טיסות למדינות ירוקות: טיסות סודיות ודילים שלא תמצאו בשום מקום…

טיסות זולות
לאן אפשר לטוס ומה עם המחיר?... | צילום: Unsplash

חברנו לאתר טיסות סודיות ועשינו לכם סדר בנושא טיסות במציאות הקורונה. איפה מוצאים טיסות למדינות ירוקות, מהם המחירים הזולים ביותר ואיך אפשר למצוא אותם.

השמיים סגורים, אז על איזה טיסות אתם מדברים?…
בניגוד למה שסבור, השמיים מעולם לא ממש נסגרו, למעשה מדובר במרבית חברות התעופה שחדלו לפעול מישראל או צמצמו טיסות בצורה משמעותית בעקבות שתי סיבות עיקריות:

א. איסור כניסת זרים לישראל

ב. חובת בידוד בכניסה לישראל מכל מדינה

 

פתיחת השמיים בנתב”ג

כבר במהלך חודשי הקיץ חזרו אט אט יותר ויותר חברות לפעול מישראל וב16.8 הגיעה הבשורה: ניתן לחזור לארץ מ21 מדינות ירוקות ללא בידוד! אך בגלל היקף התחלואה כרגע בארץ רק 3 מתוכן מוכנות להכניס ישראלים. ובכל זאת הבשורה הגדולה היא שאפשר לטוס לחו”ל ולחזור לארץ ללא בידוד מהמדינות הירוקות: קרואטיה, יוון (בצורה חלקית), בולגריה.

 

לאן אפשר לטוס ללא בידוד

בשלב הזה ישנם 21 מדינות ירוקות, אך חשוב לשים לב שרובם המוחלט אינו מקבל ישראלים ורק 3 מתוכם אכן מקבלות ישראלים שנחשבת (נכון לכתיבת שורות אלו) למדינה אדומה.

 

טיסה לחו"ל
טיסה לחו”ל למדינה ירוקה ללא חשש קורונה | צילום: Unsplash

 

איך מוצאים טיסות זולות למדינות ירוקות?

טיסות סודיות מצאו עבורנו את הטיסות הזולות ביותר: טיסות לקרואטיה, טיסות לבולגריה, טיסות ליוון.

טיסות לקרואטיה

בשלב הזה ישראייר מציעים מספר טיסות שבועיות במחיר אטרקטיבי לזאגרב ודוברובניק.

ניתן לרכוש טיסה לקרואטיה במחיר של $187 טיסות הלוך- חזור, כולל טרולי. הרכישה היא באמצעות סוכנות תיירות ישראלית או מאתר ישראייר (מעט יקר יותר). כל רכישה מסוכנות ישראלית מאפשרת חלוקה לתשלומים והעסקה מוגנת תחת החוק להגנת הצרכן.

להזמנות: לחצו כאן…

טיסות ליוון

כרתים, קורפו, אתונה, סלוניקי – התחרות על הקו לאתונה וסלוניקי היא יחסית גבוהה ולכן אפשר למצוא טיסות החל מ-$47 (הלוך – חזור, עם תיק יד).

טיסות לאיים קורפו וכרתים הן במחירים גבוהים בצורה משמעותית בשל התחרות הנמוכה, אך הם צפויים לרדת בחודש הקרוב.

להזמנות: לחצו כאן…

טיסות לבולגריה

ורנה, בורגס, סופיה – המחירים משתנים מאוד בין יעדי הלואו קוסט ליעדי טיסות שכר. ניתן לאתר בעמוד הזה את המחירים הזולים ביותר: סופיה החל מ-$42, ורנה בקיץ החל מ-$299 או $82 בחורף, בורגס בקיץ מ-$309 לטיסות הלוך חזור.

חשוב לשים לב, המחירים לחודש אוגוסט מאוד גבוהים בשל חוסר התחרות על הקווים למדינות הירוקות. אך מספר חברות תעופה זרות עתידות לחזור לטוס בקרוב ואנו צופים לראות ירידת מחירים משמעותית.

להזמנה: לחצו כאן…

איפה עושים בדיקת קורונה

נכון לרגע זה, את הבדיקות מבצעות קופות החולים ללא תשלום. יש לתאם תור מראש במוקדי זימון התורים לבדיקת קורונה ולהציג שם כרטיס טיסה. יתכן שיהיה שינוי בנוהל הזה אך טרם יצאה הודעה רשמית ממשרד הבריאות.

 

טופס בקשה ליציאה מישראל לפני טיסה

לא לשכוח למלא באתר משרד הבריאות את הטופס הזה ב24 השעות לפני הטיסה. יתכן מאד שיעכבו אתכם בשדה למלא אותו אם לא תעשו זאת מראש.

 

 

אין תגובות

השאר תגובה