישווק על ידי משרד התיירות בחו”ל ועל ידי תאגיד התיירות בארץ, ואליו יתווספו מבצעים, הטבות והנחות במלונות ובאטרקציות.

ביוזמה משותפת של משרד התיירות, תאגיד התיירות אילת, עיריית אילת והתאחדות המלונות בעיר הוקם הווינטר סאן פסטיבל לאחר תכנון וחשיבה בשלוש השנים האחרונות. מטרת הפסטיבל היא להעצים את מיתוגה של אילת בעולם כמרכז תרבות תוסס, אשר מציע בנוסף לשמש נצחית ולחופים נפלאים, גם אירועי תרבות בינלאומיים במגוון עצום של תחומים וסגנונות, שיפנו לכל הגילאים ולכל סוגי הבילוי וההעדפות התרבותיות.

מנהלת אגף בכירה חו״ל במינהל השיווק, שרה סלנסקי: “משרד התיירות משקיע ומקדיש מאמצים רבים לפיתוח המוצר התיירותי באילת. לצד המהפכה בנסיקה של חברות תעופה זרות המגיעות לאילת, אנחנו משווקים אירועי תוכן עשירים ומגוונים שיהפכו את השהייה של התיירים למהנה עוד יותר”.

שבי שי, מנכ”ל התאחדות המלונות אילת: “גורמי התיירות העיקריים הפועלים בעיר הגיעו למסקנה שעל מנת שניתן יהיה להתמודד בהצלחה עם יעדי נופש מתחרים, עלינו ליצור תוכנית שתציע לנופש הפוטנציאלי את הערך המוסף שהוא מחפש.  בצד המלונות בכל הרמות המציעים מגוון של שירותים, למזג האויר החורפי המושלם ולאטרקציות, תופק שורת ארועים שתיתן את המענה לחופשה המושלמת”.

 

אילת בחורף
בין הפסטיבלים והפעילויות כדאי גם לצאת מהעיר לטיול ברחבי הנופים המדהימים של האיזור

 

 

לפרטים נוספים באתר תאגיד התיירות אילת: לחצו כאן… 

 

 

דילים לאילת:

 

אל תחכו לקיץ… זה הזמן הכי טוב למצוא דילים שווים לאילת:


Booking.com

אין תגובות

השאר תגובה