מצילים קוף: מקלט הקופים הישראלי – פרויקט להצלת המקלט

פארק הקופים, אטרקציות לחופש הגדול לילדים
קופי הסנאי בפארק הקופים

אוהבים קופים? בואו לעזור להם- תורמים כספים למקלט הקופים ועוזרים להציל קופים: בעקבות הסופה העזה שהגיעה בסוף השבוע האחרון (13-14.3), חטף מקלט הקופים ביער בן שמן מכה קשה ביותר. עכשיו, לא מספיק הקורונה, צריך המקלט להתמודד עם ההוצאות, הביטולים והטיפולים.

אתם מוזמנים לסייע למקלט ולהשתתף בפרויקט גיוס התרומות למקלט על ידי כך שתתרמו למקלט עבור הטיפול באחד הקופים החיים במקלט כמחווה אנושית.

מקלט הקופים הישראלי ביער בן שמן הוא לא עוד אטרקציה למשפחות. מקלט הקופים הוא מרכז הצלה וחינוך, שפותח בפני המבקרים את עולמם המרתק של הקופים בתוך אזורי מחייה פתוחים וחורש טבעי.

לפרטים נוספים על תרומות למקלט הקופים חייגו: 053-7106942

 

פרויקט התרומות  למקלט הקופים

מקלט הקופים הוא עמותה ללא מטרות רווח שעוסקת בהצלה ושיקום קופים. למרכז ההצלה מגיעים קופים שיצאו ממעבדות המחקר, קופים שאנשים ניסו לגדל, בניגוד לחוק, בבתים בניסיון להופכם לחיית מחמד, קופים שהוברחו ארצה וגודלו בתנאים קשים, וכל קוף אחר במצוקה.

בבית ספר לקופים, שנמצא במרכז ההצלה, לומדים הקופים כיצד לחיות שוב בחברת קופים, דבר שחשוב לרווחתו הנפשית של כל קוף. הקופים שחיים ברחבי המקלט הם קופים שזקוקים לעזרה וזוכים במקלט לבית מקצועי חם ואוהב.

בעקבות הסופה התמוטטו המון עצים, ומקלט הקופים זקוק להמון עזרה בשיקום המקלט.
הקופים, בינתיים, ממשיכים לאכול, לשחק ולטפח זה את זה, טיפול רפואי לפי הצורך וחימום בלילות. כדי שיוכלו להמשיך בעבודת השיקום לקופים, המקלט מבקש את עזרתנו, באמצעות פרויקט מיוחד ונוגע ללב.

לעזרה לקופים: לחצו כאן…

מדובר על תרומה וסיוע כספי למימון השהייה של קוף ספציפי במקלט.

התרומה שלכם תסייע למקלט בטיפול השוטף כמו: אוכל, טיפול רפואי שגרתי או לפי צורך, העשרות, חימום וכל שאר הצרכים של הקופים. התרומה עבור קוף ספיציפי יכולה להיות אפילו מתנה מיוחדת ליום הולדת.

 

מקלט הקופים, פארק הקופים ביער בן שמן
קוף מקוק ברברי משחק עם סביבון. | צילום: אלכסיס לם

 

פרטים נוספים על הפרויקט

על כל תרומה שולחים מהמקלט תעודה ותשורות שונות בהתאם. אין אפשרות להבטיח שבביקור במקלט תוכלו לראות את הקוף הספציפי שתרמתם לו, משום שלקופים ישנם אזורי מחיה המאפשרים להם פרטיות אחד מהשני ובני אדם.

מצד שני, במידת האפשר, ישמחו במקלט לעשות את מירב המאמצים כדי לאפשר לכם לראות את הקוף שתרמתם עבורו מבלי לפגוע בשגרת המקלט.

האפשרויות המוצעות לתרומה עבור כל קוף נעות בין 150 ₪ ועד ל-8000 ₪.

המעוניינים לתרום מוזמנים לתרום דרך האתר בקישור הזה: כאן…

להתקשר למקלט הקופים: 053-7106942

ליצור קשר במייל:  monkeypk@netvision.net.il

 

אין תגובות

השאר תגובה