ימאים צעירים במוזיאון הימי: פעילות לילדים בחינם במסגרת שבת ישראלית

פעילות העשרה לילדים בחיפה, פעילות לילדים בסופ
פעילות לילדים במוזיאון הימי | צילום: ארטם שלו

ימאים צעירים, חצר הסיפון התחתון ותערוכת הצילו את הים במתחם הפעילות של המוזיאון הימי בחיפה ייפתח בחינם במסגרת אירועי שבת ישראלית. 

 

ימאים צעירים

בתוך תערוכת הספנות העברית, עמדות התנסות ומשחק בעולם הספנות – ימאים צעירים – מתחם חדש של פעילות לילדים של עמדות משחק שמאפשרות להכיר את עולם השיט ולהתנסות במגוון מיומנויות שיט.

 

תערוכת הצילו! 

בתערוכה יזכו המבקרים לגלות, לחקור ולהכיר מחדש את עולמו המופלא של הים, להקשיב לקולם של הלוויתן ושל הכריש, ללמוד כיצד ניווטו ספנים את דרכם בלב ים ואיך התמודדו עם הסכנות ועם הפחד; להכיר את אלי ואלות הים הקדמונים, ואת גיבורי העל הימיים של תקופתנו, ולחזור עם הרבה רעיונות איך ביכולתנו לשמור על הים ועל החיים בתוכו.

 

חצר הסיפון התחתון

בחצר הסיפון התחתון של המוזיאון הימי בחיפה תוכלו לראות עוגנים עתיקים שנמשו מלב ים וללמוד כיצד סירה מצליחה לצוף על פני המים, לשאוב מים במשאבה כמו של פעם, להעלות ולהוריד מפרש כמו ימאים אמיתיים, להפשיל שרוולים ולחתור במשוטים, להיות רבי־חובלים ולסובב את הגה הספינה, ללמוד לקשור קשרים מיוחדים בחבל ועבודות מקרמה, לקפל סירות מנייר, או סתם לחדש כוחות ולנוח סביב שולחנות פיקניק בחצר הנעימה אל מול תבליט קיר בטכניקת סגרפיטו שיצר האמן יונתן גולד במיוחד עבור המוזיאון.

להרשמה לפעילות שבת ישראלית בחינם לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה