תערוכת סודות הדינוזאורים מדעטק חיפה

תערוכת הדינוזאורים מדעטק חיפה, חופש גדול 2021
תערוכת הדינוזאורים במדעטק חיפה. צילומים: Mario Ilcampo.

קבלו עוד סיבה טובה להגיע לחיפה בקיץ הקרוב: תערוכת סודות הדינוזאורים נפתחת לקראת החופש הגדול במדעטק חיפה עם עשרות דגמים ענקיים של דינוזאורים ועוד אטרקציות וחוויות.

תערוכת סודות הדינוזאורים

תערוכה חדשה לכל המשפחה מביאה למוזיאון המדע בחיפה את עולם הדינוזאורים, מסע בזמן לתקופה קדומה ומסתורית שלא ידוע לנו עליה הרבה.

התערוכה תנסה לענות על שאלות כמו: איך הדינוזאורים חיו? איך הם הסתדרו בינם לבין עצמם? לאן ולמה הם נעלמו יום אחד מפני כדור הארץ? באמצעות עשרות דגמי ענק של דינוזאורים אינטראקטיביים בגודל אמיתי ומידע המבוסס על ממצאים שנמצאו ברחבי העולם.

סודות הדינוזאורים מתגלים

התערוכה לוקחת את הילדים למסע דרך שלוש תקופות על ציר הזמן:
* עידן טריאס
* עידן היורה
* עידן הקרטיקון

לילדים יחכו בתערוכה עשרות דינוזאורים במידות של ילדים ועד לדגמי דינוזאורים בגובה של 7 מטרים ואורך של 15 מטרים, הפרושים בכל רחבי המוזיאון והפארק הפתוח של המדעטק.

המבקרים בתערוכה יזכו לראות את הדינוזאורים מתעוררים לחיים בטכנולוגיה מרשימה ולהכיר את עולם הדינוזאורים בסיור עצמאי או מודרך החל מה-9 ביולי ובמהלך החופש הגדול.

תערוכת הדינוזאורים מדעטק חיפה
תערוכת הדינוזאורים מדעטק חיפה. צילומים: Mario Ilcampo.

אטרקציות בתערוכה:

 

טיול לפארק היורה

גילאי 7 ומעלה יוכלו להיכנס למתחם מציאות מדומה עם משקפי VR ולחוות טיול בפארק היורה הגורם להרגשה, שאנחנו נמצאים, פיזית, בתקופת חייהם ולצידם של הדינוזאורים הנמצאים ממש במרחק נגיעה. 

עולם המים

במקביל לתערוכה, תתקיים במתחם הקרנה היקפית של 360 מעלות של אורות וצבעים, שתיקח את המבקרים לצלילה במים עם חיות פרהיסטוריות תת ימיות.

חוקרים צעירים

לאורך התערוכה יפעל מתחם פעילות ויצירה של חקר דינוזאורים מבית היוצר של המדעטק, עם למידה חווייתית תוך כדי משחק והנאה. לרשות המבקרים יעמדו גם עמדות צילום, סרטונים ועוד.

המבקרים הצעירים יגלו את התשובות לשאלות הכי מסקרנות כמו מתי הדינוזאורים חיו? איך נראה בזמנם כדור הארץ? איזה חיות התפתחו מאז, למה הם נכחדו ואיך אנחנו יודעים את כל זה, עשרות ומאות מיליוני שנים אחרי שהם נכחדו.

תערוכות במדעטק

הילדים יוכלו ליהנות גם מכל שאר הפעילויות במדעטק: עשרים תערוכות מדע עם מאות מוצגים אינטראקטיביים להפעלה עצמית במגוון נושאים מדעיים המוגשים בצורה מרתקת:
אור וחושך, אסטרונומיה, מדעי החיוך, תופסים גובה – תעופה, המדע שמאחורי הקסמים המפורסמים, איך יוצרים אנרגיה ירוקה, שעשועי תעתועי ראיה ועוד.

פארק המדע במוזיאון, מחולק לחצרות המציגות את פועלם של גדולי המדענים בהיסטוריה כמו ארכימדס, ליאונרדו דה-וינצ’י, סר אייזיק ניוטון, דניאל ברנולי, עם אפשרות להתנסות במוצגים הגדולים שברחבי הפארק.

לצעירים מציע מתחם הגיל הרך מרחב התנסות, המשלב פעילות משחקית, מים וחוויה של הבנה מדעית טכנולוגית.

לדברי יוסי אני, מנכ”ל המוזיאון: “במדעטק יש מקום לסקרנות. אנו שמחים לארח תערוכה כל כך מרשימה וחדשנית מהמבוקשות בעולם, עם תכנים מותאמים לכל הגילאים, שיפתיעו גם את מי שחושב, שהוא יודע כל מה שאפשר על הדינוזאורים. החדשנות הטכנולוגית מציבה את הדינוזאורים הכי קרוב אלינו מאי פעם”.

כרטיסים והנחות 1+1 לתערוכת הדינוזאורים

מומלץ לשריין מקומות מראש. כרטיסים דרך אתר האינטרנט במחיר 75 ₪ לכרטיס: www.madatech.org.il
מחיר ברכישה ישירה בקופה: 89 שח לכרטיס. עד גיל 5 כניסה חינם.

תערוכת סודות הדינוזאורים

מדעטק, המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל בחיפה
פתיחה: 9 ביולי 2021
שעות הפתיחה – פתוח 7 ימים בשבוע עדכונים באתר האינטרנט.

רח’ שמריהו לוין 25 חיפה, החל מה-9 ביולי 2021

 

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה בתשלום ובתיאום מראש בלבד

מחירים

מזומן ואשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה