פעילויות במיוחד לסוף הקיץ בירושלים

מוזאון המדע בירושלים
סוף הקיץ במוזיאון המדע בירושלים | צילום: איתמר גינזבורג

סוף אוגוסט הוא זמן מעולה להתרחק מהלחות והחום, וליהנות עם הילדים וכל המשפחה מביקור של יום או יומיים בעיר עם האוויר הכי צלול. בחגיגה של פעילויות תמצאו המון של פעילויות ואטרקציות במיוחד לסוף הקיץ, שיבטיחו בילוי מהנה ואיכותי לכל המשפחה והגילאים.

בין הפעילויות יהיו חגיגת מים וסבון במוזיאון המדע, הרפתקה קסומה בגן הבוטני, סיורים תיאטרלים, משחקים אינטראקטיבים והתנסויות בכלי נגינה חדשים וישנים במוזיאון המוסיקה העברי, אוכל משובח בעיר ומלונות במבצע. כל הפעילויות בהתאם לתו הסגול, ואל תשכחו להביא סוודר לשעות הערב…

 

פעילויות לסוף הקיץ בירושלים

 

מוזיאון המדע בירושלים
מוזיאון המדע פתוח רצוף עד סוף החודש | צילום: איתמר גינזבורג

 

 

פעילויות מדעיות במוזיאון

אחרי שהיה סגור עוד מאז הסגר הראשון, סוף סוף נפתח מוזיאון המדע בירושלים. המקום  ואתם מוזמנים לגלות את התערוכות וליהנות מהתנסויות מיוחדות, סדנת חוץ ועוד.

בין הפעילויות במוזיאון לכבוד סוף אוגוסט תתקיים פעילות להטסת מטוסי נייר במשגר המטוסים, תכירו מבנים מיוחדים ותבינו למה בניינים לא נופלים, תכתבו באמצעות קרני אור, תוכלו למדוד חום בדרך מיוחדת עם צילום תרמי, תפעילו מערבולות אוויר ומים

בנוסף תוכלו להכיר מגוון צמחי מאכל שגדלים על קיר, ולהנות מחגיגת מים, בועות סבון ואלכוג’ל שתתקיים בגן המדע שבתוך המוזיאון. הילדים יוכלו לבנות מזרקת מים שיוכלו לקחת איתם הביתה.

איפה: מוזיאון המדע ע”ש בלומפילד, קרית המוזיאונים 3, ירושלים.
מתי: בימים ראשון עד חמישי ושבת בשעות 18:00-10:00 | בשישי בין השעות 14:00-10:00.
כמה: ילד עד גיל 5 חינם | 45 ₪ לילד או מבוגר | כרטיס משפחתי: 160 ₪ | הנחות לזכאים.

רכישת הכרטיסים רק בהזמנה מראש באתר המוזיאון. לרכישה: לחצו כאן…

 

 

ארץ האגדות בגן הבוטני

בשעות הערב נשפך קסם על הגן הבוטני וממלא אותו באווירה מופלאה ומלאת צלילים, סיפורים ומשחקים. בין השבילים ובפינות מסתוריות יוכלו הילדים לפגוש דמויות מהאגדות ולבקר בתשע תחנות, בכל אחת מהן פעילות מיוחדת שמותאמות לאגדה.

הדייג ודג הזהב בהצגה דינמית, מסגרות צילום של הארנב ועליסה בארץ הפלאות, קיר החידות של המפטי דמפטי, שביל המשאלות המסתורי, מפגש עם כיפה אדומה ביער ועוד…

מוזמנים ליהנות מתאורה מיוחדת ואפקטים קסומים, הקרנות על צמרות העצים והצמחים באזור, מוסיקה וצלילים קסומים שקיימים רק באגדות….

האטרקציה מתאימה בעיקר לילדים מגיל 3 עד 12.

איפה: הגן הבוטני האוניברסיטאי, גבעת רם. רחוב זלמן שניאור 1, ירושלים.
מתי: עד ה-31 באוגוסט 2020. שעות פעילות מראשון עד חמישי החל מהשעה 22:30-17:00 | מוצ”ש עד השעה 22:30.
כמה: כרטיס רגיל מגיל שנתיים ומעלה: ₪79 | כרטיס ירושלמי: 29 ₪ | מנויים: 25 ₪ | הנחות לזכאים.

לרכישת כרטיסים באתר האינטרנט: לחצו כאן…

 

מוזיאון המוזיקה
מוזיאון המוסיקה העברי בירושלים | צילום: ליאור לינר

 

פעילויות מוזיקה ותיאטרון לסוף הקיץ

המוזיאון השתדרג במיוחד לימי הקיץ ומזמין אתכם להכיר דמויות מוזיקליות, ליהנות מסרטים ייחודיים חדשים בהפקת הצוללת הצהובה, להכיר ולהתנסות בכלי נגינה חדשים וייחודיים שנתרמו לאחרונה למוזיאון, להצטרף למשחקים אינטראקטיביים בחללים השונים וליהנות מסיור וירטואלי בבית המקדש בעזרת משקפי מציאות מדומה (VR).

הכל תוך שמירה על הנחיות התו הסגול.

במוזיאון יתקיימו פעילויות לסוף הקיץ, ביניהן סיורים מוזיקליים-תיאטרליים לכל המשפחה (מודרכים או עצמאיים) בשילוב תלבושות ודמויות היישר מארצות הגלות. בסיור מודרך תוכלו להכיר כ-250 כלי נגינה, לשמוע על ההיסטוריה של כלי הנגינה הנמצאים בכל חלל וחלל במוזיאון, על האנשים המרתקים שנהגו לנגן בהם בתפוצות, על המדינות מהן הם הגיעו וכמובן להתנסות בנגינה. כלי הנגינה מחוטאים באופן שוטף.

לשדרוג חוויית המוסיקה והעצמתה הופקו 8 סרטים חדשים לטובת קהל המבקרים שיוקרנו החל מחודש אוגוסט.
הסרטונים, בהשתתפות חברי התזמורת האנדלוסית, מקמאת העותמנים מובילי הזמר התימני, נגנים נוספים ואמנים שונים, מלווים בקריינות של המוזיקאי יאיר דלאל.

בנוסף ניתן לצאת לסיורים עצמאיים בעזרת סבא לוי, המדריך הוירטואלי, שמלווה את המבקרים במוזיאון. את סבא לוי ניתן להכיר באמצעות הטאבלט בכניסה למוזיאון.

הפעילות מתאימה לגילאי 3 עד 103. מוזמנים להצטרף למשחקים האינטראקטיביים במקום.

איפה: מוזיאון המוזיקה העברי – רחוב יואל משה סולומון 10 נחלת שבעה.
מתי: עד 31.8.20.
כמה: רגיל: 60 ₪ | אזרח ותיק או ילד מגיל 5 ומעלה: 45 ₪ | סטודנט: 40 ₪ | חייל: 32 ₪.

לפרטים נוספים ותיאום הגעה מראש בלבד בטלפון: 02-5406505

 

הצגה לילדים בתיאטרון הקרון בירושלים
טוטו וחברים בפסטיבל בתיאטרון הקרון | צילום: כפיר בולוטין

 

אוגוסט דיגיטלי בתיאטרון הקרון

פעילות הקרון עוברת לזום וליוטיוב עם מיטב ההצגות, מיטב האמנים והיוצרים. מיטב הצגות הקרון, סדנאות יצירה, תיאטרוני סיפור ומפגשים עם אמנים בזום וביוטיוב לקטנטנים ולגדולים.

פעילויות לסוף הקיץ יתקיימו בימי ראשון, שלישי וחמישי במהלך אוגוסט מוזמנים לצפות בהצגות מצולמות שיעלו ליוטיוב ויהיו פתוחים לצפייה במשך 3 ימים, ולהצטרף למפגש עם אמנים.
בימי שני ורביעי מוזמנים ליהנות מתיאטרון סיפור וסדנת יצירה לקטנטנים בזום.

מתאים לגילאי שלוש עד 10. רשימת ההצגות והפעילות באתר הקרון: לחצו כאן…

מתי: עד סוף חודש אוגוסט.

כמה: תיאטרון סיפור + סדנה: 15 ₪ למשפחה | מנוי ל-4 תיאטרוני סיפור וסדנת יצירה: 40 ₪ לכל המשפחה |
הצגה מצולמת ביוטיוב שפתוחה לצפייה במשך 3 ימים ומפגש אמן: 20 ₪ למשפחה | מנוי ל-3 הצגות ומפגש: 50 ₪ למשפחה.

 

כיכר המוזיקה ירושלים
כיכר המוזיקה באווירה של חו”ל… | צילום: אופיר אברהמוב

 

אוכל בכיכר המוזיקה

נפוליאון

אם בא לכם להתפנק ולהרגיש כמו בפריז כנסו לפטיסרי בולונז’רי החדש בסגנון פריזאי שנפתח בתחילת אוגוסט. המקום מותאם לתקופת הקורונה ומאפשר שרות עצמי – גם לקחת טייק אווי וגם להזמין מנות באמצעות אפליקציה או באמצעות מסך טאץ’ סטרילי שנמצא במקום. בכניסה למקום, ממדרחוב נחלת שבעה, מוצבות ויטרינות ובהן כריכים מושקעים במיוחד, סלטים בעבודת יד כמו בצרפת המורכבים מחומרי הגלם הטובים ביותר שיש, קינוחים בעבודת יד איכותיים ביותר, סושי, קישים, לביבות צרפתיות, מבחר מאפים ועוד.

בנוסף מספק המקום ארוחות בוקר כל בוקר עד השעה 16:00, גלידות בייצור עצמי, קרפ צרפתי ועוד הפתעות, הכל פרי ידה של שף הגר קטני.

איפה: רחוב יואל משה סלומון 10 מתחם כיכר המוזיקה, נחלת שבעה. כשרות מהודרת – רבנות ירושלים.
מתי: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 18:00-9:00.
להזמנות: 073-3869294

 

נפוליאון בירושלים
מסעדת נפוליאון | צילום: אופיר אברהמוב

 

אנדלוסיה: מסעדת טאפאס בר

רוצים להרגיש כמו במדריד או ברצלונה? בקרו באנדלוסיה- בר הקוקטיילים והטאפאסים במרכז העיר ירושלים שהינו המקום הכי חם בעיר, לאחרונה השיקו במקום תפריט קיץ חדש פרי יצירתו של שף ברהנה אגוס. מדובר במקום היחיד בארץ המשלב מנות שף כשרות, בר קוקטיילים ייחודים home-made, ומוסיקה שיצרו קונספט ואווירה צעירה של בילוי החל משעות הערב המוקדמות ועד שעות הלילה המאוחרות.

במקום תפריט חדש ומיוחד המשלב מנות ישראליות עם טוויסט אירופאי, בין המנות פסקדו, צמפיניונס, אמפנדס, פאייה, חזה ברווז, שוק ברווז, ספייר ריבז, צלעות טלה ועוד. התפריט מורכב ממגוון  של מנות צמחוניות, דגים,  דגים נעים ובשר  במטרה לתת מענה רחב לכל באי המסעדה

על עולם המשקאות באנדלוסיה אחראי המיקסולוג אלון זוהר שבנה  תפריט של עשרות קוקטיילים קלאסיים לצד מספר קוקטיילים נבחרים, המשלבים את עולם היין והפונצ’ים בסגנון ספרדי- ישראלי המתאים לקונספט המקום.

להזמנות: 02-6266306

פטיסרי נפוליאון ירושלים
פטיסרי נפוליאון בכיכר המוזיקה. צילום: אופיר אברהמוב
מסעדת נחמן

לאוהבי האופציה החלבית, צמחונית או טבעונית ממוקמת בכיכר מסעדת נחמן שמציעה מגוון מנות חלביות, צמחוניות וטבעוניות בסגנון ישראלי עם נגיעות איטלקיות וצרפתיות וללא גלוטן.

בין היתר, מציעה המסעדה ארוחות בוקר המוגשות עד השעה 16:00, פיצות מהטאבון, פסטות טריות ומגוון מנות ראשונות ועיקריות, כשכל חומרי הגלם הם מהטריים ואיכותיים ביותר בשוק, וברובם תוצרת ישראלית.

איפה: מבוא בית דוד 12, כיכר המוזיקה, נחלת שבעה. כשר למהדרין.
להזמנות חייגו: 02-9920540.

 

מסעדה איטלקית בירושלים
מסעדת נחמן | צילום: דניאל לילה

 

בלו הול מיוזיק

בר המסעדה הירושלמי שהוקם לפני כשני עשורים ומתהדר בתואר בר המסעדה הוותיק ביותר בעיר, הוקם על טהרת המוסיקה, ועבר שיפוץ כללי ומתיחת פנים במסגרת התאמתו לבר-מסעדה הפתוח בשעות הלילה הקטנות ומתאים לבילוי צעיר המשלב אוכל טוב, הופעות חיות, ובר אלכוהול עשיר. המסעדה מחולקת לשלושה חללים שונים המאפשרים מגוון של אפשרויות בילוי שונות. בחלל המרכזי בקומת הכניסה, מוצבת הבמה, עליה מתקיימות הופעות חיות. חלקו השני של המסעדה הוא בר האלכוהול, שמגיש מגוון משקאות רחב ממיטב מותגי האלכוהול המובילים בעולם: מותגים מובחרים של וויסקי, שלל קוקטיילים, תפריט יין עשיר ובירות מקומיות ומיובאות מהחבית. חלקו השלישי של המסעדה הינו חדר פרטי לאירועים קטנים המכיל כ-20 מקומות ישיבה.

איפה: רחוב יואל משה סולומון 12, כיכר המוסיקה. כשרות מהודרת.
להזמנות 02-6256488

 

כינור בכיכר
כינור בכיכר | צילום: אסף קרלה

 

כינור בכיכר

מסעדת השף הירושלמית כינור בכיכר ממוקמת בלב קומפלקס כיכר המוזיקה בירושלים הפכה לאחרונה לאחת המסעדות הכשרות המדוברות בעיר.

תפריט המסעדה מבוסס על בשרים מובחרים צלויים או מבושלים, דגים טריים ומגוון סלטים רעננים ממרכיבים עונתיים. במסעדה בר משקאות רחב ומרהיב ובו מיטב מותגי האלכוהול המובילים בעולם, בירות מקומיות ומיובאות מהחבית, וקפה של חברת ‘וריניאנו’ (Caffe Vergnano 1882) מבית הקלייה הוותיק ביותר באיטליה.

המסעדה מחולקת לחללים המאפשרים אפשרויות בילוי שונות: החלל המרכזי, נמצא בקומת הכניסה עם כסאות בהתאמה אישית וספות יוקרתיות. החלל החיצוני, ממוקם ברחבת כיכר המוזיקה ופונה לרחבה המרכזית של כיכר המוזיקה ולבמת ההופעות.

איפה: מעבר בית הכנסת 12, כיכר המוזיקה, נחלת שבעה. כשרות בד”צ בית יוסף.
מתי: ימים ראשון עד חמישי בשעות 23:00-18:00.
להזמנות: 02-9944902

 

מסעדת HARVEY’S

מעשנת העץ הראשונה והיחידה באזור ירושלים ובין הבודדות בארץ שנפתחה לפני כשנתיים מציעה מגוון עשיר של בשרים מעושנים בעץ בעישון איטי, בסגנון ברביקיו אמריקאי.

התפריט החדש לקיץ 2020 מציע מגוון מנות פתיחה מיוחדות ביניהן מגדל חציל בלאדי, טאקוס צלעות, טקסס ברביקיו נאצ’וס, מגוון סלטים, פופקורן צ’יקן ועוד. החידוש האחרון במנות העיקריות בתפריט: סינטה 4 שעות בעישון עץ היקורי,

חזה עוף מעושן והמבורגר של ג’ו ג’ו לצד פלטות בשרים מעושנים בין 12 ל-18 שעות בהרכבה אישית, מבחר סנדויצ’ים עם בשרים שונים, שורט ריבס, ספר ריבס כבש, שאטו בריאן, מדליוני פילה בקר, סטייק אנטריקוט ועוד.

איפה: רח’ בן שטח 7, ירושלים. כשר למהדרין.
טלפון להזמנות: 02-6246444

 

Harvey`s Burger Shack

האחות הצעירה של מעשנת הבשרים של השף חיים (הרווי) סנדלר. מדובר במסעדת המבורגרים איכותית שהביאה את בשורת הסמאש בורגר לירושלים. בתפריט סמאש בורגרים דקיקים ופריכים, הנעשים מבשר טחון טרי המונח על הפלנצ’ה הרותחת ונמעכים על ידי שפכטל לכדי קציצה דקיקה ומדויקת. בין ההמבורגרים יוכלו המבקרים למצוא בורגר רגיל, בורגר צמחוני, ובורגרים שונים עם מגוון תחליפי גבינות צמחוניים.

איפה: רח’ שלומציון המלכה 1, ירושלים. כשר למהדרין.
להזמנות חייגו: 052-5333625 | 052-7457847

 

מסעדת בר הקיץ של אמריקן קולוני

מסעדת בר הקיץ של אמריקן קולוני ממוקמת בגינה הקסומה והמרווחת של המלון תחת כיפת השמים ובאוויר הפתוח והשולחנות מוצבים בה הרחק זה מזה ,חלקם חבויים בפינות מבודדות , מה שעונה על  הוראות משרד הבריאות ותקן התו הסגול.

בבר הקיץ ניתן ליהנות מארוחה או משקה באווירה טובה, יחודית ובטוחה כל זאת באוויר הפתוח ובמזג האוויר הירושלמי המצויין בכל חודשי הקיץ.  בתפריט הנוכחי ניתן למצוא  מנות מהמטבח הים-תיכוני, סלטים טריים, פיצות ופוקאצ’ות הנאפות בטאבון המקומי,  ונתחי בשר על הגריל, מנות צמחוניות וטבעוניות וקינוחים מתוקים ומרעננים. הבר מציע מבחר עשיר של משקאות מקומיים ומיובאים של כל מותגי האלכוהול ומעל ל-100 סוגי קוקטיילים אותם יערבבו לכם  במקצועיות ואדיבות הברמנים המיומנים של המלון.

נושא ההיגיינה עמד תמיד בראש סדר היום של המסעדה ועתה בימי הקורונה על אחת כמה וכמה. יום יום עוברים המטבח, המסעדה והשטחים הציבוריים ניקיון וצחצוח יסודי כמו גם חיטוי התואם את הוראות משרד הבריאות ותקן התו הסגול. במרחבים הציבוריים נדרשים האורחים לעטות מסכות פנים, עובדי המסעדה והמטבח כולם עוטים מסיכות, מחויבים בשטיפת ידיים בתדירות גבוהה, כל זאת למען שמירה על בטיחות ובריאות האורחים.

איפה: רח ‘ לואי ונסן 1, ירושלים. לא כשר.
מתי: פעיל כל ערב בין 18:00 עד 23:00.
להזמנות חייגו: 02-62979777

 

נמצאים כבר בעיר? סגרו לילה…

מלונות Ibis ירושלים מציעים חופשה במחיר אטרקטיבי ללילה כולל ארוחת בוקר זוגית, החל מ-490 ₪ בלבד.

נקיון החדרים מתבצע ברמה הגבוהה ביותר, בעיקר בימי קורונה. במרחבים הציבוריים יש לעטות מסכות, וברחבי המלונות פיזרו עמדות חיטוי בכל פינה.

 

IBIS ירושלים
מלון איביס סטיילס -מתאים באופן מושלם למשפחות | צילום: שלומי כהן

בנוסף, מלונות ibis ירושלים משתתפים בקמפיין: ירושלים הכי חו”ל בארץ. במסגרתו תקבלו הטבה מיוחדת ללינה בעיר – לילה שני ב-25% הנחה או לילה שלישי ב-50% הנחה. עוד הטבה ללנים במלונות היא סיור חינם ושובר הנחה שאפשר לממש באחד מעשרות המוזאונים או הפעילויות שיש לעיר ירושלים להציע.

לאיביס בירושלים יש שני מלונות במיקום מעולה.
ibis styles ממוקם על מדרחוב בן יהודה ומלון ibis ירושלים מרכז העיר ממוקם מעברו השני של המדרחוב, שניהם קרובים לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק הליכה קצר מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, קולינריה, מרכזי קניות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ועוד אטרקציות בירושלים וכמובן פעילויות לסוף הקיץ…

 

מלון בירושלים
איביס מרכז העיר | צילום: יעל הרמן

 

מלון ibis ירושלים במרכז העיר נפתח לפני כשלוש שנים, ובו 124 חדרי אירוח מאובזרים ומעוצבים בסגנון צעיר, קליל ואורבני.

מלון איביס סטיילס הוקם לפני שנה בירושלים, שוכן בבניין היסטורי ומכיל חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות.
המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת שוק מחנה יהודה, האזור בו נמצא. כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. המלון מתאים למשפחות עם ילדים.
בקומה ה–8 של המלון נהנים מארוחת בוקר בהתאם להנחיות התו הסגול עם נוף פנורמי מדהים לירושלים.

לפרטים והזמנות למלונות איביס חייגו *9709.

 

אין תגובות

השאר תגובה