פעילות לילדים בסוף השבוע: סרט אישי, חדר בריחה, הצגות ועוד…

חאן ללינת שטח
מטבח שדה בחאן - מאובזר עד הפרט הכי נשכח | צילום: אור זקש

מתרגשים? השבוע ייצא לדרך שבוע החלל הישראלי, מה שאומר שמיום ראשון מגוון מקומות יציעו פעילויות ללא עלות. בנוסף, ניתן להשתתף בסדנת סטופ-מושן, לשחק בגן פסלים, לסגור תחפושת לפורים, לצאת מחדר בריחה, להחליק על הקרח במקום סגור… יש מגוון הצגות וסרטים, ובקיצור – לא חסר מה לעשות עם הילדים בסוף השבוע הקרוב.

לאן תצאו לטייל השבת? מוזמנים להתלכלך בצעדת בוץ, לבקר צבים במרכז הצלה, ללכת בשביל הרגליים היחפות, לטייל בשמורה נסתרת, לשמוע את סודות החורף מחיות הבר, לסייר לאור עששיות, לגלות מלאכות עתיקות, לשלב טבע ואומנות בפעילות בגן פסלים, לשחק במשחק בריחה בגן לאומי, לסגור חניון לילה לכל המשפחה או להשתתף בתחרות צילומים.

 

פעילות לילדים בסופ”ש

לכל פעילויות סוף השבוע, סרטים והצגות: לחצו כאן…

 

שבוע החלל הישראלי

פתחו יומנים: השבוע מתקיים שבוע החלל הישראלי. מה שאומר שמוזיאונים, מצפי כוכבים ומקומות נוספים נפתחים ללא תשלום ומקיימים מגוון של פעילויות מיוחדות לילדים, בני נוער ומבוגרים.
השנה נושא שבוע החלל הוא: חיים ועובדים בחלל, ותוכלו למצוא פתרונות למגורים בחלל, לשמוע הרצאות מאסטרונאוטים, להשתתף בסדנאות ומופעים חד פעמיים, להתנסות במסע לעולמות חדשים, לגלות מהו מקצוע החלל שמתאים לכם, להכיר את תפריט האוכל שלכם בחלל, להבין איך עובד ספינר בחלל, לנווט בין כוכבים, ועוד.

לכל הפרטים על שבוע החלל הישראלי 2020…

 

כניסה חינם למוזיאון
שבוע החלל במוזיאון המדע בירושלים | צילום: אבי חיון

 

יוצאים למסע בלי ווייז

במוזיאוני חיפה יש הפעלות מגניבות לילדים בסוף השבוע הקרוב:
במוזיאון הימי הלאומי מזמינים אתכם להבין איך יצאו בני אדם למסעות אל הלא-נודע, לפני שהיו מפות מדוייקות ושעונים. בואו להכיר את המצפן העתיק, ולהכין בסדנה שעון שמש ומפה עתיקה.
בנוסף, במוזיאון חיפה לאמנות ניתן ליצור סרטון אנימציה מקורי בסגנון סטופ-מושן (Stop Motion) דרך הסמארטפון.

לכל הפעילויות במוזיאוני חיפה בשבת…

 

פעילות במוזיאון לילד
בואו להכין סרט מצוייר כמו פעם | צילום: יעל גרוסמן ארזואן

 

פיראטים עם הילדים

הגינה מחכה לכם, רעננה אחרי הגשם, שתגיעו לקטוף וליהנות מכל מה שתראו. בשבת הקרובה מתארחת גם הצגה פעילה בשם: פיראטים, של תיאטרון עדימא.
הילדים יוכלו גם לעצב לעצמם עציץ ולשתול בו שתיל משלהם. בנוסף, תוכלו להצטרף לסיור בגינה, לשתול צמחי חורף, לקטוף פירות הדר ולסחוט אותם למיץ. אפשר גם להאכיל את החיות בפינת החי ולשחק בארגז החול המלא בהפתעות…

לכל הפרטים חייגו: 053-9382203

 

הצגה פעילה לילדים בגינת אוכל
הצגה פעילה לילדים | צילום: משק הלברכט

 

סיור משפחתי באופניים

בגני יהושע יש בסוף השבוע הקרוב רכיבה משותפת בקבוצה למשפחות. אורך המסלול הוא 10 ק”מ, במסלול מעגלי בפארק מנחם בגין ובפארק אריאל שרון. בואו להכיר את הטבע העירוני.
בנוסף, יצא סיור בעקבות פרחי החורף בגני הטבע. בואו לשמוע סיפורים, להכיר את היחסים בין הדבורים לפרחים, ללמוד על האבקה וליצור לעצמכם מגדירים.

לפרטים נוספים חייגו: 053-9382946

 

 

סיור אופניים לכל המשפחה
סיור טבע על אופניים לכל המשפחה | צילום: יח”צ

 

מחפשים מקום סבבה לשבת בו מסביב למדורה?

חאן מסביב למדורה מזמין את כל המשפחה לישון ולהשתתף במגוון סדנאות תוכן לכל המשפחה. החאן מוגדר כחאן חינוכי, והוא ממוקם בחורשה רחבה בקיבוץ המחנכים, אשבל בגליל התחתון. כל הסדנאות בחאן מועברות על ידי מדריכים המגיעים מתחום החינוך הבלתי פורמאלי.
בין הסדנאות תוכלו למצוא: ניווט שטח, בנייה מחנאית, סדנת תיפוף, ODT סוסים, יצירה סביבתית, סדנת אקרובאלנס ועוד. בנוסף לסדנאות, באיזור מסלולי טיול שיתאימו לכל המשפחה ומסלולי אופניים.
בחאן תוכלו ללון באוהל גדול או להגיע עם אוהל משלכם, לפי העדפתכם האישית. יש מקום גם להקמת אוהלים, בנוסף לאבזור רב המאפשר לכם טיול במינימום אריזות.

לפרטים נוספים חייגו: 053-9382642

 

חאן לילדים
מסביב למדורה בחאן מסביב למדורה… | צילום: אור זקש

 

איך יוצאים מזה?…

חדר בריחה בראשון לציון, שמיועד לילדים ובני נוער: מסתורי. הצטרפו לשולחן העגול ותשחקו כאבירים, או שתנסו לצאת מהספינה עליה אתם לכודים בעקבות טורפדו… לגילאי 15 ומעלה יש את חדר הבריחה הודיני, בו תצטרכו להשתחרר מהכלא בכוחות עצמכם. כל החדרים מושקעים ומתוכננים בקפידה בתפאורה ובסיפור הרקע.

לתיאום משחק חייגו: 053-9382948

 

מסתורי- חדרי בריחה בראשון לציון

 

 

עוקבים באינסטגרם?

מוזמנים להצטרף אלינו באינסטגרם ולקבל המון רעיונות לבילוי כל יום עם הילדים ישירות לפיד.
רוצים לשתף את התמונות מהטיולים שלכם? מוזמנים לתייג אותנו  (@kinderland) בסטורי או
בתמונות שאתם מעלים ונשתף את התמונות והסרטונים הטובים לכולם.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by kinderland קינדרלנד (@kinderland) on

מתוכננים לפורים?…

קולקציית התחפושות של שושי זוהר לקראת פורים 2020 כבר יצאה לדרך. תחפושות חמות השנה: נועה קירל, כוכבת הילדים עם עשרות תחפושות חדשות בדמותה ובעיצובה, הקומיקס מככב וגם תחפושות בלעדיות של PLAY פסטיגל.
להקת הבנות פורמולה, ג’וקרים וליצנים מפחידים, הכריש ששווה מיליונים בייבי שארק. בנוסף, דמויות מתוך שוברי הקופות החדשים של דיסני: אלאדין, פרוזן 2 ומרי פופינס.

לכל התחפושות החמות לפורים…

 

תחפושת אמא ובת
מחפשות תחפושת אמא ובת? מיס גלידה טרופי… | צילום: סטודיו שושי זוהר

שתהיה שבת נעימה וחמימה
מכולנו בקינדרלנד 🙂

אין תגובות

השאר תגובה